damianko Zgłoś #21 Napisano 7 Czerwca 2007 Ja na ten przykład myje karszerem a jako płynu używam dimmera i silnik po myciu jak z salony zawsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #22 Napisano 7 Czerwca 2007 Ja na tem przykłąd myje karszerem a jako płynu używam dimmera i silnik po myciu jak z salony zawsze... Podobnie jak kolega damianko używałem dimmera i myjki. Super środek! Teraz niestety nie mam myjki wiec brudu sie nazbierało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radek_chudy Zgłoś #23 Napisano 8 Czerwca 2007 Dzięki chłopaki! Kupiłem K2 i pojechałem na karchera płatnego i sobie umyłem silniczek... głowica srebrna jak nówka, ale blok zardzewiały:( Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paput Zgłoś #24 Napisano 3 Listopada 2007 Witam! Podłączam się do tematu mycia silnika w pasku B3. Przeczytałem w topicu, że środki K2 są dobre, ale nie mam karchera i czy da się to spłukać normalnie wodą?? Oraz czy ten środek jest wystarczająco dobry żeby wyczyścić silnik oraz całą komorę silnika z oleju ponieważ w wyniku mojego zaniedbania nie zakręciłem korka wlewu oleju i przejechałem jakieś 20 km z niezakręconym korkiem w wyniku czego wszystko mam zarzygane olejem. Skąd ja to znam. Mam taką samą sytuację, a motor umyję sobie, jak pojadę do wujka, bo Karchera ma. A jeszcze takie pytanko. Czytałem wcześniej w necie, że raczej nie myć, bo można spierniczyć to i owo. Czy to ciśnienie z myjki Karchera nie jest za wysokie?? Z jakiej odległości to robić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #25 Napisano 21 Kwietnia 2008 Tak, myć benzyną i ze stresu że może nie odpalić dla relaxu zjarać 4 szlugi a potem wiać gdzie się da:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #26 Napisano 22 Kwietnia 2008 rozmawiałem z maechanikiem i elektrykiem i żaden nie poleca myc jakimis srodkam i a potem płukać aut które sa nafaszerowane elektroniką, najbezpieczniejszy sposób to benzynka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fafa69 Zgłoś #27 Napisano 29 Kwietnia 2008 Pamiętajcie jak będziecie myć silnik, bo można go myć, musi być ochłodzony, osłonić w miarę możliwości alternator, syrenę od alarmu, i można z zachowaniem rozsądku porządnie go umyć. Jasne jeśli ktoś przystawi strumień w miejsce narażone na wilgoć to pewnie nie odpali, ja swój silnik umyłem wysechł odpaliłem i jest jak nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #28 Napisano 30 Kwietnia 2008 a mi kiedys myli w ASO to mieli taki srodek Wurth SaBesto czy jakoś tak. Popsikał tym czyms i wydmuchał kompresorem. (podobne było do wd40 tylko to było do usuwania oleju chyba) Czysto było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #29 Napisano 3 Lutego 2009 dobry jest ponoć detersil u kumpla vectre wymyliśmy to jak nówka tylko dużo wody i najlepiej zeby ciepła była Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #30 Napisano 25 Sierpnia 2009 Trochę odświeżę wątek Też się czaje i czaje i mimo że Duży już umył to wciąż się waham Ktoś to robi w B5 ?? Nie mam żadnego oleju nic tylko z tego kurzu bym chciał przetrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #31 Napisano 25 Sierpnia 2009 U mnie bez żadnego osłaniania czegokolwiek. Kolo spłukał wstępnie, spryskał jakimś kwasem odpowiednie miejsca. Odpaliłem silnik i reszta płukania na odpalonym silniku. Przy okazji mycie auta (silnik cały czas pracował). Na końcu smarowanie jakimi czernidłami do tworzyw silnikowych i jest cacy. To trzecie takie mycie w ciągu 4 lat i śmiga maszyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #32 Napisano 26 Sierpnia 2009 Trochę odświeżę wątek Też się czaje i czaje i mimo że Duży już umył to wciąż się waham Ktoś to robi w B5 ?? Damian wpadnij do mnie po pracy i zajrzyj pod maskę mojego paszczaka:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #33 Napisano 27 Sierpnia 2009 Damian wpadnij do mnie po pracy i zajrzyj pod maskę mojego paszczaka Eeee już na spocie na lotnisku widziałem, pikny Może Piter kiedyś się skuszę to wpadnę do ciebie jak masz karchera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #34 Napisano 27 Sierpnia 2009 Może Piter kiedyś się skuszę to wpadnę do ciebie jak masz karchera Oczywiście że mam tak więc możemy przemyć silniczek i przepłukać trochę wątrobę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #35 Napisano 7 Stycznia 2010 a jak sie ma mycie silnika do sekwencji? bo zakładam w poniedziałek STAG-4 a mam syf pod maska a teraz zima wiec nie umyje dopiero na wiosnę i o to moje pytanie jak się będzie miało mycie do sekwencji pod maską? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #36 Napisano 7 Stycznia 2010 a jak sie ma mycie silnika do sekwencji? bo zakładam w poniedziałek STAG-4 a mam syf pod maska a teraz zima wiec nie umyje dopiero na wiosnę i o to moje pytanie jak się będzie miało mycie do sekwencji pod maską? Mam sekwencję, myłem silnik w lecie. Użyłem jakiejś chemii (chyba Dimera) i myjki ciśnieniowej. Nic nie owijałem, nie zabezpieczałem. Po myciu wysuszyłem kopułkę ap. zapłonowego. I tyle.Po ok miesiącu od mycia padła mi cewka zapłonowa, bez ostrzeżenia. Nie wiem czy miało na to jakiś wpływ mycie, czy nie. Po myciu żadnych objawów negatywnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #37 Napisano 7 Stycznia 2010 a co trzeba dokładnie zabezpieczyć w silniku 1.6 AHL aby potem nie było niespodzianek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiJ Zgłoś #38 Napisano 7 Stycznia 2010 Bardzo dobrze i szybko czyści się płynem do odtłuszczania tarcz na ciepły silnik ładnie wychodzi i szybko odparowywuje wszystkie tłuste zacieki i plamy schodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #39 Napisano 7 Stycznia 2010 a jak sie ma mycie silnika do sekwencji? bo zakładam w poniedziałek STAG-4 a mam syf pod maska Ta instalacja jest hermetyczna, jedno umycie jej nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #40 Napisano 21 Sierpnia 2010 koledzy dzisiaj umyłem silnik i pojawił mi się problem. az mi sie chce tu zaklnac ze znowu cos!!!! zapalil bez problemów pochodzil wyschnmiety przyjechalem do domu pod garaz otwieram maske i dam sobie leb uciąć ze tam nad turbiną to jest kolektor wydechowy tak? tam cyka powietrze w rytm obrotow. wystarczy to dokrecic czy znowu jakas grubsza robota. teraz go zapalilem i wydaje mi sie ze troche nierowno chodzi omg.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach