Skocz do zawartości
katazipen

Dziwne stuk puk podczas hamowania lub szybkiego ruszania!

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za info - wie ktoś jak usunąć te stuki w fotelu szybkim sposobem i gdzie mam ich konkretnie szukać?

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość es-klasse

witam! w moim aucie stukało od kilku miesięcy! stuki dochodziły przy szybkim ruszaniu i hamowaniu i odczówane były koło fotela przy lewarku zmiany biegów. po kilku miesiącach poszukiwań wczoraj udało mi sie wystawić diagnoze i byłem zdziwwiony, że taka pierdoła denerwowała moje ucho. to co mnie denerwowało przez kilka tysięcy kilometrów to jeden z elementów zawieszenia silnika. jest to taka mała pierścieniowa poduszka, która znajduje się z przodu silnika.jak ona się wyrobi to silnik skacze do góry i w dół. koszt to tylko 20 zł. pozdrawiam i powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość es-klasse

witam! w moim aucie stukało od kilku miesięcy! stuki dochodziły przy szybkim ruszaniu i hamowaniu i odczówane były koło fotela przy lewarku zmiany biegów. po kilku miesiącach poszukiwań wczoraj udało mi sie wystawić diagnoze i byłem zdziwwiony, że taka pierdoła denerwowała moje ucho. to co mnie denerwowało przez kilka tysięcy kilometrów to jeden z elementów zawieszenia silnika. jest to taka mała pierścieniowa poduszka, która znajduje się z przodu silnika.jak ona się wyrobi to silnik skacze do góry i w dół. koszt to tylko 20 zł. pozdrawiam i powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było tak samo ale to był przegub przy kole wymieniłem i jest ok. możesz sprawdzić w jakim stanie masz przeguby i gumy. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeguby nowe gumy też. Pukanie zaczęło sie po wymianie amorów :-) tylko przy wjechaniu w większą dziurę.... Wygląda mi to na fotele ale nie jestem pewny do końca :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To powiem ci motyw nie pamiętam w jakim samochodzie to było. Znajomy wymieniał też amory i mechanik założył mu odwrotnie spreżyny zamienił góra dół i też tak mu waliło jak wpadł w większą dziurę. Możesz to sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak to poznać gdzie jest góra sprężyny a gdzie dół??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zależy jakie masz sprężyny. jak sportowe to po zwojach iak są gęstrze to powinny być na górze jak masz orginalna to sprawdz czy zakończenia spręzyn idealnie pasują do ich mocowań na końcu bo może być tak że nie wchodzą idealnie w swoje miejsce i dlatego tak wali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ori - jutro popatrzę co i jak :-) może sie coś wyjaśni....

 

Pzdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jak kolego ryszardos wyjaśniło się coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem czasu popatrzeć. Może w sobotę podjadę do tego mechaniora co mi zakładał te amory i popatrzymy razem.

 

Dam znać jak coś znajdę.

 

Pzdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie od jakiegoś czasu też dochodzi jakieś stuk-puk tak jaby z drzwi pasażera za kierowcą lub słupka między drzwiami. Stuk-puk następuje podczas hamowani lub energiczniejszych zakrętów. Zawieszenie sprawdzone i ok. Stuk jest taki jakby w drzwiach wisiał jakiś ciężarek na sznureczku i pukał podczas manewrów.

Słyszałem że może to być plecionka od tłumika która to daje takie puknięcia i przenoszone są po karoseri ale jak to sprawdzić?

z góry dziękuje za odpowiedź

 

No i rozwiązałem problem.

Stuki dochodziły z słupka za drzwiami kierowcy, lekka regulacja zaczepu zamka i wszystko ok. (drzwi podczas ostrzejszych hamowań i zakrętów dostawały jakiś większych naprężeń i gdzieś ten stuk przez zamek, do zaczepu i na słupek sobie szedł.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez cos tak puka w okolicy lewe kolo - drzwi kierowcy, tak jakby sie cos obluzowalo i wpada w drgania jak ruszam albo najade na nierownosc, na prostej drodze spoko, te drgania mam tylko na wolnych obrotach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mieto
u mnie tez cos tak puka w okolicy lewe kolo - drzwi kierowcy, tak jakby sie cos obluzowalo i wpada w drgania jak ruszam albo najade na nierownosc, na prostej drodze spoko, te drgania mam tylko na wolnych obrotach .

Przepraszam, że się wtrącam...Miałem podobnie...Przez rok... 2 Tygodnie temu postanowiłem już na całego sprawdzić....I sprawdziłem. Aż wstyd się przyznać, bo był to zatrzask od pasa bezpieczeństwa, który to leciutko uderzał sobie w drzwi....

Może masz to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem, to nie zatrzask, dalej puka, cholera mnie juz bierze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności