Grzes Zgłoś #41 Napisano 25 Maja 2014 Turbo do regeneracji jak na mój gust Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #42 Napisano 28 Maja 2014 auto juz u mechanika. Dam znac jak sprawa sie rozwiaze. Dodam, że byłem też na analizie spalin - wszystko w normie. Diagnosta sie zdziwił i jak zobaczył na kanale uwalony olejem silnik od spodu stwierdził wyciek. Myślę, że pod koniec tygodnia, ew. do połowy przyszłego auto bedzie zrobione. Dam znac co było nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #43 Napisano 28 Maja 2014 Nie mogę otworzyć tematu bo nie mam 15 postów. Mam 1.8 ADR i prawdopodobnie cieknie spod odmy. Czy to prawda? Zamieszczam zdjęcie. Ubywa mi przez to trochę oleju. Czy można to ścisnąć bardziej opaskami metalowymi ? Trzeba spuszczać olej by to zrobić? Jak w ogóle się tam dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrenzE Zgłoś #44 Napisano 9 Marca 2016 Witam panów jak piszemy o oleju i odmie to się podepnę do tematu. Mam paska 1,6 ALZ i wkurza mnie ilość oleju w odmie oraz to że idzie on na przepustnicę. jakaś rada na zatamowanie gada - ale za pewne przesadzam bo od zmiany do zmiany niema większych ubytków oleju. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #45 Napisano 10 Marca 2016 Przesadzasz ewentualnie "oil catch can" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrenzE Zgłoś #46 Napisano 10 Marca 2016 Kiedyś koledze zbeształem sciroco Mk II bo żarło oliwy bardzo dużo, a po ściągnięciu pokrywy się okazało, że było jakieś wspomnienie po chlapaczu oleju. Po za implantowaniu odpowiedniego chlapacza oraz prymitywnego filterka oleju z kaszlaka dało radę i nic już nie brał. A może faktycznie przesadzam :sese (nadgorliwość gorsza od faszyzmu:diablica) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach