Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Byłem ostatnio w Niemczech i postanowiłem wybróbować autko.

Zacząłem bujać,doszedłem do 200 km/h i zapaliły mi się kontrolki od ABS-u i ASR.

Zjechałem na parking wyłączyłem auto ,odczekałem chwilę ,zapaliłem i dalej się świecą dopiero w momencie cofania wyłączyły się.

Podczas późniejszej jazdy po przekroczeniu 180km/h powtórzyło się to samo.

Dlatego jechałem cały czas 170 km/h i kontrolki się nie zapaliły.

Może doradzicie co może być przyczyną zapalenia się kontrolek po przekroczeniu 180 km/h?

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może doradzicie co może być przyczyną zapalenia się kontrolek po przekroczeniu 180 km/h?

 

Anioł stróż Cię ostrzegał :)

 

Z góry dziękuję.

 

Wolniej jeździj :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może doradzicie co może być przyczyną zapalenia się kontrolek po przekroczeniu 180 km/h?

 

Anioł stróż Cię ostrzegał :)

 

Z góry dziękuję.

 

Wolniej jeździj :hyhy:

 

Atak na poważnie?

Coś z ABS-em?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie czujnik przy którymś kole...się zawiesza,przy takiej prędkości kabelek się majta no i sam wiesz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się te kontrolki zapaliły jak padł wyłącznik świateł stopu pod pedałem hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączę się do tematu...u mnie kontrolki zapaliły się po wymianie dolnego wahacza.ruszając ze zrywem wyłączyły się i po pewnym czasie ponownie zapaliły.mozliwe ze uszkodziłem czujnik wybijając wahacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie musisz docisnąć czujnik abs-u ,być może pod wpływem drgań podczas demontażu wahacza troszkę się wysunął i głupieje.

Edytowane przez tequila1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie wrócilem z garażu.zdemontowałem czujnik.był trochę zabrudzony, zwłaszcza od czoła i najprawdopodobniej nie miał ciągłego styku( mam taką nadzieję).przeczyściłem, zamontowałem, odpaliłem autko, ruszyłem i kontrolki zgasły.zobaczymy na jak długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod watek, ogladalem na allegro czujniki abs-u i w niektorych widac bylo 3 wtyczki 2 razem i 1 odchodzaca kabelkiem na bok, czy to jest moze kabel do czujnika zuzycia klockow hamulcowych? bo u mnie byly zmienione klocki hamulcowe na klocki bez czujnikow i swiecila sie caly czas kontrolka zuzycia klockow, pozniej jakis fachowiec zmosktowal te dwie zworki w tej (tak sadze) trzeciej wtyczce idacej do klockow i od jakiegos czasu przy dohamowywaniu zalacza mi sie abs. mniej wiecej przy predkosci miedzy 0-10km/h. czy to moze byc przyczyna?

 

przykladowo wzorowalem sie na zdjeciu czujnika z allegro: http://allegro.pl/nowy-czujnik-abs-vw-passat-b5-audi-a4-skoda-superb-i2419237835.html

Edytowane przez sztux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności