mautki
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mautki
- Urodziny 16.05.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Waldek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bytom
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
-
Alarm fabryczny PASSAT B5 klucz z dwoma przyciskami
mautki odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam pozwólcie że odświeżę temat. Otóż potrzebuje opisu do obsługi konfiguracji alarmu. Nie wiem czy obsługa alarmu jest tak skomplikowana czy wcześniej ktoś kombinował coś z tym alarmem. Wcześniej zamykając centralny z pilota alarmu było piknięcie, mignęły kierunkowskazy i alarm się uzbrajał, a przy próbie otworzenia z kluczyka czy to przyciskiem na na kluczyku czy bezpośrednio kluczykiem alarm wył. Teraz zamykając z pilota alarmu nie ma dźwięku tylko jest mignięcie kierunkowskazy a przy otwarciu kluczykiem alarm się rozbraja tak jak by czujnik ruchu nie był aktywny, dopiero gdy zamknę centralny z pilota alarmu, przytrzymam przycisk do zamykania do czasu za zacznie wyć wyłączę wycie wtedy próba otworzenia z kluczyka powoduje że zaczyna wyć ale tylko po takiej operacji. Kolejną "funkcją" jaką przypadkiem udało mi się odkryć to zamykanie drzwi tylnych i pasażera a drzwi kierowcy zostają otwarte, otworzyłem auto z pilota alarmu schowałem kluczyk do kieszeni kucając przylądkiem któryś z przycisków się wcisnął i tym sposobem drzwi pasażerów się zamknęły. Może to wszystko dziwnie wygląda ale jest jeszcze parę funkcji co mój alarm potrafi może to jest kwestia skonfigurowania pilota od alarmu z kluczykiem a może ma ktoś jakieś sugestie jak sprawdzić te wszystkie funkcje. Pozdrawiam. -
czym wy się chwalicie mi w mieście spali ko 8,5 l a na tasie średnie nie miałem miej niż 7,1 L może dlatego że kombi i w automacie
-
Dziwne drgania przy mocnym przyspieszaniu
mautki odpowiedział kownas19 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
propos drgań na niskich obrotach http://forum.vw-passat.pl/threads/68349-Passat-1-9-TDi-glosno-pracuje?p=1823931#post1823931 tak nawiasem ma ktoś odsprzedać pompowtrysk końcówka serii AJ? -
Dla zainteresowanych wymieniłem olej w skrzyni i regeneracja sprzęgła, na jakiś czas pomogło, ale po czasie znowu zaczął drżeć przy 1500-1700 obr później raz mi się zdarzyło jak stanąłem na światłach zaczął dziwnie chodzić jak by tylko na 3 gary. Po ponownym uruchomieniu silnika było wszystko ok. Po pewnym czasie padł mi pompowtrysk choć nie do końca na zimnym silniku działa po rozgrzaniu niestety pada najprawdopodobniej czeka mnie wymiana wtrysku i kolejne koszta ;(
-
Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
mautki odpowiedział KrisT → na temat → Poradniki i instrukcje
Byłem na warsztacie sprawdzić te nieszczęsne klapy, zrobili mi pełną diagnostykę okazało się że z klapami było wszystko dobrze tylko ngrzewnica do wymiany. -
Byłem u trzech mechaników i żaden nie potrafi zdiagnozować usterki, na złość podczas jazdy próbnej każdego z mechaników nic się nie działo już zaczynam podejrzewać że autko jest przewrażliwione na mój styl jazdy.:nerwus
-
Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
mautki odpowiedział KrisT → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Na wstępie przyznam się że jestem totalnie zielony w sprawach mechaniki tak że proszę o wyrozumiałość. Mam problem z ogrzewaniem (climatronic) raz grzeje a następnym razem wieje chłodem, byłem go podpiąć pod komputer i oto co wyszło: Kod usterki 603 Nastawnik klapy wnęki nóg i odmrażacza -+ usterka nastawnika przepustnicy odmrażania wnęki na nogi kierowcy / pasarzera Kod usterki 1272 Siłownik klapy centralnej Niesprawny siłownik klapy centralnej Kod usterki 1274 Podwyższone obroty biegu jałowego Niesprawny siłownik klapy spiętrzającej Mam pytanie czy są to poważne usterki i czy naprawa tego będzie kosztowna? -
co jeszcze zauważyłem w momencie drżenia delikatnie wzrastają i opadają obroty jak by faktycznie chciał zmieniać bieg a nie mógł tylko czy 1,7-2,0 tys obrotów to odpowiedni moment na zmianę biegu?
-
Rozrząd miałem wymieniany niedawno, byłem wczoraj u mechanika i powiedział że to od skrzyni! Poza tym wydaje mi się że jeśli było by to od rolek to nie działo by się to w konkretnych warunkach.
-
faktycznie 20 tyś to trochę dużo a tak poważnie to jest normalne w tym silniku? Dla mnie to jest dziwne w szczególności że nie jest tak za każdym razem ale bardzo często
-
Pozwólcie że dołączę się do tematu w moim passaciku 1,9 TDI w automacie dziwnie zachowuje się silnik otóż przy ko 2 tyś i prędkości 50km/h zaczyna "warkotać chodzić jak traktor" i drżeć kierownic po dodaniu gazu gdy wskazówka przekroczy 2 tyś obrotów jest ok tak jest też przy wyższych prędkościach ale zawsze przy ok 2 tyś mam nadzieję że to nie od turbina!!!