Skocz do zawartości
Gość passacior

Cos pobiera prad....

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariocieszyn

Witam miałem podobny problem. Rozładowany akumulator co jakieś 3 tygodnie. Pobór prądu w spoczynku około 250mA (stanowczo za dużo). Zwiększony pobór prądu spowodowany był uszkodzeniem zamka w drzwiach kierowcy. Znajduje się tam jakiś styk który po użyciu został zwarty. Centralny zamek i zamek w drzwiach działał normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem,przy wylaczonym silniku pobiera prad.Dowiedzialem sie o tym przypadkowo,bo bylem sprawdzic akumulator przed kupnem nowego.Elektryk podlaczyl do akumulatora komputer,i nie mogl nic sprawdzic bo wykazywal pobor pradu.Ale ja mam problem z tylnymi drzwiami ktorych centralny zamek czasem nie zamyka,i mysle ze wlasnie ta funkcja jako niewykonane zadanie zawiesza ten ten proces i wykazuje pobor pradu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mi dzisiaj przy +3oC padł akumulator a wczoraj przy -10oC odpalił bez większych problemów.

Zauważyłem że podgrzewanie siedzenia pasażera było ustawione na 5 no ale to przecież niemożliwe żeby grzało przy wyłączonym zapłonie ??!!

Jutro może znajdę jakiś amperomierz to pomierzę pobór prądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeszcze w golfie IV okazało się że jeden z przekaźników był źle wpiety i po kilku dniach w garażu akumulator był wyczerpany, popatrz na przekaźniki szczególnie jeśli ostatnio coś było robione.

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grosilver

Panowie powiem Wam z doswiadczen jakie mialem wczesniej, ze przy problemach z aku, nalezy sprawdzic kilka rzeczy:

-akumulator, bo nawet w 4-letniej baterii moze gotowac ktoras z sekcji, a jesli tak jest, to silnik diesla ktory na start potrzebuje wiekszego kopa nie zaskoczy

-szczotki w alternatorze, mimo ze nie powinny byc wytarte w nowszych modelach, w starszych moze do tego dojsc, a wtedy krotkie trasy wykoncza Twoja baterie.

-pojemnosc aku moze to wydawac sie dziwne ale jesli wymienisz swoja baterie na nowa o wiekszej pojemnosci niz zalecana, nie bedzie ona doladowywana do konca, co skroci jej zywotnosc!

-klemy jesli sa zasniedziale, przeplyw pradu moze nie byc wystarczajacy

-swiece zwlaszcza jesli nasz Diesel dlugo kreci zanim zaskoczy, oznacza to ze do zaplonu doszlo poprzez sprezenie paliwa w komorze spalania a nie poprzez iskre.

Nalezy sprawdzic czy swiece dostaja napiecie i czy nie sa spalone.

 

Kazdy warsztat powinien dysponowac Amperomierzem i miernikami ktore sprawdza Twoja baterie, pobor pradu oraz poziom ladowania, diagnoza o wymianie aku nie zawsze jest konieczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]-swiece zwlaszcza jesli nasz Diesel dlugo kreci zanim zaskoczy, oznacza to ze do zaplonu doszlo poprzez sprezenie paliwa w komorze spalania a nie poprzez iskre.

[...]

 

Czy długo kręci czy krótko to i tak zapłon jest samoczynny (bez iskry) w dieslu.

 

Swoją drogą dzisiaj przy -6 znowu odpalił bez problemu mimo ze nie ładowałem go wczoraj a tylko troche pojeździłem po odpaleniu wczoraj przez kable.

Będę szukał co prądożernego można załaczyć przy wyłączonej stacyjce.

 

JaLe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys tez mialem podobna historie ale z Golfem III, zupelnie bez powodu rozladowywal sie akumulator. Okazalo sie, ze to wina stacyjki - jesli zostawilem auto z wrzuconym wstecznym biegiem albo wlaczonym podgrzewaniem tylnej szyby, badz dmuchawa - wszystko to samo z siebie sie wlaczalo i tak cala noc. Wiec moze warto to sprawdzic.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najpierw zrób pomiar prądu.

Pozamykaj drzwi, zdejmij jedną z klem z akumulatora i w powstałą przerwę (akumulator - klema) włącz amperomierz ustawiony na zakres powiedzmy do 200mA.

Podaj wartość zmierzonego prądu. Być może pobór będzie większy, wtedy zmień zakres amperomierza.

Wymiana akumulatora na nowy nic nie da, skoro coś permanentnie pobiera prąd.

 

Często stałym elementem pobierania prądu jest uszkodzony zamek klapy bagażnika a w zasadzie zainstalowany w nim switch włączający lampkę oświetlającą bagażnik.

Jednak w Twoim przypadku raczej nie wchodzi to w rachubę.

Mam upływ prądu w granicach 200 mA. Po wyciągnięciu żarówki oświetlenia bagażnika upływ wynosi 10 razy mniej czyli 20 mA. Czy przyczyną awarii może być mikrowyłącznik w klapie bagażnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam również problem z ukrytym złodziejem prądu. Autko to passat b5 2000 1,8 U mnie jest coś takiego jeśli odepne kleme plusową ten cieńszy kabel który idzie gdzieś tam do kabiny obok skrzynki z komputerem i ponownie go podepne do akumlatora pobór wraca do normalnych wartości czyli 0,02 , normalnie kradnie 0,35. I co ciekawe jeśli po ponownym podpięciu tego plusa cienszego i włączeniu zapłonu lub uruchomieniu silnika następnie wyłanczam silnik wyjmuje kluczyk sprawdzam pobór to znowu około 0,35, 0,40 żre prąd. I znów jeśli odepne kleme plus cienki kabel i ponownym podłączeniu jest ok czyli 0,02 . I moja prośba do kogoś kto zna temat co to może być. Czy jakiś przekaźnik ,który się blokuje i nie chce się rozłączyć dopiero ustępuje jak odepne kleme? Czyli włancza się przy uruchomieniu auta a później nie puszcza ,nie odblokowuje się i cholerstwo żre prąd?

Czy może to alternator? a jeszcze jedno czy sprawdzając alternator trzeba odpiąć ten gruby kabel plusowy co tam jest podpięty czy wystarczy wypiąć samą wtyczke lub wszystkie kable najlepiej?

Bezpieczniki sprawdzane po kolei i jest niewielki pobór na jednym od komfortu nie pamiętam który to był chyba 14-stka ale ten pobiera około 0,07 przy otwartch drzwiach kierowcy ale żarówka się nie świeci bo jest spalona.

Bardzo prosze o jakąś rade bo już pół roku odpinam kleme na noc. Jeśli nie odepne klemy to na następny dzień co prawda odpali ale czuć że słabiej kręci. A gdy auto zostawie na dwa dni to klapa z odpaleniem. akumulator sprawny roczy.

 

Prosze o jakieś sugestie podpowiedzi elektryk chce zedrzeć 500-600 zł troche to dużo.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony do prawidłowego działu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Len20

Witam.

 

Ja mialem podobnie w passku. Poslychaj pod maska po wylaczeniu silnika czy przypadkiem nie slychac szymu podobnego do wiatraczka z nawiewu. U mnie zalaczal sie obieg spalin wtornych (czy jakos tak). Przyczyna okazal sie przekaznik ktory sie zawiesil. Znajduje sie w obudowie komputera.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pasku zlokalizowalem zawieszone jedne z 2 platynki od czujnika hamulca co ciekawe stopy dzialaly a po wyjeciu kluczyka nie swiecily,aku padal mi po kilku godzinach, najlepiej wpiac miernik i poprostu wyjmowac po kolei bezpieczniki i przekazniki az dojdziesz do celu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności