Skocz do zawartości

Hajdusek

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Hajdusek

  • Urodziny 06.06.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żory

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Do powyższego opisu dorzucam parę zdjęć z poszczególnych etapów wymiany paska rozrządu silnika AHU (demontaż): Montaż w odwrotnej kolejności.
  2. Problem uważam tkwi w tym, że twój sterownik silnika nie obsługuje grupy 000 i nie jest to sterownik EDC 15, z którego możesz odczytać przebieg pojazdu. Sprawdź w ekranie odczyt ze sterownika – w pozycji komponent, czy jest wpis EDC 15
  3. Mam pytanie, gdzie szukać tej encyklopedii?
  4. http://img166.imageshack.us/img166/5432/54401794hg8.jpg Panowie nie róbcie jaj, skoro na zbiorniczku pisze nur mineralhydraulikol (tylko mineralny olej hydrauliczny) to znaczy, że trzeba nalać płyn mineralny a nie syntetyczny.
  5. Mam upływ prądu w granicach 200 mA. Po wyciągnięciu żarówki oświetlenia bagażnika upływ wynosi 10 razy mniej czyli 20 mA. Czy przyczyną awarii może być mikrowyłącznik w klapie bagażnika?
  6. Dolałem FEBI 6162 ok.2 miesiące temu do oryginalnego G002000 i jest wszystko ok. Przeczytałem też w literaturze fachowej, że przy zimnym płynie stan w zbiorniczku musi być na min, gdyż podczas pracy płyn ten się nagrzewa i wtedy zaczyna go przybywać. Przeczytałem też, że płynu tego się nie wymienia.
  7. Mam pytanko czy płyn chłodniczy febi 01381 i 86381 to ten sam płyn i czy można je mieszać?
  8. Większość awarii centralnych zamków w tych modelach to mikrowyłączniki. Jeśli nie działa tylko jeden zamek to radzę go wymontować rozebrać i sprawdzić mikrowyłączniki. Wydaje mi się że może nie być sygnału o zamkniętej klapie przekazywanej do modłu komfortu.
  9. Zamieściłem podobny nowy post, ale minie zbeształ moderator, który stwierdził, że podobne posty już były zamieszczane na forum. A więc chce do tego wszystkiego dodać, że dzwoniłem do serwisu VW gdzie stwierdzili, że jeśli mam w zbiorniczku mineralny płyn hydrauliczny G002000 zielony to mogę go uzupełnić zielonym płynem FEBI 6162.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności