Skocz do zawartości
Gość Dariuszek007

spadek mocy po przekroczeniu 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dariuszek007

Witam,

 

Po przekroczeniu 120 km/h, mam poważny problem z mocą silnika.

Np. Dojerzdzam do świateł, hamuję a następnie gdy ruszam to samochód nie ma mocy i nie reaguje na pedał gazu - idzie na pół gwizdka. Gdy auto zostanie zgaszone a następnie ponownie uruchomione wszystko wraca do normy (dopóki znów nieprzekrocze 120km/h).

 

Ps. Bardzo proszę o linka do strony gdzie jest pokozane "krok po kroku" jak wyczyścić turbosprężarkę.

 

Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie...

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyczyścisz to daj znać czy nie wpada już w tryb awaryjny bo to nie tylko może być wina turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zelo0611

no ja mam to samo tylko u mnie powyzej 3500 obrotów na kazdym biegu jakby odcinało turbine jak juz sie zatnie, zgaszę silnik odpale ponownie i jest ok dopuki znowu nie przekrocze tych obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zelo0611

czy nie wiecie co moze byc przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafi4425

ja też mam dokładnie taki sam problem, mianowicie przekroczę 120 i koniec, jakbym maluchem jechał:). Mój kuzyn dowiadywał sie co to może być i powiedziano mu, że to przepływomierz powietrza. Dzisiaj wymieniłem ten przepływomierz ale niestey to nie jest to:( nie ma żadnej różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zelo0611

a kolega radek82 napisał: jak wyczyścisz to daj znać czy nie wpada już w tryb awaryjny bo to nie tylko może być wina turbo

O jaki tryb awaryjny chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tryb awaryjny to jest właśnie takie odcięcie turbiny i silnik chodzi jak bez turbo,ale po ponownym uruchomieniu jest ok.ja mam podobny problem tylko że u mnie wpada w notlauf tylko i wyłącznie na 4 biegu przy 3000obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PietrzakM1

witam koledzy to może być wina przepływomierza (przepływki )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Wpiszcie w Szukaj hasła: szarpie, tryb awaryjny, EGR i w odnalezionych postach znajduje się kopalnia wiedzy.

 

W moim przypadku zapiekły się kierowniczki w turbinie i po czyszczeniu już lata jak szalony.

 

Pozdrawiam.

 

:provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie to są zapieczone kierownice (bajpasy) w turbospreżarce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość razan

Zna ktoś jakiś dobry serwis /okolice Opola/ który może dobrze i tanio wyczyścić turbinkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bajbus1979

witam . Jestem nowy i mam pytanie które się ciągle powtarza na tej stronie a mianowicie, mam podobny problem z paskiem 1,9 tdi 130 01r przy obrotach jak koledzy wyżej pisali ,chodzi o 120 km/g i spadek mocy(też to miałem tylko raz),ale jak by tego było mało po tym spadku mocy auto mi już ciągle gaśnie i spada z obrotów.Raz próbowałem odpalić to niestety musiałem kręcić dłużej rozrusznikiem i dopiero zapalił ,ale już do dnia dzisiejszego nie mogę go odpalić.Na zagarach(tablicach nic nie wykazuje) tylko cały panel od klimatyzacji zwariował i pokazuje wszystko co tylko ma na wyświetlaczu .

Jakieś wstępne rozpoznanie??

 

z góry wielkie dzięki za podpowiedż lub diagnozę wstępną(przekażę ją mechanikowi)

 

dzięki wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego podpowiem Ci tak, że minimum które powinieneś wykonać to chociaż odczyt błędów na komputerze.po kodzie błędu już sporo można odczytać.

A bez tego można tylko się domyślać.Co do trybu awaryjnego przy 120 km/h to może być m.in. wina zaworka N75, co do odpalania np.brudny filtr paliwa, jak również może to być powiązane z jakąś nieszczelnością w układzie paliwowym, dolotowym.

A co do climatronica to na 90% brakuje czynnika w układzie.

jeśli coś źle napisałem to pewnie mnie zaraz ktoś poprawi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ja mam to samo tylko u mnie powyzej 3500 obrotów na kazdym biegu jakby odcinało turbine jak juz sie zatnie, zgaszę silnik odpale ponownie i jest ok dopuki znowu nie przekrocze tych obrotów

 

Mam identycznie, miał ktoś może taki problem i udało mu się go rozwiązać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie turbo do czyszczenia,choć proponuję odczytać kod błędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam identycznie, miał ktoś może taki problem i udało mu się go rozwiązać?

Jedz gdzieś przegoń Paska.U mnie pomogło...narazie nie mam problemów.Ale Vaga też podłącz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem podobnie od ok 130km/godz. tracił moc i dopiero po zgaszeniu odzyskiwał więc -nowy filtr paliwa ,nowy powietrza i wyczyszczony zawór EGR i idzie jak szalony na moje to był filtr paliwa głównym winowajcą pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemos30

Jestem nowy ale spotkało mnie to samo co innych w tym temacie. Panowie i Panie trzeba rozebrać turbo i wyczyścić inne próby na nic się nie zdadzą. Przyczyną utraty mocy < a po zgaszeniu powrót mocy> są pozapiekane łopatki od zmiennej<tak to się chyba nazywa>. W każym razie po czyszczeniu i przeglądzie turbiny problemu nie ma. Nie dawajcie się naciągać elektronikom na nowe czujniki czy przepływki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego przemos30 nie wszyscy chca nas naciagnac.a poza tym to notlauf przy 120 km/h moze byc przyczyną zepsutego zaworu n75,zapieczonych łopatek w turbinie lub np.pękniętego wężyka od podciśnienia.

co do przegonienia passka masz w zupełności rację.też to przerabiałem.raz padł mi zawór n75 (po wymianie ok).po jakimś czasie znowu.tym razem wyczyszczone turbo.niby ok.auto nie mulone ,gaszone jak należy i nagle po 2 miesiącach kolejny notlauf.i także zrobiłem tak jak napisałeś po prostu go przegoniłem jakies 200km co jakiś czas dochodząc do maxa jaki mu fabryka dała.wracałem z urlopu juz autkiem które nagle się ożywiło,lepiej wkręca się na obroty.tym sposobem jeżdżę do dziś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności