Skocz do zawartości
ningus

jaki czujnik abs??????? jaki nr katalogowy w passku b4 94???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Vag odczytał mi uszkodzony prawy czujnik tylnego lewego koła w passku b4 94r.! Chciałem go dokupić ale nie wiem jaki ????może ktoś ma nr katalogowy????( hamulce bębnowe) nr na pewno jest napisany na starym czujniku ale jeszcze go nie zdemontowałem :/ czy są jakieś trudności przy wymienie tego czujnika???? mechanik mnie straszył, ze na pewno urwiemi się śruba mocująca :kwasny:

Na co zwrócić uwagę przy wymianie?????

czy kontrolka abs sama automatycznie zgaśnie jak będzie juz zamontowany nowy czujnik???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

191 927 807D do numeru nadwozia 3A*S*300000

3A0 927 807 od numeru nadwozia 3A*T*0000001

 

A na resztę pytań zdajdziesz odpowiedz na forum, było kilkanaście razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za szybką odpowiedz!pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ja mam nr nadwozia 3AZRB1......to wtedy będzie który z czujników ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

* - wstaw numer z dowodu rejestracyjnego

 

3AZRB1.......... czyli wychodzi ten pierwszy, R jest przed S w alfabecie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak mi wychdziło z tego co napisałeś ale byłem dzisiaj w sewisie i powiedział mi, że to ten drugi dlatego zapytałem jeszcze raz. a w sumie to wielka szkoda ze to ten pierwszy bo kosztyje w serwisie ok 450 zł. :przestraszony: moze znajdę gdzieś jakiś zaminnik:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien do konca ale ten drugi na allegro jest w miarę tani i powinien podejść tylko trzeba go podpiłować. Ktoś już tak robił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualnie na allegro są czujniku tylko o symbolu 1HO 927 807D :kwasny: nic pozostaje mi czekać na okazję albo bedę szukał w sklepach z zamienikami:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z tyłu masz bębny to ten z allegro 1H0927807D podejdzie, różnica jest we wtyczce którą wpinasz pod kanapą więc wymaga przeróbki ta strona. Ja miałem u siebie podobny przypadek i kupiłem nawet czujnik który leży nierozpakowany, w miejscu gdzie przewód przechodzi przez gumowy pierścień pod kanapą na stronę zewnętrzną karoserii wzdłuż wahacza obciąłem przewód i mierzyłem oporność miernikiem. Wskazywało uszkodzenie czujnika ale obcinałem po kawałku przewód w kierunku czujnika i dokonywałem pomiaru.Zdziwiłem się gdy w pewnym momencie zobaczyłem prawidłowy odczyt, przylutowałem kawałek zwykłego 2 żyłowego przewodu w izolacji (orginalnie był koncentryczny) zagrzałem koszulki termokurczliwe i wszystko śmiga więc może warto wcześniej się zająć takim testem. Przecież i tak nic nie tracisz, o urwanych śrubach też słyszałem ale z przodu polałem płynem hamulcowym i czujniki wymieniłem w 15 minut a z tyłu trochę dłużej ale nowy czujnik mi został czyli praktycznie bez kosztów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI WIELKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!ZOBACZE CO SIE DA WYKOMBINOWAC:):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat...Jak sprawdzić oporność czujnika i jaka powinna być wartość?

 

edit: konkretnie lewy tył

 

edit: znalazłem jeszcze coś takiego:

 

http://allegro.pl/item936867547_czujnik_abs_tyl_tylny_vw_golf_passat_1h0927807d.html

gość pisze że można przełożyć wtyczkę i nadaje się do B4:zeco

Edytowane przez nimmid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to czujnik powinien mieć ok 1kilo ohma i to chyba bez różnicy czy przód czy tył(jeśli sie mylę to prosze mnie poprawić). Jeśli czujnik będzie walnięty to miernik nie powinien wskazać żadnej wartości. Co do wtyczki to ja uciąłem ,polutowałem i gra gitara ( ja to zrobiłem z przodu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja do swojego paska załozyłem czujnik od golfa 4, rózni sie on tym za wtyke ma zaraz za czujnikiem ale to w niczym nie przeszkadza, tniesz zaraz za wtyka, lutujesz izolujesz najlepiej rurka termokurczliwa i musi chodzic, jesli wszystko bedzie ok to kontrolka zgasnie i nie bedziesz musial podłaczac vaga. a ta sruba sie nie przejmuj jak sie urwie bo nowy czujnik bedziesz musiał i tak troche podszliwowac bo on bardzo ciasno wchodzi i bez srube tez bedzie sie trzymał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja do swojego paska załozyłem czujnik od golfa 4, rózni sie on tym za wtyke ma zaraz za czujnikiem ale to w niczym nie przeszkadza, tniesz zaraz za wtyka, lutujesz izolujesz najlepiej rurka termokurczliwa i musi chodzic, jesli wszystko bedzie ok to kontrolka zgasnie i nie bedziesz musial podłaczac vaga. a ta sruba sie nie przejmuj jak sie urwie bo nowy czujnik bedziesz musiał i tak troche podszliwowac bo on bardzo ciasno wchodzi i bez srube tez bedzie sie trzymał.

 

A orientujesz się kolego czy to taki czujnik jak napisałem dwa posty wyżej? i czy robiłeś ten manewr z przodu czy z tyłu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robiłem to z lewym tyłem. a czujnik wugladał tak http://allegro.pl/item936645124_czujnik_abs_vw_golf_4_iv_polecam_zobacz.html

mocowanie ma te same co pasat. ja swoj wykreciłem z golfa 4 99r i uciołem od razu kabel zeby było do czego przylutowac. musiałem go troszeczke podszlifowac papierem sciernym bo nie chciał wejsc w dziure. robiłem to w styczniu i do tej pory hula bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik Marcina jest z przewodem i pasuje do hamulców bębnowych, a ten Karolka, jest bez przewodów i pasuje do hamulców tarczowych:) z wtyczkami można kombinować, przelutowywać itp.

Nie zalecam mocowania bez śruby, wcześniej czy później się obrobi, przekręci i wypadnie, narobi bigosu.

Aha! czujniki z prawej i lewej strony różnią się!

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności