Skocz do zawartości
Gość SebastianR

Alarm fabryczny PASSAT B5 klucz z dwoma przyciskami

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SebastianR

Poszukuję instrukcji obsługi do alarmu fabrycznego PASSAT B5. interesuje mnie sposób uzbrajania i wyłanczania uzbrojenia oraz synchronizacja. Mam rozkładany klucz z dwoma przyciskami. W moim przypadku tylko jeden raz udalo mi się zamknąć auto tak aby migała czerwona dioda przy cięgnie zamka.

 

przeniosłem do Technicznego - UhU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie zainteresowal modulem komfortu - on za to odpowiada. Z mojego doswiadczenia wychodzi na to, ze migajaca czerwona dioda w drzwiach kierowcy przy szybie to oznaka aktywnego dead-locka. Jak montowalem alarm w serwisie (nie ASO jakby co) to wlasnie zaobserwowalismy takie zjawisko-wypiecie modulu komfortu powodowalo to, ze nie aktywowal sie deadlock, mimo, ze drzwi sie zamykaly.

Modul komfortu masz pod nogami kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasta przyczyna jest zamakanie wiazek modolu komfortu... żeby dostac sie do modolu jezeli nie masz nic kombinowane trzeba:

 

przy nogach kierowcy po lewej masz kawałek słupka tam jest zaślepka wyjmij ja delikatnie... najlepiej uczynic to płaskim śróbokretem cieniutkim 2-3mm szerokości dokladnie z przdu ( patrzac na samochod ) lub z tyłu bo tam sa rowki... pod nia masz krzyżak....

 

jak to odkrecisz musisz odkrecić to coś plastikowe po lewej z taka krateczka... tam siedzi śróba chyba 11( przed wczoraj to rozbierałem )

 

jak odkrecisz śróbe to musisz to podnieść do do góry chyba troszke i powinno wyjść bo na dole trzyma sie na takim czymś...

 

potem albo delikatnie rwiesz ( u mnie ktoś wymieniał komfort i mam wszystkie zatrzaski połamane... ) albo najlepiej ściagnać z tych zatrzasków ta cała listwe nad progami... najpierw trzba ja wyjac lekko koło pasów a potem ściagnać do strony przodu... aaa jeszcze jest śróbka pod kanapa tylnia wes ja wyjmij... ( PS jak ja wyjac ?? bo ja ja po prostu odgiełem bo nie dałem rady za cholere wyjać... )

 

jak nie bedziesz dał rady ściagnać to dwoma płaskimi mozesz probować te zatrzaski pokonać z przodu do słupka masz chyba 3 zatrzaski takie metalowe one cholernie mocno trzymaja :( ale jak uwalisz to też sie ta cała listwa jakimś cudem trzyma :)

 

jak juz sobie poradzisz... delikatnie odegnij do góry cała tapicerke najlepiej zeby Ci ktoś pomogl... musisz miec tam jakieś 20-30cm przestrzeni... bedziesz widział takie duze pudełko 35x30x5cm z lewej strony ( z przodu patrzac na samochod) bedziesz miał znowu chyba 11 ( u mnie qrwa tego nie było... ) oraz z prawej jest taka plastikowa śróba... ( mozliwe ze z przodu ona tez jest jak mowiłem u mnie ktoś kombinował... )

 

wyjmij ta czarna skrzynke spokojnie starczy wiazki zeby wyjac ja na zewnatrz i polozyc tapicerke... zobacz czy masz suche kabelki itd... skrzynke otwiera sie od strony kabelka

 

w środku bedziesz miał małe pudełeczko :) przy okazji spisz symbol albo zrob fotke :) zobaczymy co tam u Ciebie siedzi :) Jak by co mam kilka centralek komfortu...

 

mozesz pozostawić to w miare suchym miejscu na noc jak masz w garazu ogrzewanie to napal pozadnie zeby bylo cieplo i wszystko przeschło...

 

jak to nie pomoze to trzeba bedzie albo szukać gdzie indziej przyczyny albo probować wymienic centralke...moze zaczeła juz sie walic...

 

dobrze by było zczytac bledy vagi'em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz cokolwiek psuć

 

Zapoznaj się z tym:

 

cz019ju.th.jpg

 

cz028er.th.jpg

 

cz033ke.th.jpg

 

cz044ci.th.jpg

 

cz059mo.th.jpg

 

A potem możesz psuć do woli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4

często przyczyną niwłączania sie migającej diody jest błąd wysłany do modułu komfortu, a błąd ten wynika z wyłącznika microstick który znajduje się przy mechaniĽmie zamka w drzwiach, tym samym w tych drzwiach nie zadziała ryglowani.

Wyłącznik jest zamontowany na stałe ale na plastikowych kołeczkach stopionych i da się go zregenerować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius

Skoro juz jestesmy przy alarmie fabrycznym, czy nie wiecie przypadkiem, czy istnieje mozliwosc dolaczenia na przyklad czujnikow ruchu do tego alarmu ? Ewentualnie jakies inne dodatkowe zabezpieczenia takie jak ukryte odciecie itp itd

Z gory dzieki za info :)

 

pzdr

Grzesiek Lacki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro juz jestesmy przy alarmie fabrycznym, czy nie wiecie przypadkiem, czy istnieje mozliwosc dolaczenia na przyklad czujnikow ruchu do tego alarmu ? Ewentualnie jakies inne dodatkowe zabezpieczenia takie jak ukryte odciecie itp itd

Z gory dzieki za info :)

 

pzdr

Grzesiek Lacki

 

YYY no jasne, że można. Nawet takowe są i pewnie ty też je masz. W tylnych lampkach takie 2 pypcie po bokach. Poczytaj to, co wkleiłem, 3 skan od góry...

 

A ukryty wyłącznik to na zapłon idzie i nie ma za wiele wspólnego z alarmem, nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius
W tylnych lampkach takie 2 pypcie po bokach

Az poszedlem sprawdzic do auta, niestety moj Pasek z 97 nic tam nie ma :( ot swiatelko i nic wiecej. Moze i centralka alarmu potrafi obsluzyc, fajnie by bylo, ale chcialbym wiedziec, zanim zaczne to rozgrzebywac :)

 

A ukryty wyłącznik to na zapłon idzie i nie ma za wiele wspólnego z alarmem, nie?

 

U zony montowalismy z kumplem alarm i tam opcja podlaczenia jakiegos dodatkowego "tajnego" wylacznika byla funkcja alarmu. Podobnie, jak na przyklad mozliwosc uzycia kart kodowych :)

Zastanawialem sie czy jest mozliwosc rozbudowania w jakikolwiek sposob tego alarmu co mam, czy lepiej kupic po prostu nowy :)

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem wrogiem wszystkiego, co seryjne. Jesli seryjne to znaczy, ze w kazdym samochodzie takie samo. Skoro my o tym wiemy, to zlodzieje tym bardziej. Fakt, ze samochody bez dodatkwoych zabezpieczen (tylko fabryczne immo i alarm) znikaja jak woda w gabce powinno o czyms swiadczyc. Skradziono nam raz samochod, uratowalo go niezalezne zabezpieczenie. Dodatkowo w firmie probowano nam ukrasc dwa samochody - rowniez sie ostaly. Seryjne zabezpieczenia polegly od razu - amatorow cudzej wlasnosci zatrzymaly dopiero inne wynalazki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę swoje pytanie pod ten temat - kto poza ASO może dorobić mi kluczyk, gdzie radzicie o to pytać (jakieś warsztaty zakładające alarmy czy coś w ten deseń?)?

W ASO koszalińskim 720 zł (300 kluczyk, 270 pilot, 150 kodowanie pilota), słupskim 750.

Trochę dużo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gość z kompem i vag (50zł) kluczyk z allegro ( 50zł ) kolo co by dorobił grot ( 30zł ) łacznie 130zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie mam pilota w kluczyku i mam pytanko jakbym dokupił taki składany kluczyk to czy mozna pod te guziki podpiac np mechanizm z pilota od jakieko kolwiek alarmu??

Fajna rzecz miec wszystko w jednym kluczyku.

Moze cos doradzicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można sa firmy które sie tym zajmuja ew dać to dla jakiegoś Pana co kuma czacze i on by zrobił płytke itd..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam instrukcji do Vw passat variant 1.9 TDI 115 KM 6-biegów.Kto może pomóc? Rok 2000 wrzesień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pozwólcie że odświeżę temat. Otóż potrzebuje opisu do obsługi konfiguracji alarmu. Nie wiem czy obsługa alarmu jest tak skomplikowana czy wcześniej ktoś kombinował coś z tym alarmem. Wcześniej zamykając centralny z pilota alarmu było piknięcie, mignęły kierunkowskazy i alarm się uzbrajał, a przy próbie otworzenia z kluczyka czy to przyciskiem na na kluczyku czy bezpośrednio kluczykiem alarm wył. Teraz zamykając z pilota alarmu nie ma dźwięku tylko jest mignięcie kierunkowskazy a przy otwarciu kluczykiem alarm się rozbraja tak jak by czujnik ruchu nie był aktywny, dopiero gdy zamknę centralny z pilota alarmu, przytrzymam przycisk do zamykania do czasu za zacznie wyć wyłączę wycie wtedy próba otworzenia z kluczyka powoduje że zaczyna wyć ale tylko po takiej operacji. Kolejną "funkcją" jaką przypadkiem udało mi się odkryć to zamykanie drzwi tylnych i pasażera a drzwi kierowcy zostają otwarte, otworzyłem auto z pilota alarmu schowałem kluczyk do kieszeni kucając przylądkiem któryś z przycisków się wcisnął i tym sposobem drzwi pasażerów się zamknęły. Może to wszystko dziwnie wygląda ale jest jeszcze parę funkcji co mój alarm potrafi :) może to jest kwestia skonfigurowania pilota od alarmu z kluczykiem a może ma ktoś jakieś sugestie jak sprawdzić te wszystkie funkcje.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem z moim passatem B5 1.8T AEB. Mianowicie wymieniałem akumulator i po wymianie chciałem sprawdzić czy lepiej odpala , włączyłem zapłon a tu wyje alarm , nie wiedziałem jak go wyłaczyć bo z pilota otwórz/zamknij nie dało się więc odpiąłem jedną klemę , okazało się że centralny też nie działa . Odpiąłem bezpiecznik nr 14 i alarm nie wył ale nie działały też elektryczne szyby i lusterka więc taka opcja odpada. Jeśli najpierw dam zapłon przy odpiętej klemie (-) i dopiero podepne klemę to alarm nie wyje , można jechać. Podsumowując gdy dam zapłon alarm wyje oraz przy otwieraniu wszystkich 3 drzwi poza drzwiami kierowcy i klapy tylnej. Dlaczego tak się dzieje? Jak wyłączyć/wypiąć ten alarm? Alarm jest oryginalny.

Prosze o pomoc bo potrzebuje jeździć do pracy a troche lipa tak za każdym razem odpinać kleme żeby dać zapłon i znów podpinać.

 

Pozdrawiam,

Tomasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności