solar Zgłoś #381 Napisano 16 Stycznia 2015 ..teraz mam załozonego jakiegoś zenita (kupiłem od poprzedniego właściciela) mój mechanik mówi ze to przestarzała instalacja Najtańsza listwa valtek ok120zł,reduktor ok 200,jeżeli masz dużą różnice w mocy między pb a lpg ,to zaczął bym od wizyty u gazownika .niech podepnie i zdiagnozuje co jest przyczyna utraty mocy. Może wystarczy wymiana filtrów i regulacja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #382 Napisano 16 Stycznia 2015 gaz był już regulowany i filtry tez oczywiście wymieniałem .... mam takie wrazenie ze zaraz po regulacji było lepiej ale tak jakby po jakimś czasie cos sie rozregulowało i więcej mi pali i słabiej jeżdzi i nie wiem co jest tego przyczyną - moze listwa juz nie trzyma parametrów? co w takim przypadku najczęsciej szwankuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #383 Napisano 16 Stycznia 2015 moze listwa juz nie trzyma parametrów? co w takim przypadku najczęsciej szwankuje ? Gaz rozumiem był regulowany pod obciążeniem, wszystkie parametry podczas pracy- czasy wtrysków,ciśnienie reduktora ,odczyty czujników MAP,temperatury lub odczyt korekt z OBD powiedzą gdzie jest przyczyna.Proponuje podjechać do normalnego gazownika i wszystko Ci powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #384 Napisano 17 Stycznia 2015 a kogo mi możesz polecić ? jakiegoś sprawdzonego mechnika ? Ja mieszkam w Poznaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #385 Napisano 17 Stycznia 2015 a kogo mi możesz polecić ? jakiegoś sprawdzonego mechnika ? Ja mieszkam w Poznaniu Poczytaj opinie może coś sensownego wybierzesz,niestety nie jestem z poznania ... http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #386 Napisano 18 Stycznia 2015 podjade do PITECA wszyscy go chwalą moze rzuci okiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #387 Napisano 22 Marca 2015 Mam taki problem, otóż w moim (opis) po przełączeniu na gaz falują obroty na biegu jałowym. Po przełączeniu na PB problem znika. Dodam, że świece nowe, przewody, przepustnica czysta, filtry zmienione. Przy prędkości 160 km/h czuję jakby dodawał gazu i puszczał. Strasznie to wnerwiające zwłaszcza w trasie. Jak jadę wolniej, to nie czuć tego. Na benzynie ten problem nie występuje. Dobrych gazowników u mnie nie ma w okolicy. Zazwyczaj jeżdżę do Łomży na Senatorską, ale już mam dość ich podejścia do tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #388 Napisano 30 Kwietnia 2015 No i nadeszła pora na wymiane bebechów Zenita zastepuje Stagiem a reduktor i wtyski A.C zobaczymy jak to bedzie hulać ....za klamoty i robocizne gaziarz bierze 1400 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ahl16 Zgłoś #389 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam! Przepraszam, że piszę w tym temacie, ale nie mam możliwości założenia nowego. Mam B5 1.6 AHL z 1997r, który z klimą na dużych felgach potrafi lekko wypić 12L PB w mieście, ale sam samochód jest w BDB stanie i nie oszczędzam na nim. Mimo, że spalanie pod względem finansowym nie stanowi dla mnie problemu, to jednak mam świadomość, że mógłbym płacić niemal o połowę mniej z LPG i to mnie kusi (żeby tym ch... z rządu płacić jak najmniej). Chcę jednak, żeby odbyło się to przy najmniejszej szkodzie dla silnika. Z tego co widzę po znajomych ich zagazowane ahl piją niesamowite ilości oleju i kończą się w szybkim tempie... No ale do rzeczy. Dużo ostatnio czytałem o LPG w fazie ciekłej. Z tego co widzę taką instalkę można założyć juz za ok. 4-5k PLN. Istotne dla mnie jest też to, że można na niej odpalać bezpiecznie silnik (robię często krótkie odcinki). Czy takie coś podejdzie do AHL? Czy są jakieś przeciwwskazania? Dodam, że nie jestem drogowym furiatem i mi ten silnik w zupełności wystarcza. Pierwotnie miałem kupić b6 w tdi, jednak wizualnie bardziej mi się podoba b5, a że był w super stanie i miał wypasione ori VW 17" felgi to go kupiłem Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #390 Napisano 12 Czerwca 2015 LPG w fazie ciekłej Przy tym silniku to przerost formy nad treścią . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #391 Napisano 13 Czerwca 2015 Załóż normalną sekwencje i będziesz zadowolony Nie ma różnicy w jeżdzie czy gaz czy benzyna A ten silnik jest stworzony do gazu hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Joloxx9 Zgłoś #392 Napisano 18 Września 2015 Mam pytanie, jakie cisneinei gazu powinno byc na reduktorze? W zimie wymienilem u gazownika reduktor bo zaczal mi cieknac, zalozyl nowy. Mowil mi ze cisnienie powinno byc okolo 1.2 bara jak trzymam na 2k obrotow. Teraz sprawdzalem bylo 1.4, zmniejszylem go sruba i jest miedzy 1.2 a 1.3 czy to jest ok? Instalacja elpigaz stella sekwencyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #393 Napisano 18 Września 2015 Nie ma stałego idealnego ciśnienia. Większość reduktorów pracuje na ciśnieniu około 1bar. A to czy ustawione ciśnienie jest OK czy trzeba zmniejszyć czy zwiększyć to wychodzi podczas strojenia instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #394 Napisano 29 Września 2015 (edytowane) Z tego co widzę po znajomych ich zagazowane ahl piją niesamowite ilości oleju i kończą się w szybkim tempie... Mój AHL jakoś przejeździł 40kkm na gazie, 190kkm w sumie i jakoś motula 10w40 nie chce wogóle pić, nawet podczas wyjazdów wakacyjnych nic nie ubywa na bagnecie. Aha żeby dodać jeszcze, że generalnie silnik mam zadziobany przez krótkie trasy poprzedniego właściciela w niemczech, pod pokrywą zaworów szlam, ale mimo to silnik jeździ dobrze, oleju nie bierze. Tylko taka uwaga nie montujcie świec DENSO irydowych IK20, bo na nich mi przez dwa lata auto szarpało na PB, a ja szukałem dziury w całym. Dopiero jak na próbę włożyłem stare BERU ultraX skończyło i się i jeździ jak nowe. Edytowane 29 Września 2015 przez jasiek21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terrys Zgłoś #395 Napisano 7 Listopada 2015 Ja Ci mogę powiedzieć, że mój kolega ma 1.6 AHL i ma wsadzone tam brc sq 32, jeździłęm też tym trochę i mogę pozytywnie o tym się wypowiedzieć. Reduktor Genius i pomarańczowe wtryski. Ludzie to chwalą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sproxxy Zgłoś #396 Napisano 18 Grudnia 2015 Mam problem, Na gazie mój passat 1.6 AHL nie ma w ogóle mocy, na benzynie jest ok. Jaka przyczyna? POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #397 Napisano 18 Grudnia 2015 Mam problem, Na gazie mój passat 1.6 AHL nie ma w ogóle mocy, na benzynie jest ok. Jaka przyczyna? POMOCY Jak parownik ma 5 lat lub 100tyś. km to nadszedł jego czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sproxxy Zgłoś #398 Napisano 18 Grudnia 2015 to jest nowa instalacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #399 Napisano 18 Grudnia 2015 to jest nowa instalacja. Więc masz gwarancję , jedź do gazownika i zgłoś problem a jeśli tego nie ogarnie w godzinę to niech zabiera graty i oddaje kasę bo szkoda twoich męczarni z nim. Ten silnik jest idealny do zasilania gazu i nie stwarza żadnych problemów , jedż gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiansloma1 Zgłoś #400 Napisano 24 Stycznia 2016 Witam. Kupilem Passata B5Fl 2004 2.0 benzyna 130km . Załozylem do niego Gaz BRC i zaczynja sie dziac cuda niewidy Po przełaczeniu na gaz zaczyna szarpac czasami nawet kontrolka silnika miga ... nie wspomne juz o obrotach ktre faluja gdy stoje na swiatlach zdarza sie nawet ze potrafi zgasnac podczas jazdy ... oczywisice dzieje sie to gdy auto jest zimne jak juz sie rozgrzeje to wystzko sie normuje i dziala prawidlowo ( dodam jescze ze bylem u goscia ktory zakladal gaz podlaczyli pod komputer i mowil ze wysztko jest dobrze ... wtf ? ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach