Skocz do zawartości

tequila1980

  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tequila1980

  • Urodziny 14.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kosovska Mitrovica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Sprawdź czy membrana tej gruszki od klapy gaszącej nie jest przerwana. Miałem taki przypadek u siebie, też nie było różnicy podczas gaszenia z podpiętą klapą i bez niej i po sprawdzeniu okazało się, że membrana w niej jest przerwana.Po jej wymianie miękkie gaszenie powróciło.
  2. Też miałem podobne trzeszczenie,a ponieważ nowiuśki komplet wahaczy leżał w garażu zabrałem się za wymianę zawieszenia.Po zdemontowaniu dolnego wahacza lewego koła sworzeń po prostu z niego wypadł...Szczęście,że masa auta utrzymywała go w gnieździe bo inaczej to.. Tak więc koledzy nie ignorujcie żadnych pisków,trzeszczeń etc w zawieszeniu.
  3. Rozbierz raz jeszcze i sprawdź czy klocek równo i bez oporu przesuwa się w jarzmie,jeśli nie wyczyść to wszystko ze rdzy.Dodatkowo tak jak koledzy podpowiadają sprawdź jeszcze sam zacisk czy tłoczek nie zapieczony. Ja zawsze podczas wymiany czyszczę bardzo dokładnie jarzmo zacisku i sprawdzam czy blacha klocka idealnie sunie po jarzemku bez haczeń i oporów,co skutkuje równomiernym zużyciem tarcz bez żadnych anomalii.Czasami problemy wymienione przez Ciebie stwarza sam klocek(a właściwie blaszka klocka) poprzez niedokładne trzymanie wymiarów lub też zadry pozostałe po prasie wykrawającej i zdarzyło mi się już parę razy,że musiałem delikatnie pilniczkiem wyrównać krawędź pracującą i wtedy wszystko ładnie pasowało.
  4. tequila1980

    Olej w odmie

    Gwarantuję Ci że jest....
  5. tequila1980

    pomoc prawna

    Gdyby było odwrotnie,tzn ciężarowe bez kratki mógłby się czepić,ale tak? A kto mi zabroni zamontowania sobie takiej kratki w aucie?Nie mówię tu oczywiście o odliczeniach VAT-u itp,tylko tak bo chcę:gwizdze. Ale poczekajmy może ktoś mądrzejszy będzie wiedział? W sumie ciekawe zagadnienie...
  6. Skoro stoi i spełnia swoje zadanie to nie jest źle:ok wiec myślę,że dasz rade a co do kosztów wydaje mi się, że taniej będzie samemu coś zbudować.Policz ile potrzebne Ci będzie materiału i zrób rozeznanie w składzie drewna,pokryciach dachowych itp i będziesz mia już jakiś zarys kosztów.
  7. Pewnie ,że można zbudować samemu to już zależy od Twoich zdolności manualnych:D Pytanie tylko czy takie coś jak w linku można nazwać garażem? Bo ani to od słońca za bardzo nie chroni,ani od opadów,że o ujemnych temperaturach nie wspomnę. Najlepszy jest tekst w opisie o zastosowaniu kratki jako przeszkody przed nawiewaniem śniegu-chyba na Hawajach.....
  8. Pewnie już szukałeś co nieco na ten temat,ale takie coś znalazłem: http://niedajsie.wikidot.com/plikostrada-zadanie-zaplaty . A swoją drogą działanie mają podobne jak pier.... pobieraczek,a może to ta sama banda?
  9. No przecież masz podane co było przyczyną:halo wymiana tego elementu pomgła:1K0 145 790 C
  10. Tak się złożyło,że przebywam teraz poza granicami PL ,a nawet UE i również dręczył mnie problem kosztów połączeń do kraju.Jako,że jestem abonentem sieci Play zacząłem przeszukiwać internet i znalazłem jakieś rozwiązanie,a mianowicie uruchomiłem sobie usługę TelePlay za 3.66/ m-c i dzwonię do kraju bez żadnych dodatkowych opłat . Minusem tego jest to ,że połączenia wykonuję poprzez internet,ale jakość połączeń jest naprawdę bardzo dobra.Wiem,że nie jest to rozwiązanie problemu autora wątku,ale zawsze coś...:gwizdze
  11. Chyba jak jest abs to nie ma korektora bo to załatwia pompa :hmm czy się mylę?
  12. Jest tylko jeden problem w Twojej teorii,a mianowicie część zimna turbawki nie zanieczyszcza się(no chyba że leje olejem niemiłosiernie) ,tu chodzi o nagary w części gorącej.To o czym napisałeś to czyszczenie dolotu względnie zaworu EGR takimi właśnie sprayami. A nawet jeśli się taki zabieg wykonuje to syf z dolotu nie odrywa się "płatami" ,więc nie jest to aż tak szkodliwe nawet jak dostanie się do cylindra zostanie spalony i nie widzę szans na przedostanie się go do układu smarowania .Wiadomo najlepiej wykręcić dolot ,cooler i dokładnie wyczyścić,ale różni mechanicy różnie czynią...
  13. Dokładnie na takim urządzeniu zawsze ustawiam zbieżność i zero problemów ,nawet w Vectrze C gdzie z tyłu są te cholerne wielowhacze i prawie każdy regulowany mimośrodem...
  14. To absolutne minimum... Ja to robię znacznie częściej ,jak tylko pojawią się jakieś niepokojące drgania,czy to podczas jazdy, czy podczas hamowania.
  15. :lol3:haha Przepraszam ,ale nie mogłem się powstrzymać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności