Gość fasola Zgłoś #1 Napisano 9 Maja 2007 Zastanawiam sie nad zmiana silnika na 1.6td lub 1.9 td i ciekaw jestem co bym musiał pozmieniac ze spraw mechanicznych bo o elektryke sie nie martwie.Z góry dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 9 Maja 2007 silnik z osprzetem [altek i wspoma moze bedzie pasowac od vr], skrzynia z polosiami, byc moze bak. reszta moze zostac. hamulce zostaw od vr. nie wiem jak bedzie z wybierakiem biegow, ale to zobaczysz przy robocie. elektryka td jest mniej skomplikowana na szczescie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fasola Zgłoś #3 Napisano 9 Maja 2007 a jak sprawa wyglada z przednią belką i tylnymi łapami czyli sankami ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2007 Sanki dla VR są na 100% inne niż dla diesla, też musisz podmienić. Generalnie są 3 rodzaje sanek: - dla VR; - dla silników z manualną skrzynią; - dla silników ze skrzynią automatyczną; Przednia belka też występowała w wersjach zależnych m.in. od klimatyzacji, ręcznej/automatycznej skrzyni i jeszcze obwarunkowana była rodzajem silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fasola Zgłoś #5 Napisano 10 Maja 2007 moze ktos wie czy silnik typu JR ma te samo mocowanie skrzyni co RA lub SB bo te silniki były montowane w pasku a moge miec za free cały silnik JR tylko skrzynia jest inna no i niewiem jak ze sprzegłem bo tam jest srednicy 200mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grisza0701 Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2009 a ja mam pytanie jak zmienic belke w passacie b3 bez wyciagania silnika z góry dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2009 którą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #8 Napisano 2 Czerwca 2009 Jezeli chodzi Ci o sanki to podwieszasz silnik zeby Ci nieopadł, odkrecasz 4 srubki od maglownicy, zdejmujesz koncówki drążków, odkręcasz łączniki stabilizatorwów, nastepnie odkrecasz koncówki wahacza. Puniej odkrecasz poduszki pod skrzynia i silnikiem a na koniec powoli luzujesz całe sanki sa chyba na 4 lub na na 6 srubach (podstaw cos pod te sanki bo sa dosc ciezkie i niełatwo je utrzymac nad soba). Puzniej wkrecasz wahacze do nowych sanek i kolejnosc odwrotna to tej która pisalem. Puzniej kłania sie zbierznosc a co do kątów pochylenia to nie jestem pewien ale raczej tez trzeba bedzie ustawic, a co do tej belki z przodu to nie wiem bo nigdy nie wykrecalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #9 Napisano 2 Czerwca 2009 Sanki dla VR są na 100% inne niż dla diesla, też musisz podmienić. Generalnie są 3 rodzaje sanek:- dla VR; - dla silników z manualną skrzynią; - dla silników ze skrzynią automatyczną; Przednia belka też występowała w wersjach zależnych m.in. od klimatyzacji, ręcznej/automatycznej skrzyni i jeszcze obwarunkowana była rodzajem silnika Dla manuala i automata sa te same sanki i belka. Dla VR moze i sie róznia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grisza0701 Zgłoś #10 Napisano 2 Czerwca 2009 własniie chodzi mi o pszednia belke pod silnikiem jak widac to kupa roboty czasu i checi ale wole sam zrobic dokładnie zeby miec pewnosc ze wszystko jest ok bo w dzisiejszych czasach to mechanicy robia na odpirrrr..... pozdrawiam ---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:25 ---------- sory za pomyłke o te sanki mi chodziło hehe dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach