Skocz do zawartości
Lesio

Cena przeglądu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie dawno kupiłem sobie paska :) prowadzona jest w nim książka serwisowa. Teraz wyskoczyła mi INSP przy 134 tyś km. W salonie zażyczyli sobie prawie tysiąc złotych za :

- wymiana oleju (wiem że shell) -> teraz mam Castrol czy warto zmieniać na iiny ?

- wymiana filtra oleju

- wymiana filtra paliwa

- wymiana filtra powietrza

- wymiana filtra pod szybą

- wymiana płynu hamulcowego

 

Myślałem, że będę sobie prowadził tą książkę - ale to nie dla mnie :( (miałem przeznaczone na to 600zł, a to starcza tylko na jakiś mały przegląd)

Proszę o pomoc i napisać jakiej firmy mam sobie kupić te poszczególne rzeczy (olej, filtry, płyn hamulcowy)

No i czy mam coś jeszcze wymieniać lub sprawdzać (rozrząd był wymieniony przy 92tyś)

Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej - około 160 zł (zależy jakiej firmy sobie wybierzesz) - o olejach do DIESLA, ->TUTAJ <- masz mnóstwo informacji

filtr oleju - ok. 20 zł (filtron)

filtr powietrza - ok. 30 zł

filtr pod szybą - ok. 30 zł

płyn hamulcowy 2 x 1 butelka DOT 4

 

A do ASO to nawet nie zaglądaj :cwaniak: Bo pojedziesz "ERKĄ" z zawałem serca :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli może być wszystko Filtron ? Znalazłem takie komplety na Allegro (kpl filtrów), płyn hamulcowy nawet dedykowany jest w sprzedaży. Zastanawiam się jeszcze na olejem czy nie spróbować Module.

Kurcze i wyjdzie wszystko 300 zł :) No teraz to wygląda :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii filtrów:paliwowego i olejowego zastanowiłbym się z tym filtronem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, ze moze byc FILTRON. A niby co :?: Oryginalny "szwabski" filtr powietrza filtruje, że tak to nazwę - czyściej :?: No chyba, ze chcesz mieć świadomość, ze założone masz filtry MADE IN GERMANY, ale jak sam zauważyłeś - "świadomość" kosztuje. :evil:

A jak chcesz podyskutować o olejach, to w tym temacie, do którego wcześniej ci LINK podałem :ok:

 

karson - a co ci się nie podoba w FILTRONACH :?: Bo ja jakoś narzekających - to nie słyszałem :zdegustowany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtron :dobani:

kabinowe pylą

a olejowe nie trzymają ciśnienia

ja nie polecam ale każdy robi jak uważa

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszecie co nie polecacie, napiszcie proszę co polecacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Aż tak źle nie jest. Pyliły i to kiedyś Filtrony ale nie kabinowe tylko powietrza. Konstrukcyjnie filtr kabinowy nie ma z czego pylić. O kiepskich zaworkach w filtrach oleju to było swego czasu słychać o filtrach z Sędziszowa ale już lata temu to poprawili.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtry Knecht, Mann a oleje? Hmm, masz link wyżej.

Płyn hamulcowy to chyba DOT 5 bedzie ;) no i firmy ferrodo, motul.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aż tak źle nie jest. Pyliły i to kiedyś Filtrony ale nie kabinowe tylko powietrza. Konstrukcyjnie filtr kabinowy nie ma z czego pylić. O kiepskich zaworkach w filtrach oleju to było swego czasu słychać o filtrach z Sędziszowa ale już lata temu to poprawili.

\fakt,zazwyczaj masz racje ale.........

poprzednio po włożeniu kabinowego filtron miałem takie drobinki,prawiam pył w środku,na mannie tego nie ma

szwagier,po zamontowaniu olejowego filtrona miał nst.objawy---kontrolka ciśnienia gasła dopiero ok 2 sekundy po odpaleniu silnika,natychmiastowa wymiana na manna--------kontrolka gaśnie podczas kręcenia rozrusznikiem,

więc ja jakoś straciłem zaufanie do tej firmy :dobani:

nikomu oczywiście nic nie narzucam,to są tylko moje spostrzeżenia,ja po prostu tej firmy nigdy już nie zastosuje

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam komplet filtronów i jak narazie ( pół roku) nie narzekam - tfu tfu tfu na psa urok coby nie zapeszyć.

 

brzoska

Ocelot B5 2000 r. 1,9TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

brzoska, zmieniałeś już przepływkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ubiegłotygniowym przegladzie nie ma takiej potrzeby:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komplet filtrów (olej, powietrza, kabinowy węglowy) KNEHT-a kosztuje w IC 128zł... Przyszalałem, bo jakieś obniżki mieli i zawsze ten sam zestaw, tylko bez filtra węglowego, brałem za 90zł.

 

Olej - zależy skąd ;)

DOT4 kosztuje w granicach 25zł / 0,5l (dobrze pamiętam?). Do passka wchodzi jakieś 0,6l... chociaż inne szkoły przewidują przepłukanie całego układu, przelewając przezeń conajmniej 1,5l...

Wymiana - zależy gdzie... ale za 350-400zł z pocałowaniem ręki w każdym warsztacie Ci to załatwią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waldimas
brzoska, zmieniałeś już przepływkę?

 

powinni wylansowac taka reklame "Kup Filtrona Bedziesz Robil To Czesciej"

 

w oddziale "Masters tuning" w Katowicach slyszalem ze wystepuje dziwna zaleznosc miedzy filtronem i padajacymi przeplywkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w oddziale "Masters tuning" w Katowicach slyszalem ze wystepuje dziwna zaleznosc miedzy filtronem i padajacymi przeplywkami

 

A nie występuje dziwna zależność między brakiem wymiany filtra powietrza, a padaniem przepływki? Ludzie, którzy kupują filtrona, bo jest 10zł tańszy od całej reszty, może przeciągają z wymianą i stąd to się bierze?

 

Choćby nie wiem jak czysty był filtr, nie chcę mieć problemów i po 10tys. pakuję nowy... :wstyd: W dieselach podobno jakiś long life był :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tu wlasnie jest pies pogrzebany. ludzie jezdza dieslami po 30 tys na jednym filtrze, a potem sie dziwia, ze auto jakies mulowate. ja mam td i przeplywka mnie lotto, ale wymiana filtra powietrza co 5 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka mala propozycja.sproboj w BOSCH SERVICE.dostaniesz dobre filtry i bedzie taniej niz ASO.pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd

co do filtrow powietrza to filtron moze nie jest zbyt dobry...ale na filt oleju nie nazekam u mnie gdzie wymieniam olej tylko takie maja przez pol roku jazdy paskiem przezylem 2 wymiany oleju i nie narzekam na filtrona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hmariusz1

Ja kupiłem FILTRONA do powietrza i nie mogłem zamknąć obudowy filtra

pojechałem do sklepu i gość 10 minutach zabawy przyniósł MANN-a

o dziwo tańszy niż filtron. A olej też Mann (Bo mam pracować w Mann truck polska)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności