Skocz do zawartości
Gość zone_wlkp

Wykończony psychicznie, Passat i Tryb Awaryjny! POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

wyskakuje tez 65535 jeden gosc powiedział ze to wina ecu zle czyta dane z czujników i z tad złe sterowanie kierownicami słabo nimi rusza i przez to zaraz sie zapiekaja co wy na to

A my powiemy to samo - 65535 to kod uszkodzonego komputera sterującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

65535 uszkodzony sterownik

wiec gość może mieć rację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze to wina ecu zle czyta dane z czujników i z tad złe sterowanie kierownicami słabo nimi rusza i przez to zaraz sie zapiekaja co wy na to

 

co tu gdybać, podłączyć vag zrobić logi i będzie widać... choć teoria mechanika zwłaszcza po tygodniu użytkowania... jest jak z kosmosu.... chyba że w tym czasie zrobiłeś z 5-10 tyś km lub wypalił z 5 litrów oleju z silnika. Stawiam że czyszczenie do kitu lub sterowanie turbiny nawala.

 

A tak na marginesie... wyjęta była turbina po tym tygodni... czy tak rzucił teorię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak czytam takie posty to....

A więc kolego zmień warsztat. Z tego co piszesz to sa totalne lamusy.

Czujniki sie nie palą, jak to opisał mechanik.

Sama wymiana n75, map sensora ???? i przepływomierza na pałę nic nie da! np. Kazdy n75 działa troche inaczej, i z danym turbem moze dzialac dobrze ale moze i zle.

Przepływomierz - wyjmij wtyczke, do pinu 4 podłąćz diode + i wtyknij do 5 minusem. nie podlaczaj wtyki. Auto bedzie miec maksymalnego mozliwego kopa i nie bedzie zadnego bledu przeplywki. Jak ci sie wysra na 4 biegu to znaczy ze to nie przeplywka. Mozesz wtedy na tej diodzie sobie dochodzic do ladu z turbem itd,.

 

Jezeli warsztat zbada i nie wie co jest to -----> zmien warsztat.

 

przyjedz do mnie to ci powiem konkretnie o co chodzi. :)

ja z torunia

 

a i poczytaj moje posty, w zasadzie wszystko tam znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bedziu

nie była wyjetaele widac juz ze sztanga ciezko chodzi odłaczylismy ja od gruszki a widac ze sie przycina cale pdcisnienie sprawdził czujnikiem działa dobrze i nawet kasy nie wzial za to. ecu tez rozebrałem nie było tam oleju i wezyk tez ok,jak sie podłoczyl to mowi ze komp juz na wolnych obrotach czyta za duze doladowanie z turbo i ze pewnie za wczesnie ja odłacza chociaz ta nie przeładowuje juz niewiem co myslec o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam ciekawszy problem caly układ podcisnienia sprawny mierzony a kierownice zapiekly sie po tygodniu ale procz 575 wyskakuje tez65535 jeden gosc powiedział ze to wina ecu zle czyta dane z czujników i z tad złe sterowanie kierownicami słabo nimi rusza i przez to zaraz sie zapiekaja co wy na to

 

 

Nie do końca ma rację. To niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy

awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. A żeby tak się stało musiałbyś jeździć do 2000 obr/min, ruszać prawie bez gazu, nie dawać silnikowi osiągnąć swojego momentu obrotowego i mocy. Wtedy i owszem ale ten proces troszkę czasu trwa ( raczej dłużej niż tydzień).

Edytowane przez MUCHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bedziu

no własnie i z tad pomysł ze z komp. cos nie tak ze pozwolił jej sie zapiec przez pare dni a była wtedy ostra jazda,no i komp pokazuje 65535

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,podlacze sie pod temat moj pasek tracil moc,po jakims czasie niby zrobilo sie lepiej tzn.po przegazowaniu go moc powrocila,ale razem z szarpaniem przy przyspieszaniu.Znalazlem usterke wysunal sie delikatnie waz od intercoolera ,poprawilem to zalozylem nowa opaske i lipa -znow mul.Jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość flyrumcajs

Witam serdecznie

Moj pierwszys post po spedzeniu dlugich wieczorow na poszukiwaniu odpowiedzi.

Problem dobrze opisany na forum 1-2 bieg chodzi wysmienicie 3 powyzej 3500 zwiech to samo 4 ale w okolicach 3000.

Dziwne bo regularnosc wyglada nastepujaco:

Po odpaleniu samochodu - zawiesza sie

Wylaczenie samochodu ponowne odpalenie - zawiesza sie

Wylaczenie i ponowne odpalenie autko smiga jak mazenie zadnych zwiechow.

Sytuacja taka zarejestrowalem przez ostatnie 4 dni.

Jezei to nie problem poprosze zerknac na logi i pokierowac w odpowiednia strone (jezeli logi zle wykonane poprosze o wyrozumialosc - staralem sie jak moglem jezeli jest potrzeba moge powtorzyc )

 

Co zrobione do tej pory przeplywka wyczyszczona, filtr powietrza zmieniony, sprawdzon polaczenia i wezyki, na probie statycznej w vagu BasicSettings grupa 11 Turbo dziala plynnie na odcinku okolo 1.5-2 cm.

 

Logi ze zwieszonym turbo

Log (0 - 011)

Log (1 - 003,008,010)

 

Logi po dwukrotnym wylaczeniu samocodu ( turbo dziala jak powinno)

 

Log (0 - 003,008,011)

Log (1 - 003,008,010)

 

z gory serdecznie dziekuje

Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no własnie i z tad pomysł ze z komp. cos nie tak ze pozwolił jej sie zapiec przez pare dni a była wtedy ostra jazda,no i komp pokazuje 65535
Ten błąd to ma wiele aut i jeżdżą normalnie .Wina jest w turbinie lub jej sterowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy jak sie kierownicę zapieka to silnik głośno pracuje ?

Moj chodzi jak traktor. Turbo czasem jest czasem nie ma. Ale tylko na 10 sekund sie załączy. N 75 i przepływka nowe. Zadnej różnicy na starych i nowych. Jak jade i go na sprzęgle przegazuje do 3500 to turbo ciągnie . Prosze o poradę :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a czy jak sie kierownicę zapieka to silnik głośno pracuje ?

Moj chodzi jak traktor. Turbo czasem jest czasem nie ma. Ale tylko na 10 sekund sie załączy. N 75 i przepływka nowe. Zadnej różnicy na starych i nowych. Jak jade i go na sprzęgle przegazuje do 3500 to turbo ciągnie . Prosze o poradę :(

Sprawdź dawkę na pompie wtryskowej skoro chodzi niczym Zetor...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a czy jak sie kierownicę zapieka to silnik głośno pracuje ?

Moj chodzi jak traktor. Turbo czasem jest czasem nie ma. Ale tylko na 10 sekund sie załączy. N 75 i przepływka nowe. Zadnej różnicy na starych i nowych. Jak jade i go na sprzęgle przegazuje do 3500 to turbo ciągnie . Prosze o poradę :(

 

problemem były przewody podcisnienia i n 75, zmieniłem tez przepływke , auto żwawsze o wiele niz wczesniej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności