Jaro.Slav. Zgłoś #401 Napisano 27 Lipca 2010 I jak koledzy co podpowie ktoś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #402 Napisano 27 Lipca 2010 I jak koledzy co podpowie ktoś? No ba Najlepiej rozkleić reflektor żeby go dokładnie posklejać.Jak to będzie wyglądało jak go obabrasz wokół silikonem? Jaki silikon-może być przezroczysty,bądź czarny,jaki Ci pasuje Można kleić również klejem do szyb,ale później już tego nie rozkleisz w razie czego,a silikon jeszcze się da "rozmontować".Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #403 Napisano 28 Lipca 2010 dzięki Patryk, tak właśnie zrobię jak znajdę chwilę czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #404 Napisano 28 Lipca 2010 Od 16 miesięcy mam założone lampy soczewkowe Angel Eyes firmy Sonar i moje pytanie: jakiego silikonu mogę użyć do uszczelnienia? silikon do uszczelniania kibla (sanitarnego) np ATLAS bądź silikon do luster (szklarskie albo do akwariów) pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szymmi Zgłoś #405 Napisano 29 Lipca 2010 Polecam renowację lamp - super efekt tylko trzeba dobrze trzeć woskami po papierach - ja przecierałem kilka razy najpierw pastą lekkościerną a potem Carnaubą Formula1 też kilka razy - im więcej tym lepiej. Efekt super, ale i tak siła światła w B5 nie jest lepsza, warto do tego zmienić żarówki na mocniejsze aby efekt był jeszcze lepszy. Tyle ode mnie co ma passata parę dni... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kerat96 Zgłoś #406 Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam dzisiaj podjełem się tego i zaczełem pracxe nad lewym reflektorem stał on się teraz cały matowy i mam pytanie czy po zastosowaniu pasty tempu wszystko będzie ok?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekTDI Zgłoś #407 Napisano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Wszystko fajnie Nie wiem jak u was ale ja taki zabieg przeprowadziłem rok temu na początku było super ale teraz jest coraz gorzej powiedziałbym tragedia bo lampy po zdarciu pierwszej powłoki matowieją 2x szybciej Teraz zastanawiam się nad wymianą ale nie wiem co kupić bo te wszystkie zbajerowane z ringami i diodami są ok, ale jest mały problem nie ma w nich lamp przeciwmgielnych W moich starych lampach switło przeciwmgielne jest w srodku Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez ManiekTDI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #408 Napisano 3 Sierpnia 2010 ale ja taki zabieg przeprowadziłem rok temu ja hmmm z dwa lata temu, albo i troszkę więcej i nadal jest ok! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #409 Napisano 4 Sierpnia 2010 Witam dzisiaj podjełem się tego i zaczełem pracxe nad lewym reflektorem stał on się teraz cały matowy i mam pytanie czy po zastosowaniu pasty tempu wszystko będzie ok?? Jak jest zbyt matowy to musisz bardziej polerować,reflektor musi wyjść idealnie przejrzysty Jeżeli dobrze polerowałeś papierem to wystarczy pastą-wypróbuj to. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franusss Zgłoś #410 Napisano 6 Sierpnia 2010 Efekt jest zadziwiający podobnie robiłem w E-klasie W211 wygląda super. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miglandz007 Zgłoś #411 Napisano 6 Sierpnia 2010 Witam, Jak kupowałem mojego paska to jedynym mankamentem były właśnie klosze żółte i matowe. Chciałem kupić nowe ale znajomy polecił mi polerkę za którą zabralem się sam. Nie spuszczałem sie tak jak kolega nakonr i polerowałem klosze bez wsześniejszego ściągania ich. Zastosowałem matowanie papierem wodnym 1500, 2000 poczym zabrałem sie za polerowanie filcem przy użyciu wiertarki oraz pasty lekkosciernej TEMPO, Na koniec przeleciałem jeszcze na suchym filcu tak że plastik zaczął sie robić gorący i świecący. Efekt bardzo zbliżony do ww fotek, Pozdrawiam Łukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #412 Napisano 7 Sierpnia 2010 Witam, Nie spuszczałem sie tak jak kolega nakonr i polerowałem klosze bez wsześniejszego ściągania ich. Pozdrawiam Łukasz gratulacje,no jak się będziesz spuszczał to efekt będzie mizerny,czyli znowy będą matowe jak w szyby w karetce:marecek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #413 Napisano 9 Sierpnia 2010 Przed (odpryski, rysy i pojawiły sie dziwne smugi/plamy) Dodam że należy cały reflektor dokładnie przeszlifować papierem wodnym do takiego efektu Szlifujemy następnie przecieramy szmatką i czynność powtarzamy w innym wypadku przy końcowym etapie polerowania w miejscu niedoszlifowanym będzie widoczna smuga. Ja zacząłem od 1000, 2000, 2500 (innego nie miałem ). Aha... zderzak okleiłem taśmą izolacyjną Efekt końcowy jest taki: Jutro kupie mleczko polerskie bo mimo wszystko pasta pozostawia lekką mgiełkę Polecam :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piowit Zgłoś #414 Napisano 9 Sierpnia 2010 Arek5, w jaki sposób dostarczyłeś wodę na szlifowaną powierzchnię reflektorów (nie demontując ich)?, pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #415 Napisano 9 Sierpnia 2010 Arek5, w jaki sposób dostarczyłeś wodę na szlifowaną powierzchnię reflektorów (nie demontując ich)?, pzdr Wystarczy wąż z wodą Małe ciśnienie,wody nie trzeba dużo-musi poprostu na bieżąco zmywać pozostałości po szlifowaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #416 Napisano 9 Sierpnia 2010 Taka butelka z wodą i jest wygodniej nie trzeba z wężem biegać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #417 Napisano 9 Sierpnia 2010 Taka butelka z wodą i jest wygodniej nie trzeba z wężem biegać A tam biegać,umiejętne usadowienie węża na masce i nawet machać paluchami nie trzeba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artiwkz Zgłoś #418 Napisano 13 Sierpnia 2010 Ja renowację zrobiłem bez zdejmowania lamp, wokół kloszy obkleiłem zderzak i karoserię tasmą papierową i folią. Efekt tak jak się spodziewałem, klosze odświeżone dużo lepiej wyglądają, są bardziej przejrzyste i nie ma tych plam, które podobno robią się przez chemię na myjniach niemieckich jeśli ktoś sprowadzał stamtąd samochód. Zostało mi jeszcze pare rysek więc musze doszlifować. Nie bać się wiertarki i kawałka filcu lub gąbki do polerowania, na wolnych obrotach można elegancko wypolerować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xmalpa23 Zgłoś #419 Napisano 21 Sierpnia 2010 Polecam owy zabieg wszystkim ! a jest dużo takich lamp np we Wrocławiu ja zaczełem moja operacje od poczytania na forum wskazówek jaki papier jaka pasta i cały sprzęt kupilem na ulicy poznanskiej we wroclawiu Pasta polerska Farcela G3 Compound (Regular Grade) 30 zl tuba papier wodny po dwa arkusze 800 1000 1200 1500 2000 2500 od 1,5 zl do 2,5 calkowity koszt 50 zl zostalo mi tego bardzo bardzo duzo conajmiej jeszcze na jakies 14 kloszy Ja swoje klosze odrecilem dwie srobki u gory jedna z boku ale trzeba kierunek wyciagnac. 5 min roboty wycieczka na balkon i jazda od 800 do 2500 potem pasta na koncu az pot lecial z czola wszystko recznie. przy pracy z papierem caly czas płuczemy woda jak juz na pewno wszyscy wiedza. Samochod odzyskal blask z kierunkami sie tez pobawilem przed po Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #420 Napisano 21 Sierpnia 2010 No nic,wszystko powiedziane w temacie,czas zamykać szanowne Mody Dosyć powtarzania,powielania,wklejania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach