Skocz do zawartości
marecek

Metaliczny pogłos przy odpalaniu auta (na zimnym silniku)

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym obstawiał popychacze.. ale kolego to normalne objaw, stało sie "nagle" no ale jak inaczej miało sie to stac? ;) moim zdaniem jestes troszke przewrażliwiony, nie ma sie czym przejmowac jeżeli stukka tylko 1.5 sek to jest nic, gdyby stukało pare minut albo na ciepłym silniku to wtedy konieczna była by wymiana, a tak to spokojna głowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ADR ma ten sam napinacz co AWT

Jestes pewny tego co piszesz? :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53347

 

Czesc przeczytaj moj watek ADR ma ten sam napinacz co AWT wiec koszta sa wieksze niz 1k zl.Mam nadzieje ze to nie to :) pozdrawiam

piszesz tam ze jakos to sprawdziliscie mozesz o tym wiecej napisac ? tz mieliscie go na recznym i co ?? dziekuje

 

---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:14 ----------

 

ja bym obstawiał popychacze.. ale kolego to normalne objaw, stało sie "nagle" no ale jak inaczej miało sie to stac? ;) moim zdaniem jestes troszke przewrażliwiony, nie ma sie czym przejmowac jeżeli stukka tylko 1.5 sek to jest nic, gdyby stukało pare minut albo na ciepłym silniku to wtedy konieczna była by wymiana, a tak to spokojna głowa.
nie jestem przewrazliwiony dzwiek byl przez 3 dni i bardzo glosny jakbys wrzucil kilka nakretek na zapalonym silniku do srodka ale dzis tem w plusie i cisza dziwne ale moze to ta woda cholera wie na wszelki wypadek sciagne oslone paska rozrzadu czy jakis sladow nie ma otarc tak na wszelki wypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pierwsza sprawa to sprawdz ciśnienie oleju na ciepłym silniku ,przyczyną może być zacinający się zawór wysokiego ciśnienia w pompie oleju w moim przypadku tak było. Ciśnienie wtedy spadało z 1.8 bara na 0.5 (silnik pracował na wolnych obrotach temp 90 stopni) i zaczynał klekotać po przegazowaniu przestawało.Wymieniłem pompę oleju problem ustał . Też myślałem że to napinacz ,wymieniłem go na drugi i nowy łańcuch i działo się tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie dzieje tylko przy rozruchu auto potem chodzi jak zloto nic nie klepie czas tych objawow to ok 2 sek przy tem ponizej zera

 

 

znow przymrozek dzis w nocy zobacze rano i nagram napewno

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał zeus1982 Zobacz post

ADR ma ten sam napinacz co AWT

Jestes pewny tego co piszesz?

 

a ADR jest hydrauliczny ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ADR jest hydrauliczny ....

Niezupełnie :D ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niezupełnie :D ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta :cool:

 

Sterowany z kompa.A co do ceny-jak kiedyś wspomniałeś-da się trochę taniej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No trochę staniał - za 1400 już znajdziesz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niezupełnie ADR ma hydrauliczno - elektryczny. Jest to jedyny taki model silnika, gdzie napinacz kosztuje 1600 zeta

 

moj podobnie kosztowal, podlaczenie kablem do kompa tez jest no i numer w etce tez ten sam wiec chyba jest taki sam.

Edytowane przez zeus1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieco odświeżę :] Z innej beczki-proszę Was o wszelakie informacje na temat napinacza łańcuszka w silniku ADR.Wszelakie foty,rysunki,opisy-chodzi mi dokładnie o przekrój i dokładną budowę tego napinacza,części składniowe itp.Oczywiście za konkretne info-punkcik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ,jak kupiłem autko z Niemiec była cisza ,teraz po roku użytkowania pojawił się grzechotnik przy odpalaniu .Ale mnie ten dźwięk denerwuje ...masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurcze ,jak kupiłem autko z Niemiec była cisza ,teraz po roku użytkowania pojawił się grzechotnik przy odpalaniu .Ale mnie ten dźwięk denerwuje ...masakra.

 

No cóż-masz podobnie jak ja ADR'a...Może to być któraś ze szklanek-jeżeli dzwoni na zimnym silniku po odpaleniu.Jeżeli ten wkurzający dźwięk się pojawia na ciepłym silniku to jest możliwe że napinacz łąńcuszka rozrządu wyzionął ducha...Nie pocieszę Cię-cena to około 1400PLN...Więc szukaj w tym kierunku...Ten napinacz poprostu "nie trzyma" ciśnienia oleju i dlatego po odpaleniu dzwoni.Jak olej do niego dojdzie to wszystko wraca do normy.Z moich porad-na początek sprawdź ciśnienie oleju,bo może poprostu pompa olejowa nie wyrabia i nie dobija takiego ciśnienia jakie powinno być.Często zdarza się także że poprostu ssak oleju jest przytkany-to częsty przypadek ponieważ jest małych rozmiarów i jest w nim dosyć gęsta siateczka,a on ciągnie syf z dołu miski i już problem gotowy.Zacznij jak wspomniałem od zmierzenia ciśnienia i sprawdzenia ssaka i pompy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam wszystkie bolączki Adr-ka ale jakoś nie mogę się za to zabrać .Raz koszta ewentualnego napinacza ,a dwa ilość roboty przy zdejmowaniu miski ,beee....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znam wszystkie bolączki Adr-ka ale jakoś nie mogę się za to zabrać .Raz koszta ewentualnego napinacza ,a dwa ilość roboty przy zdejmowaniu miski ,beee....

 

No niestety-coś za coś ;) JA bym sprawdził najpierw ssak i pompę.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności