mielke Zgłoś #61 Napisano 28 Lutego 2010 no tak ale jeśli ktoś nie ma kasy akurat to coś trzeba wymyśleć bo nie zawsze jest się przy kasie na naprawę rzędu 300 400 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekm11 Zgłoś #62 Napisano 19 Sierpnia 2011 Ostatnio znów podkręciłem śrubę regulacyjną maglownicy o pół kreski. Dalej się nie dzieje nic złego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #63 Napisano 23 Listopada 2011 Mam pytanie, bo dzisiaj u siebie w mieście byłem u kolegi z naszego forum i ten stwierdził (bez zaglądania ) że Passaty po lifcie nie mają rzekomo śruby do regulacji luzu na maglownicy. Mój Passat to B5FL, 2002r 1.8T. No i spytam jeszcze, wymienione mam zawieszenie z przodu, dwa dni temu wymieniłem końcówki i drążki kierownicze. jednak przy przejeżdżaniu jednym kołem np po studzience (nawet nieznacznie zapadniętej) to czuć wyraźne szarpnięcie na kierownicy, nie wspomnę o myszkowaniu w koleinach. Przy większych muldach czy podczas przejazdu przez przejazd kolejowy słychać takie tępe stuknięcia jakby z okolic za kokpitem. Oczywiście po wymianie końcówek i drążków była ustawiana zbieżność, jednak po paru dniach zauważyłem że kierownica nie jest w czasie jazy na wprost ustawiona tak jak powinna tylko jest delikatnie przechylona w lewą stronę. Stuknięcia występują tez szczególnie w czasie skręcania w prawo np na skrzyżowaniu, nie są seryjne czyli jedno po drugim (nie przegub) jednak irytują a już najbardziej mnie wqrwia zrobione zawieszenie i tańczenie auta po jezdni na nierównościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek90 Zgłoś #64 Napisano 25 Listopada 2011 Koledzy podepne sie pod temat zawieszenia. Wymieniłem wszystkie wachacze, drążki kierownicze, podkręciłem srube na maglownicy, ustawiłem zbiezność na sprzecie 3d, powietrza w kołach też oki i wciąż samochodzik mi ucieka jakby sam skrecał raz w lewo raz w prawo. Powiedzcie mi czy jest sens wymieniać drążki kierownicze te przy samej maglownicy. Czy tam mogą sie zrobic luzy? Jak majtam szybko kierą to czuc jakby luzy były właśnie tam. poradzcie cos bo już nie wiem co z tym zawieszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_sob Zgłoś #65 Napisano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Koledzy powiedzcie, mechanik dzisiaj zlikwidowal luz na maglownicy, nie stuka juz ale zaczela chodzic ciezej kierownica... czy popelnil jakis blad, czy tak juz musi byc? Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez tom_sob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rhx Zgłoś #66 Napisano 15 Maja 2014 Odnawiam jeśli można. Robiłem maglownicę, wymiana uszczelniaczy reszta ok. Teraz po założeniu kierownica chodzi ciężko i auto nie wraca do "prostej jazdy" czyli innymi słowy kierwa nie odbija tak jak powinna. Jak wyregulować tą śrubę żeby zaraz nie dojechać maglownicy? Słyszałem że nowe uszczelniacze i tulejki muszą się troszkę wytrzeć aby kierownica wróciła do starej charakterystyki. Wdzięczny będę za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #67 Napisano 15 Maja 2014 Ja u siebie regulowalem luz sruba i jest tak ze jak ja lekko za duzo dokrecisz to bedzie ciezej kiera chodzic i nie bedzie sama wracac do pozycji neutralnej .Tak wiec jak listwa jest ekstremalnie zużyta to juz luzu sie sruba nie skasuje bo dokrecajac bedzie ciezko chodzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kłak Zgłoś #68 Napisano 5 Stycznia 2017 Witam, Mocno odgrzeje kotleta, ale mam pytanie czy passat B5 FL 2002r posiada śrubę kasującą luzy na maglownicy? Mam typowe stuki przy delikatnym kręceniu kierownica. Puka też delikatnie na niewielkich nierównościach. Wymieniałem ostatnio maglownice bo stara waliła a nie pukała. Po wymianie (używka ponoć w b. dobrym stanie) jest niby lepiej, puka znacznie mniej ale jednak puka. Poza tym mam wrażenie, że układ kierowniczy jest dużo mniej precyzyjny. Czy da się te luzy jakoś skasować, czy w Pasku po lifcie nie ma już tej możliwości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach