Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

Supercharger do corrado vr6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pablo Escobar

Jestem zainteresowany kupnem drugiego autka jakim mialo by byc corrado vr6,ale bylo by to tylko pod warunkiem zamontowania sprezarki mechanicznej inaczej kompresor czy supercharger..

Czy w Polsce jest ktos kto by taki kompresor zamontowal do vr6 i czy jest wogole taka mozliwosc bo z turbo widzialem,ale tu chodzi o sprezarke mechaniczna..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest w kraju przynajmniej jeden golf vr6 z kompresorem. moim zdaniem lepiej turbo wsadzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar

Ja mysle jednak ze lepiej kompresor ato dlatego ze mam znajomego ktory jezdzil autkiem z kompresorem i dodam tyle mialo ono prawie 500 koni i mowi ze lepszy jest kompresor przy benzynie niz turbo..

Jego fura byla od podtsaw przerobiona i tak jak mi mowilto nikt do tego nie zamontowal by turbo tylko supercharger bo jest po prostu lepszy ...ale moze to tylko jego zdanie...

Niech sie wypowie ktos kto jezdzil ze sprezarka mechaniczna....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko mi nie mow, ze mial 500 koni w vr6 12v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaa a auto nie jezdzi. Generalnie tez bylem zainteresowany tym tematem i to bardzo mocno swego czasu. Ale koszt montazu kompresora w zasadzie prawie przewyzsza koszt auta, jest duzo srania i jebania. Efekty nie sa jakies rewelacyjne. Lepiej kupic juz w serii z turbo/kompresorem lub poprostu wsadzic do corrado 1.8T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten gofer ma okolo 300 i wymiata, ale i tak lepszym wyjsciem jest turbo. kompresor to rzezba i koszty, a do tego niska trwalosc sprezarki i duze obciazenie silnika. poszukaj sobie filmiku na youtube jak scigaja sie 2 gofry vr6. jeden kompresor, drugi turbo. oczywiscie wynik jasny - turbo power. poza tym jest kwestia zdrowego vr'a. malo jest egzemplarzy niezajechanych. pod takie mody to najpierw remoncik, a potem dlubac, ale potrzeba na to minimum 10-15k zlotych, a to i tak gdy wiekszosc robi sie samemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

souler, no nie wiem czy tak wymiata... narazie to nie jezdzi.... I chlopaki robili go dosc dlugo... Temat naprawde nie wart swieczki. Po za tym to i tak zawsze jest oska. Tamten gofer rozumiem sens rzezby bo byl syncro a corrado bedzie przod naped... padaka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja wiem, ze proba zbudowania mocniejszego auta niz 250 koni na oske to sensu nie ma, aczkolwiek w usa grzebia vr'y na 400-500 konikow i to kreci 11s na 1/4 mili, ale koszty :mur: i nie nadaja sie do codziennej jazdy. i tak stoje za turbo :P

 

do autora tematu: a nie lepiej abf'a uturbic dla zabawy? jak masz za duzo kasy to mozesz mnie sponsorowac i zbudujemy najmocniejsze 1.9td w polsce :D przy 140 konikach objade spokojnie tdi 130pd i podejrzewam, ze mocnijesze tez. serio mowie :evil:

 

ten vr6 od ml2.. jezdzil niezle, ale teraz troche sie priorytety zmienily dla wlasciciela. szczegolow nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar

Souler furka o ktorej mowie to mustang 8-cylindrowy ktory mial wymienione cale wnetrze silnika, przestawiony komputer i zamontowany supercharger i to autko bylo w usa a nie w polsce..a i mial jeszce zrobiony kompletny uklad wydchowy firmy "borla" - znasz ja moze :>

 

Z tego co wiem to tam w usa nikt nie montuje turbo tylko supercharger bo jest lepszy i dodam ze ten mustang mial obroty do 5200,a nie jak jakies japonczyki po 9tys ....

 

Mustang ten mial 470 koni i przy 120 km/h zostawial czarne slady na ulicy....hihi i przy tym nakazal w sobie wymienic uszczelke pod glowica i koszt 3 tys $ :cwaniak:

 

Ja jednak trzymam sie tego ze leszpa jest mechaniczna sprezarka,ale jak myslsiz ze turbo jest lepsze to ok wybierz japonczyka bo tylko oni sie kreca w obrotach,a nie patrza na prawdziwa moc czyli 8-12 cylindrow....lepiej 4 i 2xturbo :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Souler furka o ktorej mowie to mustang 8-cylindrowy ktory mial wymienione cale wnetrze silnika, przestawiony komputer i zamontowany supercharger i to autko bylo w usa a nie w polsce..a i mial jeszce zrobiony kompletny uklad wydchowy firmy "borla" - znasz ja moze :>

 

Z tego co wiem to tam w usa nikt nie montuje turbo tylko supercharger bo jest lepszy i dodam ze ten mustang mial obroty do 5200,a nie jak jakies japonczyki po 9tys ....

 

Mustang ten mial 470 koni i przy 120 km/h zostawial czarne slady na ulicy....hihi i przy tym nakazal w sobie wymienic uszczelke pod glowica i koszt 3 tys $ :cwaniak:

 

Ja jednak trzymam sie tego ze leszpa jest mechaniczna sprezarka,ale jak myslsiz ze turbo jest lepsze to ok wybierz japonczyka bo tylko oni sie kreca w obrotach,a nie patrza na prawdziwa moc czyli 8-12 cylindrow....lepiej 4 i 2xturbo :dobani:

 

Kolega chuck norris?? :rotfl::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar

hehe chuck to nie,ale po prostu pisze to co wiem i to co mysle...w koncu to forum :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mustang 470 koni szalu nie robi, bo w polsce bardzo wiele aut by go objechalo bez najmniejszego problemu mimo, ze pieniedzy u nas mniej, a czesci trudniej dostepne. zreszta taka moc z kilku litrow pojemnosci i 8 cyl. ach ci amerykanie. w europie to samo robi sie z 4 cyl i 2l i jezdzi nie gorzej, a przynajmniej zawiecha nadaje sie scigania :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i oni paliwo maja mniej niz po zlotowce za litr....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar

ok moze skonczmy sie spierac bo to nie ma sensu ...

to autko bylo z 91 roku jak dobrze pamietam i tuningowane bylo w 92 roku,a wiec wtedy raczej w Polsce by tak latwo nie objechali...

 

Wrosmy do mojego pyytania czyli kto sie zajmuje czyms takim jak montarz sprezarki mechanicznej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nuttie podał Ci linka. Oni wrzucili kompresor do VR6 wiec wiedza juz jak do tematu podejsc. Nikt poza nimi nie bawil sie IMO w to w Polsce.

A w corkach nei bylo przypadkiem AWD nigdy montowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytalem caly temat i powem szczerze imponujace, czy ktos sciagal ten odglos startujacego sirocco ?? mam pyt do tych ktorzy sie orietuja jak on to zrobil bo dzwiekas wychodzacy z rurek jest masakryczny :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswieze temat.

moze w przeciagu tego ponad roku cos sie zmienilo w temacie? link nie dziala.

mam znajomego, ktory z roznych wzgledow chce wsadzic kompresor do 2.0 benzyna 6 cylindrow(beta). szukam jakiejs firmy, ktora wie jak to zrobic i sie tego podejmie. od a do z. interesuje mnie podrzucenie samochodu i odbior gotowego, bez zbednego sciemniania typu panie kup pan jeszcze to-to pogadamy. zostawiam padlucha, odbieram zrobionego i place. tylko nie piszcie, ze mozna za te sama kase wsadzic piec z emki, bo to tez wiem. rozchodzi sie o podatek.

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to tam w usa nikt nie montuje turbo tylko supercharger bo jest lepszy i dodam ze ten mustang mial obroty do 5200,a nie jak jakies japonczyki po 9tys ....

 

Mustang ten mial 470 koni i przy 120 km/h zostawial czarne slady na ulicy....hihi i przy tym nakazal w sobie wymienic uszczelke pod glowica i koszt 3 tys $ :cwaniak:

 

 

Jechałeś może jakimś japończykiem? ja jechałem Hondą Civic 5d 6gen. 1.8VTi, wolnossący 1.8 po modach około 200km (w serii 169km). Wrażenia akustyczne są takie, że teraz mało jest aut które potrafią dogodzić moim uszom. Prowadzenie fenomenalne - jest to ośka ale ze szperą (skrzynia z LSD).

Robi ~6,2s do 100km/h. Bmw 330 dostają baty i wiele innych aut (ostatnio ponoć Nowa Subaru Impreza WRX)..

 

Mustang to krowa: ciężkie, słabo wyważone, toporne. Osobiście uważam, że ten samochód sie do niczego nie nadaje. Jedynie stary mustang taki jak w 60sekund:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności