gracus85 Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Witam mam od pewnego czasu dziwny problem. Mianowicie gdy jadę autem, już kilka razy mi sie z darzyło że gdy jade to auto mi nagle zamula tak jak by wyłoczyć zapłon na biegu po dodanoi gazu niema żadnej reakcji ale dodam ze auto nie gaśnie obroty spadną do 900obr/min i nie gaśnie ale nie moge dodać gazu po czym zauważyłem że wystarczy dać na N a potem na D i już jest wszystko ok próbowałem wykryć czy to na jakimś konkretnym biegu ale nie raz na 3 raz na 4 podpiołem pod vcd's ale skrzynia nie ma błedów silnik ma jakies błedy moge je wrzucić może ktoś miał taki problem. dziękuje z góry za pomoc Edytowane 31 Stycznia 2013 przez gracus85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2013 Wrzuć te błędy które zanotowane są w silniku może wspólnymi siłami coś wymyślimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2013 SILNIK!!! Monday,01,August,2011,10:02:54:10074 VCDS Version: Beta 11.3.0 (x64) Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 021 MS HW: 03G 906 021 MS Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9390 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 46949 133 84169 VCID: 7CF3F0C343CE 2 Faults Found 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 228971 km Time Indication: 0 Date: 2013.01.12 Time: 11:35:45 Freeze Frame RPM: 1050 /min Speed: 0.0 km/h (no units): -40.80 (no units): -35.70 Mass Flow: 14.22 g/s Temperature: 102.0°C Temperature: -3.6°C 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 0.00 (no units): -35.70 Mass Flow: 5.69 g/s Temperature: 192.0°C Temperature: -3.6°C Readiness: 1 2 X X X Nowy Dokument programu Microsoft Word.docx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2013 I co wy na to?? wiem że coś zamarzło ale po usunienciu błendów nie pojawiły sie ponownie wiec ustarka podobno była chwilowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2013 Zgłoszony błąd czujnika ciśnienia spalin oraz coś dzieje się z DPF-em. Podjedź do kogoś kto dokładnie zdiagnozuje silnik i może znajdzie przyczynę tego dziwnego zachowania. Sprawdź jeszcze czy nie ma błędów w sterowniku ABS/ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2013 freeze frame wiem że coś zamarzło :brawo:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 1 Lutego 2013 Miałem bardzo podobny objaw w toledoII. Inny silnik, manualna skrzynia, ale też przestawał reagować na pedał gazu. Obroty w okolicach 900-1000. Trwało to kilka sekund i wszystko wracało do normy. U mnie ciekawostką było, że działo się to w 2 konkretnych miejscach - na dk88 w okolicy M1 i na 8 w Kłodzku w okolicy stacji orlena na wylocie w kierunku Kudowy. Nikt nie był mi w stanie wytłumaczyć dlaczego akurat tam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #8 Napisano 1 Lutego 2013 To jest chyba czujnik ciśnienia różnicowego przed i za filtrem, G450. Na podstawie różnicy ciśnień oblicza jak mocno zapchany jest DPF. Problem może być taki, że czujnik padł i nadaje się do wymiany - sam tak miałem po wymianie wszystko ok. Cena około 200 zł w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saimek Zgłoś #9 Napisano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Mojego biednego paska też to ostatnio dopadło po długiej trasie (1500km w jeden dzień). Pojawiła się kontrolka silnika i DSG jakby dłużej zmieniało biegi i trzymało na półsprzęgle. Wystraszony pojechałem na serwis w obawie że to skrzynia. Wyszły błędy: P0471 i P2453. Stan tego czujnika G450 pokazywało cały czas 0 mbar więc pewnie czujnik padł. Przy okazji serwis powiedział ze kończy mi się DPF (dziwne, pewnie chcieli mnie naciągnać na usunięcie 1300 pln). Stan zapełnienia pokazywało 20% a ilość popiołu 51g. Z tego co czytałem na forum to dopuszczalne jest 150-175 g ? więc jeszcze pełno miejsca.. ? Czy próbować kupić czujnik i wymieniać samemu czy zlecić ASO? ktoś na forum octavii pisał tak: "Po sprawdzeniu z Kolegą wyszło tak: Uszkodzony jest czujnik G450 (czujnik ciśnienia spalin) Uszkodzenie jest dość dziwne - jest w nim jakiś podzespół piezometryczny i reaguje na docisk, Jednak próba gospodarczej naprawy nie powiodła się. Podłożenie podkładki i zaciśnięcie opaski wystarczyło na 100 km. Zatem czujnik mam do wymiany. Czujnik wymieniony- kupiłem w ASO za 191 zł - w Zakręcie - wymiana 5 minut plus kasowanie błędu - we własnym zakresie. I wszystko wróciło do normy. Temat do zamknęcia [ Dodano: Pon 01 Sie, 11 12:37 ] Z góry przepraszam że nie edycja tylko nowa odpowiedź ale chciałem na górę temat przesunąć z zapytankiem a nie chciałem nowego wątku zakładać. Zatem - jak pisałem wyżej powodem mojej usterki okazał się czujnik G450 i teraz : Mam zainstalowany 038 906 051 A A jak dzwoniłem do serwisu to po Vinie powiedział mi że powinienem mieć 038 906 051 B " więc nie wiem dokładnie jaki pasuje do mojego paska? 2007r, 170 km, DSG, vin: WVWZZZ3CZ8P056289 Proszę o info - na allegro jest drogo po 280 brutto więc podjadę raczej do ASO: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-spalin-dpf-audi-vw-076906051b-i3136335116.html\ Edit: znalazłem taniej... pytanie czy brać ten z literką A czy z B (są zamienne? nowszy/starszy?) 90 pln: http://allegro.pl/nowy-czujnik-roznicy-cisnienia-w-dpf-076-906-051-b-i3142006635.html 199: http://allegro.pl/076906051a-czujnik-roznicy-cisnienia-filtr-dpf-vw-i3169553459.html Pozdr Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez Saimek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #10 Napisano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) _tytul reg. forum pkt. 2.12 Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #11 Napisano 29 Kwietnia 2013 a ilość popiołu 51g. Z tego co czytałem na forum to dopuszczalne jest 150-175 g ? Dopuszczalna ilość popiołu do 60 gram. Masz 51, dlatego zaproponowali Ci czyszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saimek Zgłoś #12 Napisano 29 Kwietnia 2013 No nie proponowali żadnego czyszczenia. Mówili o "wycięciu" DPF się sam wypalał 290 km temu i normalnie ta procedura przebiegała ale wiadomo że nie może w nieskończoność. Czyli jest duża szansa że się skończy i trzeba będzie wymienić/regenerować/kastrować? a co do tego czujnika który brać z końcówką A czy B ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwp_wp Zgłoś #13 Napisano 12 Maja 2013 (edytowane) dzień dobry wszystkim forumowiczom. To mój pierwszy post tutaj. Jestem szczęsliwym posiadaczem Passata B6 2.0 TDI CR DSG 2009 r (140 KM). Kupiłem go 2 tyg temu z Niemiec. Auto ma 131 tys km. (udokumentowany przebieg). Przyjechałem nim z Hamburga bez problemów. Być może wcześniej tego nie słyszałem, ale jak sobie na spokojnie pojeździłem autem po przyjeździe w Polsce (przy ściszonym radiu) to okazało się, że na piątym biegu, gdy puszczę pedał gazu i samochód hamuje silnikiem słyszę szum, a w zasadzie takie jakby tarcie, szuranie. Nie jest to jakieś bardzo głośne, ale na innych biegach tego nie ma. Odgłos ustaje, gdy przerzucę gałkę biegów na N. Słyszę go również na piatym biegu jak przerzucę dzwignię biegów na manuala. także odłos pojawia się tylko tym 5 biegu. Po zakupie nie pojechałem jeszcze do żadnego warsztatu, więc wkrótce zamierzam to zrobić, by wymienić olej, filtry i ogólnie może sprawdzić pod komuterem mechatronikę , itp. Zastanawiam się czy ktoś z was spotkał się u siebie lub u kogoś innego z podobnym problemem. I jaka wg Was może być przyczyna tego odgłosu za każdą sugestię będę wdzięczny P.S. dodam tylko, że zanim napisałem ten post przejrzałem forum i nie znalezłem podobnego problemu. Nie wiem, czy w dobrym miejscu umieściłem swój wpis. Jeśli w złym to proszę Moda o przeniesienie go gdzie trzeba... pozdrawiam Wojtek Edytowane 12 Maja 2013 przez kwp_wp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach