Skocz do zawartości
Gość tiniek

Passat 1.8 ADR brak mocy, jaka może być przyczyna?

Rekomendowane odpowiedzi

A kto ci kupi takiego muła? :fajny Przyczyna się na pewno znajdzie - spoko.

 

ps: podepnij VAGA i się z nim przejedź. Może w trakcie jazdy coś wychwyci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swieczki kolego sprawdzales ? kable itd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

sprawdziłem rozrząd i wszystko jest na miejscu nic nie przestawione, pasek i łańcuszek.

przepływka sprawdzona ponownie i wyczyszczona i czujnik temperatury powietrza zasysanego. pali na 4 cylindrach ale czuć benzynę z tłumika , jak by nie spalał całej mieszanki. Ale świece czyste .

Czy czujnik temperatury ( ten co daje wartości do kompa samochodu) może być uszkodzony a Vag błędu nie pokaże, i czy może powodować takie objawy ?? I gdzie dokładnie on się zajmuje ? I jak sprawdzić ( oczywiście jeśli można ) czy tłumiki są zapchane ( bo katalizatora nie ma )

proszę o radę. Bo już nie wiem za co się łapać .

 

---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

 

Oczywiście BŁĘDÓW żadnych nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam . potrzebna mi rada bo już nie mam pomysłów . Passat 1.8 adr 20v +lpg 125 km automat 4 biegowy . Totalny brak mocy tak do 4 tys obrotów potem sie wkreca lepiej , i duże spalanie na 60 l lpg 450 km ( na 8l lpg 50 km ) czyli od 13 do 17 l na 100 km .

świece wymienione, przepustnica wymieniona, sonda wymieniona . na Vagu brak błędów

proszę o porady

Marcin

W moim pasku przy takich samych objawach pomogła wymiana przepływomierza , czyszczenie i adaptacja przepustnicy i wywalenie katalizatora . Wlaściwą przyczyną utraty mocy był przpływomierz i stopiony katalizator . Przepustnica wyczyszczona tak przy okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica wymieniona i wyczyszczona a katalizatora nie ma od dawna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

dziś po sprawdzeniu na kompie całości osprzętu wyszło ze to sterownik skrzyni biegów mota w kompie .

zamówiłem już i mam tylko nadzieję ze tym razem to będzie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłączam się do tematu mianowicie od niedawna jestem posiadaczem paska 1.8 20v ADR

Mam następujący problem:

Silnik po rozgrzaniu i po osiągnięciu 3500 obrotów zaczyna strasznie klekotać i ma kompletny brak mocy. Po przeczytaniu podobnych tematów postawiłem na napinacz łańcuszka i łańcuszek wymieniłem obydwa jednak to nic nie pomogło nawet wydaje mi się ze teraz jest głośniej w każdym zakresie obrotów i dalej brak mocy.

Odwiedziłem znajomego mechanika i on powiedział mi że to na 200% procent rozrząd

ale według mnie wszystko jest ustawione tak jak powinno być, to znaczy znaki na wale i na wałku rozrządu, wałki ustawione na punkty, 16 rolek łańcucha pomiędzy wałkami.

Po podłączeniu vaga wywalił błąd czujnika halla "uszkodzenie mechaniczne" więc kupiłem nowy ale ten z przodu silnika bo nie doczytałem że jest jeszcze jakiś z tyłu.

Już nie mam żadnych pomysłów na części wydałem tyle, że kupił bym drugi silnik proszę o pomoc nie wiem czy teraz kupić nowy silnik, czy dalej coś wymieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno wymieniłem przepływomierz - tylko to wykazał komputer ale nie wszystkie problemy znikneły, przestały skakać obroty, silnik nie przerywa ale nadal przy ruszaniu jest bardzo przymulony, muszę go bardzo kręcić żeby jechał, dodam tylko że na wyższych biegach auto jest dynamiczne, problem jest tylko przy ruszaniu i ostatnio zauważyłem, że kiedy delikatnie cofam a następnie wrzucam jedynke wciskam gaz chwile zajmie zanim ruszy. Nie wiecie co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, niedawno wymieniłem przepływomierz - tylko to wykazał komputer ale nie wszystkie problemy znikneły, przestały skakać obroty, silnik nie przerywa ale nadal przy ruszaniu jest bardzo przymulony, muszę go bardzo kręcić żeby jechał, dodam tylko że na wyższych biegach auto jest dynamiczne, problem jest tylko przy ruszaniu i ostatnio zauważyłem, że kiedy delikatnie cofam a następnie wrzucam jedynke wciskam gaz chwile zajmie zanim ruszy. Nie wiecie co może być przyczyną?
przepustnica do czyszczenia, lub dostaje lewe powietrze, lub kabelki szwankują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kabelki?
od potencjonometru przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

warto spróbować, bo nie ukrywam jest to denerwujące

 

---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

 

Witam, niedawno wymieniłem przepływomierz - tylko to wykazał komputer ale nie wszystkie problemy znikneły, przestały skakać obroty, silnik nie przerywa ale nadal przy ruszaniu jest bardzo przymulony, muszę go bardzo kręcić żeby jechał, dodam tylko że na wyższych biegach auto jest dynamiczne, problem jest tylko przy ruszaniu i ostatnio zauważyłem, że kiedy delikatnie cofam a następnie wrzucam jedynke wciskam gaz chwile zajmie zanim ruszy. Nie wiecie co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problem jest tylko przy ruszaniu i ostatnio zauważyłem, że kiedy delikatnie cofam a następnie wrzucam jedynke wciskam gaz chwile zajmie zanim ruszy. ?

Może czas wymienić filtr paliwa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

uporał em sie z brakiem mocy u siebie w passacie .

przyczyną był padnięty komputer automatycznej skrzyni biegów,i linka gazu ( czujnik na lince był uszkodzony ) Passek odżył lepiej sie zbiera , biegi płynnie wchodzą bez szarpnięć.

pozdrawiam Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem zakładać nowego tematu, wiec tutaj pisze, bo pośrednio ma to związek z tytułem wątku :D

 

Jakie macie przepływki w ADR? Bo ja mam Hitachi: 058 133 471, AFH60-10B i sie zastanawiam dlaczego tam BOSH nie siedzi :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dwóch paskach które mam w domu 1.8 adr mam też hitachi. numer chyba ten sam, od 1.6 ahl mam i nie narzekam.

ile ci pokazuje twoja przy ok 6tys obr???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80 gram a chyba powinna 100 - tak mi się zdaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chciałem zakładać nowego tematu, wiec tutaj pisze, bo pośrednio ma to związek z tytułem wątku :D

 

Jakie macie przepływki w ADR? Bo ja mam Hitachi: 058 133 471, AFH60-10B i sie zastanawiam dlaczego tam BOSH nie siedzi :hmm

W swojej be 5 też miałem przepławkę Hitachi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W swojej be 5 też miałem przepławkę Hitachi

 

Czyli chyba tak oryginalnie to szło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli chyba tak oryginalnie to szło :D

Ja miałem be5 z grudnia 1997r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności