Skocz do zawartości
Misio

Mocniejszy passacik 1,8

Rekomendowane odpowiedzi

W PF tez jest digi II ale PB nie miał katalizatora a PF miał. Digi I był w G60.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokladnie kata u siebie mam, piero to ty masz taki sam motor jak ja, a ty nic nie kombinujesz zeby kopyto podniesc? to jesli mozna proscic to powiedzcie cos o tych wałkach rozrzadu czy pasuje, i pytanko czy digi I duzo sie rozni od digi II, czy to tez ludziska przekładaja? pozdro heja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały myk w tym, że założyciel tematu, ja i parę innych osób wiedzących o co biega posiadamy silniki 1.8 na monowtrysku i dla nas opcją na "tuning" jest zamontowanie wtrysku wielopunktowego Digifant. Dodatkowo do tego można bawić się w głowicę z 2.0 i jakieś inne rzeczy, które być może przyniosą parę koników. W Twoim przypadku jest tak, że już wielopunkta posiadasz więc rzeźba jest już ogranioczona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko, no tak u mnie juz niektore prace sa ograniczone, ale powiedzmy ze pytanie ktore mnie dreczy to własnie wałek rozrzadu, piszecie ze do waszego motory pasuje od ABS-u, i czy własnie teraz ten sam wałeczek bedzie tak samo super sie krecił u mnie jak i u was? czy Digifant ma z tym cos wspolnego , chyba nie ale wole zasze byc pewien, piszesz ze zmiana głowicy tez moze byc, moim zdanie nawet nie wiem ile to moze dac kucy ale głowicy chyba nie opyla sie wymieniac, tez chciałbym znac opinie na ten temat,

 

pare kucy by mi sie przydało, tak myslałem nad zmiana wałka ok 10 KM, i znalazłem takie cus na allegro

 

http://moto.allegro.pl/item429425033_tuning_box_najlepszy_do_lpg_zyskaj_do_35km_nowosc.html

 

do mojego motoru pasuje troche kucy by dodało, tylko teraz czy to box jest cos warty? czy to tatalne gown....., i tak pytanko w nawiasie, u mnie czujnik IAT to w przepywomierzu tak???

 

czytałem rowiez na forum o wirusach czy programach przystosowanych do kazdego auta, ale mie sie wydaje ze ja sie jesce w tym nie łapie, ok pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym BOXie to zapomnij w ogóle, po prostu zapomnij bo stracisz tylko pieniądze. Te boxy nabijają ludzi w butelkę! My mamy silnika 1.8 o oznaczeniu ABS, więc u nas to jest fabryczny element, ale w naszym przypadku powinniśmy zmienić na wersję z PFa albo PB. Odnajdź na necie (forum.vwgolf.pl) użytkowników GTO albo Evolution, prowadzą oni swoje warsztaty mechaniczne i na tuningu starych VW znają się jak żadni. Już chyba każdą przeróbkę robili i najwięcej powiedzą co i ile kosztuje. Wiem że GTO pisał program pod ABSa ze zmianą na Digifanta i że całość z gołego ABSa na 140km będzie koło 4 000 zł (razem z robocizną i częściami i programem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heja, to zes mnie teraz pocieszył:) nie no spoki, dlatego pytałem, kumpel ma w toledo boxa ale in kupił auto juz z tym i to bodajrze było w belgi zakładane, mniejsza z tym, zaraz bede szukał tych gosci, ale i tak w sumie teraz nie wiem to wynika z tego ze jak bym sobie wziaoł wałek od ciebie to juz załatwione? czy robota z wałkiem to tylko zabawa a kiepskie efekty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie, odwrotnie rozumujesz. To my (właściciele 1.8 na monowtrysku z silnikiem o kodzie ABS) bierzemy Twój wałek (PF i/lub PB) a nie Ty nasz bo Twój silnik jest "lepszy" i my dążymy do polepszenia osiągów. Jak Ty byś zmienił na nasz to byś pewnie stracił conieco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to juz do przodu:) no tak wtedy musiecie kombinowac:) hi hi ale to jest wtedy jakis wałek do mojego PF-a , to wtedy od jakies b4 pasi? czy jakies firmy wykonuja specialnie wałki swportowe??? normalnie Nuttie prowadzimy juz dialog, normalnie masz browara:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hi hi ale to jest wtedy jakis wałek do mojego PF-a , to wtedy od jakies b4 pasi? czy jakies firmy wykonuja specialnie wałki swportowe???

 

To nie ma znaczenia czy od B3 czy B4, chodzi o silnik. W Twoim wypadku nie wiem czy jest jakiś wałek, który mógłbys podmienić.

Sportowe wałki robi Świątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mozna go znaleźć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieks, stronke luknołem i zamowie sobie, a co tam:) teraz jesce jedno pytano, pisałes o zmianie głowicy, otoz znalazłem od 2.0 i łatwym sposobem moga ja chapnnać, odrazu bym zamontował z tym wałkiem, tylko teraz nie mam pojecia ile tzreba zebrac czy zplanowac, jakas zmiana sprezania napewno jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po szczegółowe info to może możesz się do świątka odezwać jakoś albo odwiedzić go a w ogóle to tak jak pisałem wcześniej GTO albo Evolution, tylko w sumie nie wiem czy będą chcieli "za darmo" udzielić informacji. Takie życie. Ja bym poszperał na forum golfa, na forum golfa gti i w ogóle w necie bo wiem, że tutorial z przekładki z ABSa na wielopunkt była fotorelacja właśnie zrobiona przez GTO albo Evo i również parę cennych uwag co do zmian głowicy.

 

przypadkowo znalazłem coś o PFie:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100510&highlight=tuning+abs

 

a tu dla potomnych coś o upgrade z RP (także ABS) na PF:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113346&highlight=monowtrysk+wielopunkt

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale teraz to normalnie metlik mam we łbie:) kurcze wszedzie pisza roznie, to bede robił jak mowiłes, do swiatka pisałem ale jesce nic nie odp, to poszukam tych gosci co muwiłes sypne im jakiegos złota tylko zeby zaczeli gadac:D, zeby dostac kogos kto by zeczowo powiedział i tyle, ale to nic powoli tez sie da:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdniem to bez sensu dlubac Twoj silnik. Prostrzy i skuteczniejszy bedzie SWAP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze myslałem nad swapewm do mojego paska, silnik od paska 1.8T 150 Km, ale czy to moze pasic w mojej budzie, z czego co sie orientuje to tych silnikow były chyba z 6 rodzajow najwyzszy chyba 225 Km, naprawde ten silnik PF to duzo dłubac sie juz nie da to moze i by faktycznie swapa zrobiL:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukać 1.8T poprzecznego, ze skody, A3, golfa. W passatach chyba były wzdłużne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak mowi Nuttrie. Szukaj z poprzecznych.

 

tak BTW to 1.8T bylo duuuuzo wiecej niz 6 odmian :) strzelalbym ze ze 25 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok panie wilku, bardzo mozliwe ze ponad 20:) az tyle nie znam a silniki te zawsze mie sie podobały, ja tak planuje znalezc jakiego potłuczonego anglika ze zdrowym motorem i tak zeby cała elektronike przełozyc cała, bo jak bede kupował po czesciach to w 5 lat nie złoze tego, mam nadzieje ze dobrze kombinuje:) poprzeczne czemu nie, a golfy IV dopiero były w 1.8 T czy MKIII juz tez miały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golf MK IV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności