Skocz do zawartości

jacek782

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacek782

  • Urodziny 21.12.1969

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Kowalo Mam takiego Paska jak Twoj,tylko bez turbo,nawet rocznik ten sam.Jezdze na Mobil 1 0W-40 nie ma zadnych wyciekow,olej bardzo dobry.W Twoim przypadku jest turbo,ktore potrzebuje oleju o normie 501.01 lub 502.00.Jesli nie masz wyciekow i nie "bierze oleju" ponad norme spokojnie mozesz zalac Mobil 1 0W-40.Passat z konca produkcji posiada wydluzona norme obslugowa i mozna robic dluzsze okresy przegladowe,ja moim zrobilem 30000 bez wymiany i wszystko bylo w normie,olej zmiescil sie w kresce,ubylo okolo 300 g. Jesli jest turbo powinien byc wysokiej jakosci olej,i zmieniany zgodnie z licznikem,bo turbo jest wrazliwe na "brudny" olej.
  2. Dzieki za porady Stern i Danek,wam sie naleza browce w realu.Jak bede to robil postaram sie zrobic jakies fotki i wkleic dla potomnych.
  3. Dzieki Danek75 Tak wlasnie jest,ze jak pare razy przekrece to zapala,ale diabli mnie biora jak nie wiem o co chodzi.Tak przy okazji,bo widze ze masz takiego samego paska,czy trudno to wymienic? Bo koszt samej kostki to blachostka,w tym przypadku.Dzieki za pomoc
  4. Passat 2000 Jakie sa typowe objawy kiedy pada kostka stacyjki? Mam taki problem,ze po przekreceniu klucza w stacyjce na desce rozdzielczej ciemno .Nie zapalaja sie kontrolki,co to moze byc? Mial ktos taki problem? Znalazlem cos na ten temat,ale dotyczy to paska b4.Czy w B5 to wyglada podobnie?
  5. Swieci kontrolka ABS i hamulca recznego , na panelu pokazuje sie ostrzezenie STOP.Nie moge uruchomic auta,a za chwile jak wylacze "z klucza" i jeszcze raz odpalam wszystko wraca do normy,co to moze byc? Plyn jest,akumulator podladowalem bo wiem ze jak za male napiecie przy starcie to moga byc podobne objawy.Co to moze jeszcze byc? Moze ktos ma jakis pomysl .
  6. Mam peknieta gume (mandzeta) koncowki drazka kierowniczego,sprawdzalem kolo podnoszac auto i nie ma jakichs wyraznych objawow zanieczyszczenia koncowki w srodku.Pytanie jest nastepujace,czy wymieniac koncowke naturalnie wraz z oslona? Czy tylko sama gume oslaniajaca koncowke drazka? Nie wiem jak dlugo mogla byc peknieta,i czy jest mocno zanieczyszczona? Co radzicie?
  7. Dzieki wszystkim za pomoc,sprawdzilem mojego paska.Sa czujniki w obydwu kolach,wszystko sie wyjasnilo zalozyli mi klocki bez czujnikow,teraz po zmianie na wlasciwe z czujnikami wszystko jest w porzadku,na pulpicie zniknal komunikat o wymianie klockow,bez koniecznosci kasowania informacji.Zamykam temat.
  8. Moj pasek ma to napewno,to jest model z konca produkcji lipiec 2000 ,wiec ma wszystko co potem montowali w nastepnym modelu.A czujniki musza byc bo jest kontrolka na pulpicie,jak juz wczesniej pisalem po wymianie na nowe klocki pali sie i pokazuje komunikat o koniecznosci wymiany klockow.Piana mi wylazi,bo lubie miec czysto w obejsciu .Dzieki za pomoc.Jak rozbiore te kola i sprawdze,dam posta o tym dla zamkniecia tematu i rozwiania watpliwosci innych uzytkownikow.
  9. Czytalem na temat tych czujnikow w klockach,i znalazlem dwie sprzeczne informacje na forum.Jedna mowi,ze czujnik zuzycia klockow jest w Pasku B5 3B w lewym przednim kole.A j poszukalem na niemieckiej stronie z czesciami do aut grupy WV i znalazlem caly zestaw zawierajacy klocki i tarcze,przod i tyl i sa tam dwa klocki z kablami.Jak to w koncu jest? Moze ktos zna ten temat lepiej,tu link do tej stronki. http://www.car-bock.de/bilder/produkte/gross/157_1.jpg
  10. Dzieki Kuczlaw,ja cicho mysle ze mogli zalozyc klocki bez czujnikow i sciemniaja.Nie mialem jeszcze czasu zajrzec do tego .bo pogoda do d... a nie mam garazu.A po czym moge poznac ze maja te czujniki?
  11. Jak to jest z tymi klockami hamulcowymi?Zapalila mi sie kontrolka zuzycia klockow,bylem w trasie ,i w warsztacie wymienili mi klocki,ale na pulpicie komunikat pozostal.Mechanik sciemnil mnie ze potrzebne sa sensory ale nie dostarczyli z klockami i ze wymiena te sensory jak do nich przyjade,bo to 5 minut pracy.Wyczytalem wszystko co jest na forum i jestem dalej ciemny.Pasek jest B5 3B z konca produkcji w 2000 i ma te wszystkie podlaczenia.Czy komunikat kompa po wymianie klockow powinien sie skasowac?Czy nie?I musze to zrobic VAG iem?Doczytalem ze moge kompa oszukac mostkujac w kostce,ale po co? Jesli to moze dzialac tak jak powinno.
  12. Ja wyjmowalem kilka razy akumulator(teraz czyszcze te cholerne odplywy czesciej niz trzeba) i nic sie nie stalo,odpalasz auto i trzymasz na wolnych obrotach,za dojdzie do normalnej temperatury silnika i wlaczy sie wiatrak.Jesli masz radio,i obawiasz sie ze stracisz kody,podlacz inna baterie do przewodow akumulatora na czas demontazu,po zamontowaniu akumulatora odlacz dodatkowe zrodlo zasilania,pomoze to ocalic kody radia. Pozdrawiam jacek 782 Ps.Daj znac jak Ci to poszlo.
  13. Mam problem z zalogowaniem sie na strone glowna.Bez problemu loguje sie na forum,nie moge jednak zalogowac na strone glowna.Pomocy,ostatnio dostalem maila ze mnie chcecie wykasowac jako uzytkownika,dlaczego ?Biore udzial na forum .pisze posty.odpowiadam pomozcie. [email protected]
  14. Wlasnie przed chwila dopasowywalem kluczyk-scyzoryk do mojego Passka B5 2000.Sytuacje mialem banalna ,jak wszyscy.W jednym zkluczy rozladowala sie bateria,i po wymianie nie reagowal pilot.Zrobilem tak: 1 Wlozylem (niedzialajacy )do stacyjki,otworzylem okno od strony kierowcy i wlozylem do zamka drugi (dzialajacy) kluczyk. 2 Zamknalem (dzialajacym) drzwi. 3 Nacisnalem dwukrotnie bedacy w stacyjce (niedzialajacy) kluczyk. 4 Wyjalem obydwa kluczyki,( niedzialajacym) sprawdzilem funkcje zamykania z pilota. Wszystko dziala.
  15. Bialas Miech lewarka wytarty po 50000 ? A co ta wlascicielka nosila ten lewar w kieszeni? Niemozliwe,widzialem w niemczech Polo,ktorym jezdzil listonosz po wioskach.Przystanek co kilka krokow,100000 na liczniku i miech w extra stanie.Nie wierz w to.Sprawdz okladziny pedalow,tego nikt nie wymiania,a 50000 beda jak nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności