dejlux Zgłoś #1 Napisano 22 Grudnia 2007 hej jak mocno trzeba dokręcać czujnik ciśnienia oleju w silniku 1z ten co znajduje się nad filtrem oleju prawdobodobnie ma kolor szary bo dziś wymieniałem na nowy i się zastanawiam czy nie dokręciłem zbyt mocno i się gwint nie zniszczył czy jest to możliwe wydaję mi się że tam jest stożkowy ale nie jestem pewien a może jest tam jakieś zabezbieczenie odkręciłem go i spowrotem go dokręciłem tym razem lekko no i nie wiem czy nie zalekko żeby go nie wyrwało i żeby olej nie ciekł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 22 Grudnia 2007 Nie jest to gwint stożkowy. Normalny M10x1 Jaką siłą..... Niestety, należałoby znaleźć to w danych katalogowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 23 Grudnia 2007 25Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
empire13 Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2010 (edytowane) Witam Podepnę się pod temat bo wyszukiwarka (tak tak, zacząłem jej używać) innego wątku o tym temacie nie znalazła. Miałem jakiś czas temu wymieniane czujniki i mierzone ciśnienie z powodu szaleństw kontrolki i brzęczka oleju. No i po ostatniej wymianie oleju i filtra zauważyłem ślady wycieku oleju mniej więcej pod filtrem. Niestety ale mam przekręcony gwint (nie jestem pewny czy prawidłowo opisuję problem, jestem motoryzacyjną Lamą). Nie wiadomo tylko czy do wymiany będzie czujnik oleju czy gniazdo i uszczelka do montażu filtra oleju. Czujnik oleju to groszowy problem, gorzej z cenami i dostępnością gniazd od filtra oleju Jakieś zagrożenia jeśli od razu nie zajme się sprawą (oczywiście poza drobnym wyciekiem oleju)? Czy po rozkręceniu (aby upewnić się co jest do wymiany) można to jakoś zmontować czy już po ptakach i trzeba wymieniać? EDIT: da się zedytować główny temat? Edytowane 7 Września 2010 przez empire13 dopisanie pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 7 Września 2010 Cześć, wspornik filtra oleju jest taki sam w praktycznie wszystkich 4-cyl VW z tych lat, od diesla nawet pasuje, więc na szrocie na bank dostaniesz za grosze. Do tego jedynie nowa uszczelka (028115441C) i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2010 A może sam filtr cieknie na zgrzewie miałem to samo przy swoim aucie,polskie filtry oleju unikam szerokim łukiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
empire13 Zgłoś #7 Napisano 8 Września 2010 Raczej nie. Sprawdzane było kilka razy w tym 2 razy przez firmę wymieniającą olej. Pod filtrem jest sucho, filtr jest suchy. Poza tym nakrętka od czujnika jest luźna, nie da się jej dokręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #8 Napisano 8 Września 2010 Na szrot po podstawę filtra i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach