piero28 Zgłoś #21 Napisano 30 Sierpnia 2008 W PF tez jest digi II ale PB nie miał katalizatora a PF miał. Digi I był w G60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #22 Napisano 31 Sierpnia 2008 tak dokladnie kata u siebie mam, piero to ty masz taki sam motor jak ja, a ty nic nie kombinujesz zeby kopyto podniesc? to jesli mozna proscic to powiedzcie cos o tych wałkach rozrzadu czy pasuje, i pytanko czy digi I duzo sie rozni od digi II, czy to tez ludziska przekładaja? pozdro heja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #23 Napisano 31 Sierpnia 2008 Cały myk w tym, że założyciel tematu, ja i parę innych osób wiedzących o co biega posiadamy silniki 1.8 na monowtrysku i dla nas opcją na "tuning" jest zamontowanie wtrysku wielopunktowego Digifant. Dodatkowo do tego można bawić się w głowicę z 2.0 i jakieś inne rzeczy, które być może przyniosą parę koników. W Twoim przypadku jest tak, że już wielopunkta posiadasz więc rzeźba jest już ogranioczona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #24 Napisano 1 Września 2008 siemanko, no tak u mnie juz niektore prace sa ograniczone, ale powiedzmy ze pytanie ktore mnie dreczy to własnie wałek rozrzadu, piszecie ze do waszego motory pasuje od ABS-u, i czy własnie teraz ten sam wałeczek bedzie tak samo super sie krecił u mnie jak i u was? czy Digifant ma z tym cos wspolnego , chyba nie ale wole zasze byc pewien, piszesz ze zmiana głowicy tez moze byc, moim zdanie nawet nie wiem ile to moze dac kucy ale głowicy chyba nie opyla sie wymieniac, tez chciałbym znac opinie na ten temat, pare kucy by mi sie przydało, tak myslałem nad zmiana wałka ok 10 KM, i znalazłem takie cus na allegro http://moto.allegro.pl/item429425033_tuning_box_najlepszy_do_lpg_zyskaj_do_35km_nowosc.html do mojego motoru pasuje troche kucy by dodało, tylko teraz czy to box jest cos warty? czy to tatalne gown....., i tak pytanko w nawiasie, u mnie czujnik IAT to w przepywomierzu tak??? czytałem rowiez na forum o wirusach czy programach przystosowanych do kazdego auta, ale mie sie wydaje ze ja sie jesce w tym nie łapie, ok pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #25 Napisano 1 Września 2008 O tym BOXie to zapomnij w ogóle, po prostu zapomnij bo stracisz tylko pieniądze. Te boxy nabijają ludzi w butelkę! My mamy silnika 1.8 o oznaczeniu ABS, więc u nas to jest fabryczny element, ale w naszym przypadku powinniśmy zmienić na wersję z PFa albo PB. Odnajdź na necie (forum.vwgolf.pl) użytkowników GTO albo Evolution, prowadzą oni swoje warsztaty mechaniczne i na tuningu starych VW znają się jak żadni. Już chyba każdą przeróbkę robili i najwięcej powiedzą co i ile kosztuje. Wiem że GTO pisał program pod ABSa ze zmianą na Digifanta i że całość z gołego ABSa na 140km będzie koło 4 000 zł (razem z robocizną i częściami i programem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #26 Napisano 1 Września 2008 heja, to zes mnie teraz pocieszył nie no spoki, dlatego pytałem, kumpel ma w toledo boxa ale in kupił auto juz z tym i to bodajrze było w belgi zakładane, mniejsza z tym, zaraz bede szukał tych gosci, ale i tak w sumie teraz nie wiem to wynika z tego ze jak bym sobie wziaoł wałek od ciebie to juz załatwione? czy robota z wałkiem to tylko zabawa a kiepskie efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #27 Napisano 1 Września 2008 No nie, odwrotnie rozumujesz. To my (właściciele 1.8 na monowtrysku z silnikiem o kodzie ABS) bierzemy Twój wałek (PF i/lub PB) a nie Ty nasz bo Twój silnik jest "lepszy" i my dążymy do polepszenia osiągów. Jak Ty byś zmienił na nasz to byś pewnie stracił conieco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #28 Napisano 2 Września 2008 no to juz do przodu:) no tak wtedy musiecie kombinowac:) hi hi ale to jest wtedy jakis wałek do mojego PF-a , to wtedy od jakies b4 pasi? czy jakies firmy wykonuja specialnie wałki swportowe??? normalnie Nuttie prowadzimy juz dialog, normalnie masz browara:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #29 Napisano 2 Września 2008 hi hi ale to jest wtedy jakis wałek do mojego PF-a , to wtedy od jakies b4 pasi? czy jakies firmy wykonuja specialnie wałki swportowe??? To nie ma znaczenia czy od B3 czy B4, chodzi o silnik. W Twoim wypadku nie wiem czy jest jakiś wałek, który mógłbys podmienić. Sportowe wałki robi Świątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #30 Napisano 2 Września 2008 jak mozna go znaleźć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #31 Napisano 3 Września 2008 http://www.swiatek.com.pl/go.live.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #32 Napisano 3 Września 2008 dzieks, stronke luknołem i zamowie sobie, a co tam:) teraz jesce jedno pytano, pisałes o zmianie głowicy, otoz znalazłem od 2.0 i łatwym sposobem moga ja chapnnać, odrazu bym zamontował z tym wałkiem, tylko teraz nie mam pojecia ile tzreba zebrac czy zplanowac, jakas zmiana sprezania napewno jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #33 Napisano 4 Września 2008 (edytowane) Po szczegółowe info to może możesz się do świątka odezwać jakoś albo odwiedzić go a w ogóle to tak jak pisałem wcześniej GTO albo Evolution, tylko w sumie nie wiem czy będą chcieli "za darmo" udzielić informacji. Takie życie. Ja bym poszperał na forum golfa, na forum golfa gti i w ogóle w necie bo wiem, że tutorial z przekładki z ABSa na wielopunkt była fotorelacja właśnie zrobiona przez GTO albo Evo i również parę cennych uwag co do zmian głowicy. przypadkowo znalazłem coś o PFie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100510&highlight=tuning+abs a tu dla potomnych coś o upgrade z RP (także ABS) na PF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113346&highlight=monowtrysk+wielopunkt Edytowane 4 Września 2008 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #34 Napisano 5 Września 2008 ale teraz to normalnie metlik mam we łbie:) kurcze wszedzie pisza roznie, to bede robił jak mowiłes, do swiatka pisałem ale jesce nic nie odp, to poszukam tych gosci co muwiłes sypne im jakiegos złota tylko zeby zaczeli gadac:D, zeby dostac kogos kto by zeczowo powiedział i tyle, ale to nic powoli tez sie da:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #35 Napisano 6 Września 2008 moim zdniem to bez sensu dlubac Twoj silnik. Prostrzy i skuteczniejszy bedzie SWAP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #36 Napisano 6 Września 2008 ja zawsze myslałem nad swapewm do mojego paska, silnik od paska 1.8T 150 Km, ale czy to moze pasic w mojej budzie, z czego co sie orientuje to tych silnikow były chyba z 6 rodzajow najwyzszy chyba 225 Km, naprawde ten silnik PF to duzo dłubac sie juz nie da to moze i by faktycznie swapa zrobiL:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #37 Napisano 8 Września 2008 Musisz szukać 1.8T poprzecznego, ze skody, A3, golfa. W passatach chyba były wzdłużne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #38 Napisano 8 Września 2008 tak jak mowi Nuttrie. Szukaj z poprzecznych. tak BTW to 1.8T bylo duuuuzo wiecej niz 6 odmian strzelalbym ze ze 25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #39 Napisano 8 Września 2008 ok panie wilku, bardzo mozliwe ze ponad 20:) az tyle nie znam a silniki te zawsze mie sie podobały, ja tak planuje znalezc jakiego potłuczonego anglika ze zdrowym motorem i tak zeby cała elektronike przełozyc cała, bo jak bede kupował po czesciach to w 5 lat nie złoze tego, mam nadzieje ze dobrze kombinuje:) poprzeczne czemu nie, a golfy IV dopiero były w 1.8 T czy MKIII juz tez miały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #40 Napisano 9 Września 2008 Golf MK IV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach