Skocz do zawartości
nakonr

RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego tempo bedzie w tym przypadku zbyt delikatne. Do szkła są specjalne pasty ścierne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr6i6

Polerowałem szkła reflektorów i czyściłem odbłyśniki według opisu w wątku. Poprawa była wyraźna. Jednak po drobnej stłuczce wymieniłem jeden z reflektorów. Różnica w emisji światła pomiędzy starym (8 lat) a nowym reflektorem jest ogromna.

Jednak odbłyśniki mocno się zużywają i ich oczyszczenie nie przywróci pełni funcjonalności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkleić bixenony jest ciężej ,jedynie co można zrobić i co zrobiłem to poprostu odkrecenie soczewki ,zamacowana jest za pomocą 3 śrub - torksów ,i trzyma się jeszcze na takiej zaokrąglonej ,,kulce,, która wchodzi jeszcze w jedno plastiwkowe mocowanie -ciężko to wychaczyć z tamtąd trzeba użyć odpowiedniej siły żeby niepołamać mocownia i także przy wkladaniu trzeba raz a dobrze puknąć w soczewke żeby znów tam kuleczka weszła :) , no i teraz zostaje gąbeczka jakiś cwancyk troche pomysłowości i naturalnie cierpliwości .uwaga na odblyśnik bardzo czuły na tarcie

pozdrawiam

Witam.

Mam pytanie-do odkrecenia soczewek pewnie trzeba wymontować cały refrektor?-Pewnie tak.

Ktos mi mówił, że odbłysnik można pomalować specjalnym sprejem.

Umnie wyraznie jest brudna soczewka od strony klosza.Od strony żarówki wyczyściłem- wacikiem na długiej spręzynie-poprawa ale jeszcze soczewka z zewnątrz.

Tak szukam co zrobić z soczewkami w 3bg- i chyba pozostaje demontarz całych reflektorów-i jak kolega zauwazył wyciagniecie soczewki, regeneracja klosza z zewnatrz bez rozklejania.

Mam racje?-pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak szukam co zrobić z soczewkami w 3bg- i chyba pozostaje demontarz całych reflektorów-i jak kolega zauwazył wyciagniecie soczewki, regeneracja klosza z zewnatrz bez rozklejania.

Mam racje?-pozdrawiam

 

W zwykłych lampach nie zdemontujesz soczewki, tylko w xenonach jest taka opcja. Bez rozklejania lampy nie wiele zdziałasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W zwykłych lampach nie zdemontujesz soczewki, tylko w xenonach jest taka opcja. Bez rozklejania lampy nie wiele zdziałasz.

Czyli piekarnik i do dzieła? nie bardzo sie znam odnosnie lamp-rodzajów ale mam Hella i wyrażnie brudna soczewkę od strony klosza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli piekarnik i do dzieła? nie bardzo sie znam odnosnie lamp-rodzajów ale mam Hella i wyrażnie brudna soczewkę od strony klosza.

 

też tak mam ale pokusiłem się na nowe. Taki świąteczny prezencik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też tak mam ale pokusiłem się na nowe. Taki świąteczny prezencik.

dzięki za odpowiedź.Będę dłubał-jak nie wyjdzie to wtedy moze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ile wam poszło papieru wodnego na 2 reflektory? Bo nie bardzo mam pojęcie ile zamawiać :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem po 3 arkusze każdego rodzaju na jedną lampę, im więcej tym lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tuner 63
Kolego tempo bedzie w tym przypadku zbyt delikatne. Do szkła są specjalne pasty ścierne.

Ja osobiscie bym szkiel nie polerowal to juz lepiej nowe lampy(jak klosze sa na klipsy np B3 lub B4) to lepiej same klosze wymienic , ale interesuje mnie sprawa odblysnikow bo one zuzywaja sie najbardziej , kiedys za komuny robiono regeneracje lamp bo na rynku nie bylo nowych ale wtedy nie mialem jeszcze autka ;)to jest chyba napylany chrom na goraco ??:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja dorzucę coś od siebie do tematu...

Zaobserwowałem pewną sprawę, a mianowicie klosz przy którym nie działa od dłuższego czasu spryskiwacz jest w DUUUUŻO lepszym stanie niż ten na który spryskiwacz działa (oryginalny xenon) ! Dziś kolega który robił przegląd w passacie mojej żony, a przy okazji przepolerował na moją prośbę klosze był mocno zdziwiony ogromną różnicą między jednym a drugim ! Nie wiem czy mam rację ale przyjrzałem się jeszcze dwóm autom ze spryskiwaczami na lampy i kloszami z tworzywa: volvo xc70cc oraz jaguarowi s-type... jaguarem jeżdżę od prawie roku i lampy są ciągle idealne, volvo po trzech miesiącach ma już delikatnie zmatowione klosze, a były idealne ! Oba auta sprowadzone ze Szwajcarii z minimalnymi przebiegami...

Reasumując, wygląda na to że duży wpływ na matowienie niektórych rodzajów lamp - kloszy mają płyny dostępne na polskim rynku ! Jeśli się mylę "wyprostujcie" mnie proszę ale na tych przykładach jest to dosyć wyraźnie zauważalne ...

Edytowane przez salus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem że już ktoś się pytał o lampy tylnie ale nie dostał odpowiedzi :(. Czy z lampami tylnimi można postąpić podobnie ? Chcę sprzedać stare lampy na allegro dlatego przydało by się je trochę "odświerzyć". Chodzi mi głównie o drobne ryski. A może specjalna pasta do tworzyw sztucznych ?

 

P.S. Czy oprócz lakierowania całego auta jest sposób na pozbycie się z maski odprysków lakieru ( w niemczech mają chyba gradobicia :/ albo za dużo piachu na drogach :/ )?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem tylne lampy tą samą metodą co przednie i wyszły dużo lepiej, naprawdę różnica widoczna zdecydowanie bardziej niż w przednich...

 

PS. ja mam na masce i przednim zderzaku miliony odprysków, nie lakieruję tego bo za miesiąc byłoby to samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

a ja mam takie pytanko:

Mam bi-xenon. poprzedni właściciel jeździł bez dekli w lampach i całe lampy sa w środku w ciemnych zaciekach.

Wyczyścić jest chyba dosyc trudno, a biorąc pod uwagę fakt, że lampy mają kilka dołków po kamieniach, najlepiej by wymienic szkła - i tu pytanie, jak i skąd dostać szkła, z tego co się orientowałem cięzki temat.

 

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. ja mam na masce i przednim zderzaku miliony odprysków, nie lakieruję tego bo za miesiąc byłoby to samo...

 

to gdzie Ty mieszkasz w żwirowni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja oddałem do regeneracji klosze i odbłyśniki z kureierem do poznania kosztowało mnie to 200zł i jestem bardzo zadowolony lampy wróciły jak nowe! na moim profilu są foty... pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dasz mi namiary do człowieka który Ci to zrobił?

 

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wysyłam na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ziewal, po prostu robię dużo kilometrów po różnych drogach... jakieś 2 lata temu ktoś zarysował mi przedni zderzak, polakierowałem i po miesiącu dwóch już było trochę odprysków, teraz jest ich kilkadziesiąt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego smalec znam temat bo też tak mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności