Skocz do zawartości

nimmid

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nimmid

  • Urodziny 01.01.1919

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żywiec

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Pozwolę się podpiąć pod temat. U mnie w B4 od strony pasażera wypięło się cięgno przy zamku. Trzeba odkręcać zamek żeby to nałożyć? Z tego co próbowałem bez ściągania zamka a jedynie przy zdjętej tapicerce, to ciężko. I pytanie numer 2, czy jak odchylę zamek, to nie spadnie mi wspomniana wyżej dźwignia numer osiem?
  2. Dobiłem obie i po problemie, dzięki kolego.
  3. Po założeniu bębna i łożysk okazało że nie wystarczająco dużo miejsca na założenie zawleczki zabezpieczającej Lewą stronę skręciłem bez żadnych problemów, natomiast tutaj coś nie gra. Wygląda że coś jest nie tak z łożyskiem zewnętrznym, ale bankowo jest dobrze założone. Jaka może być inna przyczyna? Bęben siadł ładnie.
  4. Zabrałem się za wymianę szczęk w moim paściu, z jednej strony wszystko złożyłem i cacy, natomiast z drugiej strony mam problem z założeniem sprężyny ściągającej samoregulator (tej montowanej od wewnątrz), pierwsza z prawej na zdjęciu: Problem polega na tym że wypina się (po założeniu, albo już w trakcie zakładania) ta część nie zakończona "haczykiem". Spotkaliście się może z takim problemem? Szczerze mówiąc nie mam pomysłu jak to przeskoczyć, na starych szczękach ta część sprężyny była założona około 1,5mm na szczęce. Tutaj ten koniec praktycznie za każdym razem wpada to otworu w szczęce i wypina sprężynę
  5. Masz na myśli takie zwykłe odgięte szczypce? Dzięki za hint, tak zrobię
  6. Ok, jeszcze jedno pytanko. Zamówienie mam już przygotowane, proszę tylko o weryfikację, czy dobre numery katalogowe: 1. Szczęki hamulcowe, zestaw: 0 986 487 281 / BOSCH / 1 szt. 2. Zestaw akcesoriów, szczęki hamulcowe: 03.0137-9149.2 / ATE / 1 szt. 3. Łożysko koła, zestaw: 03674 / FEBI /2 szt. 4. Bęben hamulcowy: 24.0223-0012.1 / ATE / 2 szt.
  7. Koledzy, coś mi hałasuje jak silnik pyka na wolnych obrotach. Potrzebuję zrzucić pasek wieloklinowy i zobaczyć co to może być. Jak najprościej można zrzucić ten pasek? Próbowałem podważyć rolkę, ale ni hu hu:/ Macie jakiś sprawdzoną metodę?
  8. Dokładnie taki mam plan. Wymiana bębnów, szczęk + komplety naprawcze (nowe sprężyny), łożysk. Ewentualnie cylinderki, ale to w przypadku jak będą wilgotne, zobaczy się przy demontażu. Z łożyskami nie było problemów, tak że czopy póki co zostają stare. Za powyższy zestaw wyliczyłem około 650 złociszy (bez cylinderków) Edit: Podpowiedzcie jeszcze koledzy czy bębny różnią się w zależności od tego czy jest ABS?
  9. Widzę że temat się ładnie rozwinął . Co do łożysk to będę wymieniał, bo rzeczywiście przy kompletnym remoncie hamulcy to sprawa groszowa Wracając do drugiego pytania z wątku, możecie polecić jakieś normalne bębny za rozsądną cenę? Najlepiej namiar na firmę, sklep, cokolwiek. Dzięki.
  10. Mój b4 bierze około 0,5l między wymianami (co 10000 km). Przebieg 250000.
  11. W bardzo niedalekiej przyszłości czeka mnie wymiana bębnów + szczęk w moim paściu. Mechanik stwierdził że przy takiej operacji najlepiej wymienić też komplet łożysk . Co o tym myślicie? Oczywiście łożyska póki co nie wykazują żadnych oznak zużycia, no przynajmniej słyszalnego... Możecie polecić jakieś uczciwe bębny w rozsądnej cenie?
  12. Moim zdaniem forum straci bardzo wielu wartościowych użytkowników przez ten pomysł. Z definicji forum powinno być dostępne dla każdego, a nie zamkniętym serwisem tym bardziej że jego kształt i potężną bazę wiedzy zbudowano na użytkownikach którzy robili to za frajer. Rozumiem że koszty utrzymania serwisu są spore, ale powinno się znaleźć inne środki na jego dofinansowanie - jak chociażby reklamy, płatne linki, itp. Moim zdaniem trochę świadczy to o niezaradności administratorów, tudzież osób zajmujących się organizacją portalu. Są setki podobnych stron (oczywiście poświęconych nie tylko motoryzacji) które utrzymują się bez konieczności pobierania opłat abonamentowych od użytkowników a pod względem generowanego ruchu biją vw-passat.pl na głowę. Moim zdaniem pomysł sam w sobie jest śmieszny. Jestem na NIE!
  13. Oczywiście chodzi mi o odpowiadanie w istniejącym już wątku. Problem w tym że zaglądają i odpowiadają edit: Dzięki dwóm wypowiedziom w tym temacie, mogę już odpisywać w innych działach... Dziwne reguły na tym forum czasem...
  14. Jest jakaś szansa na odblokowanie możliwości odpowiadania w dziale giełda/sprzedam? Potrzebuję trochę gratów do swojego paska, a pisanie na PW zazwyczaj nie przynosi rezultatu:/
  15. nimmid

    najlepsze teksty z forum

    W wątku pt. "Wymiana poduszek silnika" zacek ujawnił możliwości swojego paska: (...) Link do wątku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46310
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności