Ryszardos Zgłoś #41 Napisano 9 Września 2008 Dzięki za info - wie ktoś jak usunąć te stuki w fotelu szybkim sposobem i gdzie mam ich konkretnie szukać? Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość es-klasse Zgłoś #42 Napisano 18 Września 2008 witam! w moim aucie stukało od kilku miesięcy! stuki dochodziły przy szybkim ruszaniu i hamowaniu i odczówane były koło fotela przy lewarku zmiany biegów. po kilku miesiącach poszukiwań wczoraj udało mi sie wystawić diagnoze i byłem zdziwwiony, że taka pierdoła denerwowała moje ucho. to co mnie denerwowało przez kilka tysięcy kilometrów to jeden z elementów zawieszenia silnika. jest to taka mała pierścieniowa poduszka, która znajduje się z przodu silnika.jak ona się wyrobi to silnik skacze do góry i w dół. koszt to tylko 20 zł. pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość es-klasse Zgłoś #43 Napisano 18 Września 2008 witam! w moim aucie stukało od kilku miesięcy! stuki dochodziły przy szybkim ruszaniu i hamowaniu i odczówane były koło fotela przy lewarku zmiany biegów. po kilku miesiącach poszukiwań wczoraj udało mi sie wystawić diagnoze i byłem zdziwwiony, że taka pierdoła denerwowała moje ucho. to co mnie denerwowało przez kilka tysięcy kilometrów to jeden z elementów zawieszenia silnika. jest to taka mała pierścieniowa poduszka, która znajduje się z przodu silnika.jak ona się wyrobi to silnik skacze do góry i w dół. koszt to tylko 20 zł. pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4devil Zgłoś #44 Napisano 18 Września 2008 u mnie było tak samo ale to był przegub przy kole wymieniłem i jest ok. możesz sprawdzić w jakim stanie masz przeguby i gumy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszardos Zgłoś #45 Napisano 18 Września 2008 Przeguby nowe gumy też. Pukanie zaczęło sie po wymianie amorów :-) tylko przy wjechaniu w większą dziurę.... Wygląda mi to na fotele ale nie jestem pewny do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4devil Zgłoś #46 Napisano 19 Września 2008 To powiem ci motyw nie pamiętam w jakim samochodzie to było. Znajomy wymieniał też amory i mechanik założył mu odwrotnie spreżyny zamienił góra dół i też tak mu waliło jak wpadł w większą dziurę. Możesz to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszardos Zgłoś #47 Napisano 19 Września 2008 Kolego a jak to poznać gdzie jest góra sprężyny a gdzie dół?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4devil Zgłoś #48 Napisano 19 Września 2008 to zależy jakie masz sprężyny. jak sportowe to po zwojach iak są gęstrze to powinny być na górze jak masz orginalna to sprawdz czy zakończenia spręzyn idealnie pasują do ich mocowań na końcu bo może być tak że nie wchodzą idealnie w swoje miejsce i dlatego tak wali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszardos Zgłoś #49 Napisano 19 Września 2008 mam ori - jutro popatrzę co i jak :-) może sie coś wyjaśni.... Pzdr, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4devil Zgłoś #50 Napisano 25 Września 2008 i jak kolego ryszardos wyjaśniło się coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszardos Zgłoś #51 Napisano 25 Września 2008 Niestety nie miałem czasu popatrzeć. Może w sobotę podjadę do tego mechaniora co mi zakładał te amory i popatrzymy razem. Dam znać jak coś znajdę. Pzdr, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #52 Napisano 22 Października 2008 U mnie od jakiegoś czasu też dochodzi jakieś stuk-puk tak jaby z drzwi pasażera za kierowcą lub słupka między drzwiami. Stuk-puk następuje podczas hamowani lub energiczniejszych zakrętów. Zawieszenie sprawdzone i ok. Stuk jest taki jakby w drzwiach wisiał jakiś ciężarek na sznureczku i pukał podczas manewrów.Słyszałem że może to być plecionka od tłumika która to daje takie puknięcia i przenoszone są po karoseri ale jak to sprawdzić? z góry dziękuje za odpowiedź No i rozwiązałem problem. Stuki dochodziły z słupka za drzwiami kierowcy, lekka regulacja zaczepu zamka i wszystko ok. (drzwi podczas ostrzejszych hamowań i zakrętów dostawały jakiś większych naprężeń i gdzieś ten stuk przez zamek, do zaczepu i na słupek sobie szedł.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #53 Napisano 28 Listopada 2008 u mnie tez cos tak puka w okolicy lewe kolo - drzwi kierowcy, tak jakby sie cos obluzowalo i wpada w drgania jak ruszam albo najade na nierownosc, na prostej drodze spoko, te drgania mam tylko na wolnych obrotach . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mieto Zgłoś #54 Napisano 28 Listopada 2008 u mnie tez cos tak puka w okolicy lewe kolo - drzwi kierowcy, tak jakby sie cos obluzowalo i wpada w drgania jak ruszam albo najade na nierownosc, na prostej drodze spoko, te drgania mam tylko na wolnych obrotach . Przepraszam, że się wtrącam...Miałem podobnie...Przez rok... 2 Tygodnie temu postanowiłem już na całego sprawdzić....I sprawdziłem. Aż wstyd się przyznać, bo był to zatrzask od pasa bezpieczeństwa, który to leciutko uderzał sobie w drzwi.... Może masz to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #55 Napisano 29 Listopada 2008 sprawdzilem, to nie zatrzask, dalej puka, cholera mnie juz bierze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach