kserkses Zgłoś #41 Napisano 11 Października 2015 Jeszcze małe pytanko czy podczas pracy silnika zawór N75 powinien"cykać"? w czasie pracy na wolnych obrotach nie, tylko podczas obciążenia (jazdy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #42 Napisano 11 Października 2015 O kurde to mnie zastrzeliłeś bo on cyka jak najęty,może to być wina że jeden kabelek we wtyczce jest zardzewiały?Reanimowałem go sprayem do styków,zaworek przestaje cykać po odłączeniu i ponownym podłączeniu wtyczki.Zaworek jest nowy dałem 130 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #43 Napisano 11 Października 2015 u mojego kolegi w Audi A4 jak sie wlaczy stacyjke (ale nie odpali silnika) to cyka ale u mnie w pastuchu cicho jest pamietam jak mialem cordobe to N75 cykal zreszta ten z Cordoby teraz jest zalozony w pastuchu wiec sam otumaniony jestem jak powinno byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #44 Napisano 12 Października 2015 u mojego kolegi w Audi A4 jak sie wlaczy stacyjke (ale nie odpali silnika) to cyka ale u mnie w pastuchu cicho jest pamietam jak mialem cordobe to N75 cykal zreszta ten z Cordoby teraz jest zalozony w pastuchu wiec sam otumaniony jestem jak powinno byc U mnie też się tak zdarza,ale myślałem że to wina tej wtyczki że nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #45 Napisano 13 Października 2015 AHU musi cykać. Jak nie cyka to 99% pęknięta sprężynka w środku. Ten typ tak ma, przypominam, że tam wysterowanie jest całkiem inne niż w podcisnieniach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #46 Napisano 13 Października 2015 to jak to sprawdzic czy N75 dziala ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #47 Napisano 16 Października 2015 Naocznie nijak... Albo diodą czy jest sterowany albo wpiąć się z manometrem na wyjściu w stronę gruszki i jazda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #48 Napisano 17 Października 2015 Mam nadzieję że znalazłem rozwiązanie problemu z łapaniem trybu awaryjnego a mianowicie zamienione wężyki od zaworu N75.Zakupiłem nowe silikonowe wężyki i podczas wymiany(podłączałem według schematu z forum) zorientowałem się że są zamienione miejscami.Zaworek cyka jak cykał ale zrobiłem 200 km i nie było trybu awaryjnego.Wielkie dzięki za podpowiedź jak sprawdzić gruszkę(pomysł ze strzykawką),po wytworzeniu ciśnienia sztanga turbiny pracuje w całym zakresie.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #49 Napisano 19 Października 2015 Dzisiejsza trasa Zielona Góra-Wrocław i ani jednego trybu awaryjnego,przegoniłem passacika i muszę powiedzieć że wstąpiło w niego nowe życie.Mam nadzieję że to koniec moich przygód z łapaniem notlaufa.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #50 Napisano 19 Października 2015 a wiela ci pije gnoju ? mi na wtryskach 216 po modach 6,5L srednio dawka ustawiona na 4,2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejf74 Zgłoś #51 Napisano 29 Lutego 2016 Witam koledzy.Mam pytanie odnosnie gruszki przy turbo w silniku 1.9 TDI AWX 130KM Mianowicie czy sztanga powinna poruszac sie na wolnych obrotach co jakis czas czy powinna znajdowac sie w pozycji zaciagnietej ku gorze?Bo u mnie wlasnie tak jest ze jest w pozycji u gory i ewidentnie slychac swist powietrza wychodzacy z niej,po zdjeciu wezyka sztanga sie opuszcza i swist ustaje.Co to moze byc?Dodam ze auto wpada w notlauf przy ok 120/h.Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #52 Napisano 29 Lutego 2016 Witam koledzy.Mam pytanie odnosnie gruszki przy turbo w silniku 1.9 TDI AWX 130KM Mianowicie czy sztanga powinna poruszac sie na wolnych obrotach co jakis czas czy powinna znajdowac sie w pozycji zaciagnietej ku gorze?Bo u mnie wlasnie tak jest ze jest w pozycji u gory i ewidentnie slychac swist powietrza wychodzacy z niej,po zdjeciu wezyka sztanga sie opuszcza i swist ustaje.Co to moze byc?Dodam ze auto wpada w notlauf przy ok 120/h.Z gory dzieki. Ruchy sztangi są ok a po za tym wygląda nw to że masz turbo do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
YANO Zgłoś #53 Napisano 1 Marca 2016 Kierownice można też sprawdzić nie odpinając sztangi ściągnąc wężyk z gruszki kawałek przewodu i strzykawka,zaciągamy podciśnienie powinno zaciągnąc tłoczek z powrotem powtarzamy kilka razy jak chodzi w pełnym zakresie jest OK jak nie kierownice zapieczone,ale to też nie problem tu np. fajny filmik co do zaworu N 75 nie ma się co bać rozebrać wyczyścić sprawdzić jestem po takim zabiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejf74 Zgłoś #54 Napisano 23 Kwietnia 2016 To znow ja podpiete autko bylo pod vaga zadnych bledow nie pokazal a auto ciagle lapie notlauf,czy to jest normalne bo wydaje mi sie ze powinno wywalic jakis blad.Dodam ze wtryski,EGR,MAF w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #55 Napisano 24 Kwietnia 2016 Panowie za prace turbiny odpowiada wiele czynników: Silnik Diesel: Gruszka Turbiny jest sterowania podciśnieniowo czyli wężyk który wchodzi do grószki zasysa powietrze i gruszka porusza cięgnem i zmienia położenie kierowniczek w turbinie czyli upuszcza doładowanie. Za te czynności odpowiada zawór N75 który podciśnieniowo steruje nią a do zaworu n75 jest podłączona pompa vacum Aby sprawdzić czy gruszka jest sprawna wystarczy ściągnąć przewód ten mały weżyk z gruszki i wsadzić wężyk ze szczykawką ale szczykawka musi być wepchana, aby sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie to zaciągamy strzyke do siebie i musi nam trzymać podciśnienie jeśli nie trzyma to znaczy że membrana na gruszcze jest wadliwa i do wymiany. W silnikach Benzynowych: Gruszkę można sprawdzić tez ze szczykawką tylko że tu szczykawkę musimy mieć odciągnięta i podączamy sie do gruszki, następnie wdmuc***emy powietrze do gruszki i puszczamy, reakacja musi być taka ze musi nam wypchać strzykawkę jeśli nie to znaczy że membrana na gruszcze wadliwa. - - - - - aktualizacja - - - - - Kierownice można też sprawdzić nie odpinając sztangi ściągnąc wężyk z gruszki kawałek przewodu i strzykawka,zaciągamy podciśnienie powinno zaciągnąc tłoczek z powrotem powtarzamy kilka razy jak chodzi w pełnym zakresie jest OK jak nie kierownice zapieczone,ale to też nie problem tu np. fajny filmik co do zaworu N 75 nie ma się co bać rozebrać wyczyścić sprawdzić jestem po takim zabiegu. Owszem ale tęż może być źle wyregulowane cięgno gruszki i turbo nie będzie działało w pełnym zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #56 Napisano 26 Czerwca 2016 kolego podeślesz schemat jak n75 dobrze podłączyć te węzę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #57 Napisano 26 Czerwca 2016 jesli masz AHU to tak podlaczasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach