motomoto Zgłoś #21 Napisano 31 Marca 2014 Podepnę się pod temat.. Mam problem z odkręceniem lewej (od strony kierowcy) końcówki drążka.. prawa wyszła bez problemu.. a lewa mimo iż kontra puściła to nie da się wykręcić.. ugina się na tej gumie co jest w końcówce a nie chcę urwać bo wtedy już niebedzie sie dało jeździć.. Czy da się bez specjalnego klucz o którym pisaliście wyżej odkręcić drążek od maglownicy ?? dojście tam nie jest za ciekawe.. osłone trzeba będzie chyba nową bo bez rozcięcia nie zejdzie jesli jest nie zdemontowana końcówka.. Ma ktoś jakis tutorial jak to zrobić ? ułatwiło by mi to sprawę.. bo mechanik pewnie mnie skubnie nieźle za wymianę końcówki .. A orientuje się ktoś moze ile kosztuje średnio geometria kompletna w pasku b5 ? bo mnie udało się znaleźć za 130zł najtaniej .. od czego zalezy cena ? w corsie jak robilem geometrie placilem 70zł .. płaci się za markę pojazdu czy jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #22 Napisano 31 Marca 2014 Czym chcesz ustawić geometrię w B5? Tam się tylko zbieżność robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #23 Napisano 31 Marca 2014 Czym chcesz ustawić geometrię w B5? Tam się tylko zbieżność robi. Zbieżność zbieżnością ale chyba geometrie sie ustawia w każdym aucie z tego co wiem ? tak czy siak 130zł .. to normalna cena ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #24 Napisano 31 Marca 2014 A orientuje się ktoś moze ile kosztuje średnio geometria kompletna w pasku b5 ? bo mnie udało się znaleźć za 130zł najtaniej .. od czego zalezy cena ? w corsie jak robilem geometrie placilem 70zł .. płaci się za markę pojazdu czy jak ? Cena pewnie zależna od regionu, wielkości miasta. Rok temu za wymianę końcówek z drążkami z obu stron zapłaciłem 120zł. W tej cenie zawierało się oczywiście ustawienie zbieżności. Też miałem sam wymieniać ale uznałem że nie opłaca się samemu wymieniać bo i tak mechanik za zbieżność skasuje 60-80zł. Taniej od razu zlecić wymianę końcówek w warsztacie który robi od razu zbieżność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #25 Napisano 31 Marca 2014 tyle że jak jest fest zapieczony gwint i sie namęczą z wymianą to mało nie skasują .. dziwne że prawa wyszła jakby wczoraj była wkrecana a lewa o zgrozo .. w sumie myśle czy by nie wymienić drążka .. mam dostęp do części po pieniądzach.. tylko nie wiem jak odkręcić drążek .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #26 Napisano 31 Marca 2014 tyle że jak jest fest zapieczony gwint i sie namęczą z wymianą to mało nie skasują .. dziwne że prawa wyszła jakby wczoraj była wkręcana a lewa o zgrozo .. w sumie myśle czy by nie wymienić drążka .. mam dostęp do części po pieniądzach.. tylko nie wiem jak odkręcić drążek .. Witaj. Na drążku osiowym masz kwadrat na kluch 16 jak dobrze pamiętam. Na trzpień załóż kawałek rurki lub przedłużkę z nasadką.Kluch na drążku zblokuj o wahacz a końcówką kręć. powinno puścić. Spryskaj wd-40 trochę możesz skręcić i rozkręcać aby gwint wyczyścić. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #27 Napisano 1 Kwietnia 2014 Witaj. Na drążku osiowym masz kwadrat na kluch 16 jak dobrze pamiętam. Na trzpień załóż kawałek rurki lub przedłużkę z nasadką.Kluch na drążku zblokuj o wahacz a końcówką kręć. powinno puścić. Spryskaj wd-40 trochę możesz skręcić i rozkręcać aby gwint wyczyścić. Powodzenia. robiłem tak, pryskałem odrdzewiaczem z MoS2 od 2tygodni i nic.. gnie sie na tej gumie w koncowce.. balem sie zeby nie urwac bo bym sie uziemil.. ale dorwalem juz warsztat ktory chyba jest uczciwy.. za wymiane koncowki a jesli sie nie uda jej odkrecic to drążka tez powiedzieli 50zł a zbieżność 70zł.. Chyba wiekszosc warsztatów gdzie robią zbieżność bazuje na niewiedzy ludzi.. i nabijają w butle.. dzwonie wczoraj do jednego i pytam ile geometria/zbieznosc a on ze 70zł .. bo mowi ze poza zbieznoscia w tym aucie sie nie ustawia nic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #28 Napisano 1 Kwietnia 2014 robiłem tak, pryskałem odrdzewiaczem z MoS2 od 2tygodni i nic.. gnie sie na tej gumie w koncowce.. balem sie zeby nie urwac bo bym sie uziemil.. ale dorwalem juz warsztat ktory chyba jest uczciwy.. za wymiane koncowki a jesli sie nie uda jej odkrecic to drążka tez powiedzieli 50zł a zbieżność 70zł.. Chyba wiekszosc warsztatów gdzie robią zbieżność bazuje na niewiedzy ludzi.. i nabijają w butle.. dzwonie wczoraj do jednego i pytam ile geometria/zbieznosc a on ze 70zł .. bo mowi ze poza zbieznoscia w tym aucie sie nie ustawia nic.. To ok. Ja u siebie za ustawienie zbieżności płaciłem po znajomości 50 zł. Wahacze i końcówki sam wymieniałem. P.S Zwróć uwagę jak będą tobie ustawiać zbieżność czy auto będzie pod obciążeniem czy na pusto Ja siedziałem wewnątrz auta jak ustawiali a po stronie pasażera specjalne odważniki wkładali Już w niejednym aucie tam ustawiam i wiem że jest dobrze bo kierownice puszcze jadę jak po szynach, a opony nie zużywają się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chesss Zgłoś #29 Napisano 1 Kwietnia 2014 motomoto jestem swiezo po tej samej operacji co ty jedna koncowka nie schodzila zdejmij gume z drazka masz ja na opasce nie musisz rozcinac sciagasz oslonke jak najmocniej do siebie az pokaze sie duza sruba odkrecasz ja pozniej grzejesz to co wykreciles i wykrecasz koncowke sam sie nameczylem... niestety u mnie blad ABS niestety nie znam przyczynty powodzenia zycze ps pamietaj zeby nie naciagac zbytnio za koncowe mozesz zalatwic maglownice! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #30 Napisano 2 Kwietnia 2014 motomoto jestem swiezo po tej samej operacji co ty jedna koncowka nie schodzila zdejmij gume z drazka masz ja na opasce nie musisz rozcinac sciagasz oslonke jak najmocniej do siebie az pokaze sie duza sruba odkrecasz ja pozniej grzejesz to co wykreciles i wykrecasz koncowke sam sie nameczylem... niestety u mnie blad ABS niestety nie znam przyczynty powodzenia zyczeps pamietaj zeby nie naciagac zbytnio za koncowe mozesz zalatwic maglownice! Dlatego wole sie już z tym nie bawić tylko oddać do mechanika.. i tak dużo zrobiłem, cały zawias nie mam już siły i nerwów hehe Co do zbieżności to mam nadzieje że ustawią dobrze bo kazał mi auto zostawić i jak zrobi da znać... raczej pewny warsztat.. Kiedyś jak ustawiałem zbieżność to pamietam że faktycznie wkładali odważniki na podłoge do auta .. a kierownice blokowali takim czymś co sie zapierało o pedały chyba bo fakt faktem kiera jest odkąd auto kupiłem lekko w lewo ale auto jedzie prosto .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chesss Zgłoś #31 Napisano 2 Kwietnia 2014 U mnie tez kiera zmienila polozenie mam nadzieje ze po zbieznosci wroci na miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #32 Napisano 3 Kwietnia 2014 Właśnie gadałem z mechanikiem .. co się okazało, ponoć ktoś kiedyś źle wkrecił końcówkę tak że gwint się ściął .. a z czasem zapiekł .. dlatego nie szło wykrecić.. wymienił razem z drążkiem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #33 Napisano 5 Kwietnia 2014 Obejrzyj zawieszenie i powiedz mi, na czym chcesz cokolwiek ustawiać? Każdy wahacz jest przykręcony na sztywno, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Kasę, jaką Ci powiedzieli przedobrzyli prawie o 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #34 Napisano 7 Kwietnia 2014 Obejrzyj zawieszenie i powiedz mi, na czym chcesz cokolwiek ustawiać? Każdy wahacz jest przykręcony na sztywno, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Kasę, jaką Ci powiedzieli przedobrzyli prawie o 100%. No teraz to już wiem bazują na niewiedzy ludzi .. Na szczescie znalazlem warsztat gdzie za 70zł ustawili .. Ale słyszałem że jest w Katowicach pewien Pan który jest mistrzem w ustawianiu zbieżności, robi to bez laserów duperów.. organoleptycznie i ponoć poprawia po komputerowych zbieżnościach.. Czy ktos z katowic albo okolic słyszał o tym panu ?? Kolejki podobno do niego miesięczne i nie jest drogi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #35 Napisano 7 Kwietnia 2014 Pewnie zbieżność ustawia starym jak świat i sprawdzonym sposobem na listwach, fakt lepszej metody ustawienia zbieżności nie ma a i te pseudo komputerowe ustawianie zbieżności przy tym sposobie można wsadzić sobie w buty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #36 Napisano 8 Kwietnia 2014 no właśnie nie... raczej "laserowo" ustawiał .. przynajmniej tak na szyldzie m.in. ma napisane ale deczko chyba mi ściąga.. powiedział ze za tyś km mam przyjechać na korekte jakby wlasnie sciagalo czy cos.. mam nadzieje ze darmowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach