Gość HubertL Zgłoś #1 Napisano 11 Lipca 2007 Witam wszystkich forumowiczów. Moje auto to: 1.9 TDI - 130 KM. AVF TIPTRONIC , PRZEBIEG 180 000 KM. - KOMBI Potrzebuje konkretnych odpowiedzi na pytania. Jak zwiększyć moc nie robiąc duzych przeróbek, moje oczekiwania to 170-200 KM. - czy to jest mozliwe. Z tego co wyczytałem na forum zrobił bym tak: 1. mocniejsza turbina (jaka i gdzie szukać) 2. większy intercooler (jaki i gdzie szukać) 3. program Jestem z okolic warszawy. Gzie i jakie orjentacyjne koszty takich przróbek? No chyba że ktoś sugeruje coś ciekawszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2007 1. mocniejsza turbina (jaka i gdzie szukać) - min GT22 (lub GT23) 2. większy intercooler (jaki i gdzie szukać) - ja bym zakladal fmica (albo IVECO albo robil na zamowienie- widomo ze lepsza opcja) 3. program - Si Jestem z okolic warszawy. Gzie i jakie orjentacyjne koszty takich przróbek? - Mineralna 26- Rogalotti (on mi robil czipsa- podpis str. 7) Nie wiem czy ta skrzyna Ci pociagnie. Turbo do 190 jeszcze by dalo rade - powyzej juz trzeba zmianiac. Szykuj 10k Wiem , bo bede zmienial na AVFa lub AWXa i tez bede dlubal na 220-230km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2007 napisz do pakaroda to Ci wytlumaczy to i owo jak to jest kolorowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2007 Preziu a jak w passacie chcesz upchac gt 22 albo gt23? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #5 Napisano 11 Lipca 2007 kolego przy skrzyni tiptronic nie polecam Ci wyżej niż 170KM i momentu około 350Nm z przebiegiem bez nagłych skoków ... ta skrzynia poprostu się rozleci przy momęcie około 420Nm i mocy 200KM ... pojeździsz sobie miło może około miesiąca ... zreszto to samo usłyszysz od tunera który jest w temacie chipowania automatów chcesz startować na wyższe moce rzędu 200KM i wysoki momemt to zmień najpierw skrzynie na manualną kup jakieś wzmocnione sprzęgło i pomyśl najpierw nad FMIC, następnie turbo hybryde, wydajniejsze wtryski i przy tym program u dobrego tunera - np: Masters Tuning Jak będzie to profi robota to tak około 10 000 PLN wydasz spokojnie ... Za sam program na 170KM i 350Nm + FMIC wyjdzie około 3500 PLN - przy tej skrzyni to optymalne bezpieczne modyfikacje P.S. Najpierw polecam zainwestować w dobre hamulce, standardowe nie dawały rady już przy seryjnych parametrach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2007 Preziu a jak w passacie chcesz upchac gt 22 albo gt23? gadalem z Rogalottim, w przyszlym roku (na poczatku) kupuje AWXa i chcemy tam wlozyc wlasnie GT22 lub co bardziej prawdopodobne GT23 - wiec jak mi szpecu mowi ze wejdzie to wejdzie, kolektory trzeba zrobic/pospawac na zamowienie i wejdzie. Nie wyssalem sobie tego z palca tylko oradzilem sie fachowca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #7 Napisano 12 Lipca 2007 Preziu a jak w passacie chcesz upchac gt 22 albo gt23? gadalem z Rogalottim, w przyszlym roku (na poczatku) kupuje AWXa i chcemy tam wlozyc wlasnie GT22 lub co bardziej prawdopodobne GT23 - wiec jak mi szpecu mowi ze wejdzie to wejdzie, kolektory trzeba zrobic/pospawac na zamowienie i wejdzie. Nie wyssalem sobie tego z palca tylko oradzilem sie fachowca Wiesz na forum streetracing.pl zaczeto jakis czas temu kasowac watki i posty o zmianach w aucie, ktore sa w planach. Pisac mozna tylko o tym co zostalo zrobione. A wiesz dlaczego? Ano dlatego, ze od tego co sie chce a co mozna to jest daleka droga. Zrobisz swapa, wmontujesz gt22 i wydlubiesz 220-230KM to pogadasz si? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka Zgłoś #8 Napisano 12 Lipca 2007 Preziu wcale sie nie pomyliliście GT22 wchodzi napewno po przeróbce kolektora zastanawiałem sie nad tym z Aligatorem ale nie chciałem robić do tego całego wydechu 2,5 cala bo mogło być za głośno a tego nie chciałem.I spoczołem na GT20 na starym kolektorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 12 Lipca 2007 Kulka no nie opowiadaj ze nie wsadziles wiekszego turba bo nie chciales zeby bylo glosno? a o dodatkowym tlumiku mowil Ci Ali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 13 Lipca 2007 bo mogło być za głośno a tego nie chciałem ze niby czemu mialo byc glosniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka Zgłoś #11 Napisano 13 Lipca 2007 Koledzy jak montuje sie GT22 to normalne ze trzeba zrobić wydech od początku do końca 2,5 cala aby był swobodny wydmuch spalin i można było wycisnąć z niej tyle ile może.Wtedy kazdy tłumik jest przelotowy i normalne ze jest głośniej.Ja mam teraz tylko do połwy 2.5 cala i brak kata i już jest głośniej. the.wolf nie jestem fantastą jak wiekszosc opowiadaczy ze cos zamiezają włżożyć to czy tamto jak chce to to robie wydałem jusz troche na moc i 1000zł w tą czy wewtą juz umnie nie robiło zbytniej różnicy. Pozdrawiam wszystkich miłych forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 13 Lipca 2007 kulka racja, ze trzeba minimum 2.5 cala, ale poziom glosnosci w doladowanym dieslu i tak pozostanie na bardzo przyzwoitym poziomie. przy jezdzie w granicach 2-3 tys nie powinno byc glosniej. u mnie jest rura 2 cale-srodkowy-rura 55mm i jest lekki basik z niskich jak sie depnie, ale normalnie jak jezdze to cisza i spokoj. za to w tunelu jest jak benzyniak z wiadrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #13 Napisano 14 Lipca 2007 kulka chodzilo mi o to ze zostales poinformaowany ze na 2.5" nie musi byc glosno. nie wiem czy sie w ogole orientujesz czy lykasz wszystko co powie tuner jak kon dropsa tylko tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2007 http://dieselteam.pl/forum/viewtopic.php?t=2612 Musialem sie posilkowac innym forum bo na VW PASSAT nie dziala ladowanie zdjec. Calosc wyniosla mnie 800zl. IC od IVECO 2,8 D. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dromar74 Zgłoś #15 Napisano 24 Września 2008 Czy można podnieść moc w B5 FL rok 2004 przebieg 170 000 km? Silnik AVB pompowtryski. Aktualna moc to 100 KM. Jakie będą skutki negatywne i pozytywne podniesienia mocy? Gdzie to można zrobić na Opolsczyżnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2008 Co do chipa to zapraszam, CARTRONICS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach