Skocz do zawartości
Gość wojz1

Po czipie...Czy turbina powinna tak gwizdać?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojz1
opinia na temat V-TECHU nie jest najlepsza, gdzie bym nie czytał to same zje^%$^%y dostają
ja wiem że różne są opinie o różnych firmach a konkurencja się wyniszcza, ale prawda jest taka że człowiek zna się na rzeczy bo robił tych programów od groma i trochę, program mojemu bratu do leona II TDI 130 KM 2005r i samochodzik pracuje wyśmienicie i chodzi jak burza, robił też wielu ludziom z klubu audi "sami zadowoleni".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem,ale czy ktoś wrazie niepowodzenia podjąłby się też zdiagnozowania na terenie Katowic B5 1.8T 1998r ? Problem,polega na braku turba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1
Ja też mam AFN-a i świst turbiny słychać bardzo wyraźnie, a że turbina jest w dobrym stanie i trzyma wszystkie parametry wiem po podpięciu vaga i kontroli odczytów podczas jazdy .
Tylko zastanawiam się dlaczego ten gwizd jest głośny na 1 biegu? potem zanika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1
zdiagnozowania na terenie Katowic
to moglibyśmy razem się umówić po południu i załatwić sprawę jeśli oczywiście ktoś pomoże :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja wiem że różne są opinie o różnych firmach a konkurencja się wyniszcza, ale prawda jest taka że człowiek zna się na rzeczy bo robił tych programów od groma i trochę, program mojemu bratu do leona II TDI 130 KM 2005r i samochodzik pracuje wyśmienicie i chodzi jak burza, robił też wielu ludziom z klubu audi "sami zadowoleni".

 

nie chciałbym robić OT , ale programy wychodzą im na chybił trafił- jak się uda.

Nie będę wspominał o legendarnych BOX'ach, z przyrostem +3KM i +7nM

a do tego ich hamownia ma tendencje do "chipowania"...wykresów, gdzie na innej okazuje się że zamiast + 30KM jest +2KM, a czasem seria ...

 

ale my nie o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jak dalej bedziecie się kłócić to zamknę temat. Ja też czasami ugryzę się w język i wolę przemilczeć jak coś napisać.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1

Powiem tak... jestem świerzo upieczony w tym temacie i nie będę się wymądrzał chcę znać tylko waszą obiektywną opinię zanim zacznę podejmować jakieś kroki, jeżeli rzeczywiście uważacie że źle robią programy to pojadę do innej firmy sprawdzić ale nie chciałbym na darmo wydawać pieniędzy :( wasza rada jest dla mnie bardzo cenna i zamieniam się w słuch! Kto miał zrobiony chiup we vtech-u i jest niezadowolony proszę niech też się wypowie! za wszystkie wypowiedzi z góry dzięki ! :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass
Nareszcie w domu... Więc tak nie zabrałem się jeszcze za zdiagnozowanie gwizdu turbo gdyż czas mi na to nie pozwolił

lukass napisał/a:

Gwizdanie w tych turbinach spowodowane jest przez ustawienie kierownic spalin w turbinie. Jeżeli wszystkie parametry tj. moc i ciśnienie jest ok. i nie bierze oleju to nie ma czym się przejmować.

Podejrzewam że ten świst występuje także na wolnych obrotach jak przegazujesz silnik to pajawia się świst , a następnie obroty spadają , a świst jeszcze przez chwilę się utrzymuje i dopiero cichnie.

dokładnie tak jak piszesz się dzieje... czy jest ktoś kto ma vaga i mógłby znaleźć dla mnie chwilkę i sprawdzić mi to ponieważ nie mam w tej kwestii jeszcze doświadczenia... Ps. szkoda kłócić się, mamy sobie pomagać bo w końcu jesteśmy rodziną vw ;):vw:

Jeżeli piszesz że wszystkie objawy które opisałem są i u Ciebie - to zdejmij ten wężyk podciśnieniowy z gruchy na turbinie i przegazuj silnik. Gwizd powinien zniknąć - co potwierdzi że wynika on z delikatnie źle ustawionych kierownic w turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojz1, poczytaj forum http://www.streetracing.pl , tam popytaj a się dowiesz co i jak dokładnie i zapewne jakaś firma zostanie ci polecona.Nie mam na myśli tu walki o klienta , tylko wypowiedzi userów którzy chipowali swoje autka.

 

Osobiście też nie dziwi ,mnie z gwiżdżąca turbina w osobówkach, wielokrotnie się z tym spotykam.

 

 

...W ciężarowych gwiżdże aż miło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojz1
wojz1, poczytaj forum http://www.streetracing.pl , tam popytaj a się dowiesz co i jak dokładnie i zapewne jakaś firma zostanie ci polecona.Nie mam na myśli tu walki o klienta , tylko wypowiedzi userów którzy chipowali swoje autka.
Zanim wydam kolejne pieniądze, w wolnym czasie spróbuję ten numer z wężykiem, który lukass poleca....jeśli nie pomoże to będę dalej kombinował. :kwasny:

Szczerze to ładnie gwiżdże i zaczyna mi się to podobać ale boję się że jeśli to jakiś defekt to może mieć zły wpływ na inne elementy mechaniki samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ^Micz^

Mogę się coś wypowiedzieć w tym temacie bo robiłem u siebie w samochodzie program i w Compsportach i w Master'sach w K-ce u Ali'ego i w V-techu. Generalnie bazują na jednym i tym samym(lub podobnym) oprogramowaniu. A sami z dnia na dzień odkrywają nowemapy o których nie mają pojęcia (swoją drogą sam widziałem jak Tomek z V-techu poprawiał kilka map od Compotów co dało kilka kucy i trochę momentu przyrostu, bo były zwyczajnie ułożone przeciwnie do tego jak powinny, drobna pomyłka powiędzy mapą dawki a kątami wtrysku :cisza: ) A tak stricte tematu. Wojz1'a turbinkę wyciągałem razem z pewnym mechanikiem złota rączką i jest spory luz na wirniku. Najprawdopodobniej to jest przyczyną tak głośnego gwizdu, wirnik już też od licznych ziarenek drobinek i innych pierdół jestw wielu miejscach delikatnie pokrzywiony i wymaga wymiany nie jest problemem żeby ocierał o obudowe. Przy wyższych prędkościach obrotowych gwizd znika gdyż działają siły które 'eliminują' luz na wirniku (efekt żyroskopowy w ruchu obrotowym). Pozdrawiam :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^Micz^, tos chlopie pojechal po temacie :padam: pozamiatane

wojz1 powienien Ci bro i "pomogl" postawic, bo problem zdiagnozowany bardziej niz fachowo

Nowicjusz na forum hehe ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogę się coś wypowiedzieć w tym temacie bo robiłem u siebie w samochodzie program i w Compsportach i w Master'sach w K-ce u Ali'ego i w V-techu. Generalnie bazują na jednym i tym samym(lub podobnym) oprogramowaniu. A sami z dnia na dzień odkrywają nowemapy o których nie mają pojęcia (swoją drogą sam widziałem jak Tomek z V-techu poprawiał kilka map od Compotów co dało kilka kucy i trochę momentu przyrostu, bo były zwyczajnie ułożone przeciwnie do tego jak powinny, drobna pomyłka powiędzy mapą dawki a kątami wtrysku )

 

 

wow, skoro to jedno i to samo to po co robiłeś to w każdej z tych firm?

po takim poście to ręce z gaciami opadają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności