zeus1982 Zgłoś #21 Napisano 19 Lutego 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53347 Czesc przeczytaj moj watek ADR ma ten sam napinacz co AWT wiec koszta sa wieksze niz 1k zl.Mam nadzieje ze to nie to pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #22 Napisano 19 Lutego 2010 ja bym obstawiał popychacze.. ale kolego to normalne objaw, stało sie "nagle" no ale jak inaczej miało sie to stac? moim zdaniem jestes troszke przewrażliwiony, nie ma sie czym przejmowac jeżeli stukka tylko 1.5 sek to jest nic, gdyby stukało pare minut albo na ciepłym silniku to wtedy konieczna była by wymiana, a tak to spokojna głowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 19 Lutego 2010 ADR ma ten sam napinacz co AWT Jestes pewny tego co piszesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #24 Napisano 19 Lutego 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53347 Czesc przeczytaj moj watek ADR ma ten sam napinacz co AWT wiec koszta sa wieksze niz 1k zl.Mam nadzieje ze to nie to pozdrawiam piszesz tam ze jakos to sprawdziliscie mozesz o tym wiecej napisac ? tz mieliscie go na recznym i co ?? dziekuje ---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:14 ---------- ja bym obstawiał popychacze.. ale kolego to normalne objaw, stało sie "nagle" no ale jak inaczej miało sie to stac? moim zdaniem jestes troszke przewrażliwiony, nie ma sie czym przejmowac jeżeli stukka tylko 1.5 sek to jest nic, gdyby stukało pare minut albo na ciepłym silniku to wtedy konieczna była by wymiana, a tak to spokojna głowa. nie jestem przewrazliwiony dzwiek byl przez 3 dni i bardzo glosny jakbys wrzucil kilka nakretek na zapalonym silniku do srodka ale dzis tem w plusie i cisza dziwne ale moze to ta woda cholera wie na wszelki wypadek sciagne oslone paska rozrzadu czy jakis sladow nie ma otarc tak na wszelki wypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #25 Napisano 19 Lutego 2010 Witam pierwsza sprawa to sprawdz ciśnienie oleju na ciepłym silniku ,przyczyną może być zacinający się zawór wysokiego ciśnienia w pompie oleju w moim przypadku tak było. Ciśnienie wtedy spadało z 1.8 bara na 0.5 (silnik pracował na wolnych obrotach temp 90 stopni) i zaczynał klekotać po przegazowaniu przestawało.Wymieniłem pompę oleju problem ustał . Też myślałem że to napinacz ,wymieniłem go na drugi i nowy łańcuch i działo się tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #26 Napisano 19 Lutego 2010 (edytowane) tak sie dzieje tylko przy rozruchu auto potem chodzi jak zloto nic nie klepie czas tych objawow to ok 2 sek przy tem ponizej zera znow przymrozek dzis w nocy zobacze rano i nagram napewno Edytowane 19 Lutego 2010 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #27 Napisano 19 Lutego 2010 Cytat:Napisał zeus1982 Zobacz post ADR ma ten sam napinacz co AWT Jestes pewny tego co piszesz? a ADR jest hydrauliczny .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 19 Lutego 2010 a ADR jest hydrauliczny .... Niezupełnie ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #29 Napisano 19 Lutego 2010 Niezupełnie ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta Sterowany z kompa.A co do ceny-jak kiedyś wspomniałeś-da się trochę taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 19 Lutego 2010 No trochę staniał - za 1400 już znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #31 Napisano 20 Lutego 2010 (edytowane) Niezupełnie ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta moj podobnie kosztowal, podlaczenie kablem do kompa tez jest no i numer w etce tez ten sam wiec chyba jest taki sam. Edytowane 20 Lutego 2010 przez zeus1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #32 Napisano 23 Września 2010 Nieco odświeżę Z innej beczki-proszę Was o wszelakie informacje na temat napinacza łańcuszka w silniku ADR.Wszelakie foty,rysunki,opisy-chodzi mi dokładnie o przekrój i dokładną budowę tego napinacza,części składniowe itp.Oczywiście za konkretne info-punkcik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #33 Napisano 26 Września 2010 Kurcze ,jak kupiłem autko z Niemiec była cisza ,teraz po roku użytkowania pojawił się grzechotnik przy odpalaniu .Ale mnie ten dźwięk denerwuje ...masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #34 Napisano 26 Września 2010 Kurcze ,jak kupiłem autko z Niemiec była cisza ,teraz po roku użytkowania pojawił się grzechotnik przy odpalaniu .Ale mnie ten dźwięk denerwuje ...masakra. No cóż-masz podobnie jak ja ADR'a...Może to być któraś ze szklanek-jeżeli dzwoni na zimnym silniku po odpaleniu.Jeżeli ten wkurzający dźwięk się pojawia na ciepłym silniku to jest możliwe że napinacz łąńcuszka rozrządu wyzionął ducha...Nie pocieszę Cię-cena to około 1400PLN...Więc szukaj w tym kierunku...Ten napinacz poprostu "nie trzyma" ciśnienia oleju i dlatego po odpaleniu dzwoni.Jak olej do niego dojdzie to wszystko wraca do normy.Z moich porad-na początek sprawdź ciśnienie oleju,bo może poprostu pompa olejowa nie wyrabia i nie dobija takiego ciśnienia jakie powinno być.Często zdarza się także że poprostu ssak oleju jest przytkany-to częsty przypadek ponieważ jest małych rozmiarów i jest w nim dosyć gęsta siateczka,a on ciągnie syf z dołu miski i już problem gotowy.Zacznij jak wspomniałem od zmierzenia ciśnienia i sprawdzenia ssaka i pompy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #35 Napisano 26 Września 2010 Znam wszystkie bolączki Adr-ka ale jakoś nie mogę się za to zabrać .Raz koszta ewentualnego napinacza ,a dwa ilość roboty przy zdejmowaniu miski ,beee.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #36 Napisano 27 Września 2010 Znam wszystkie bolączki Adr-ka ale jakoś nie mogę się za to zabrać .Raz koszta ewentualnego napinacza ,a dwa ilość roboty przy zdejmowaniu miski ,beee.... No niestety-coś za coś JA bym sprawdził najpierw ssak i pompę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach