Gość csatb Zgłoś #1 Napisano 2 Maja 2007 witam wszystkich mam paska z silnikiem 1,6 74kw z 98 roku ahl i chcialbym wrzucic do niego silnik 1,8 czy jest to mozliwe i co poza silnikiem jest mi potrzebne dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #2 Napisano 2 Maja 2007 mam paska z silnikiem 1,6 74kw z 98 roku ahl i chcialbym wrzucic do niego silnik 1,8 czy jest to mozliwe i co poza silnikiem jest mi potrzebne Lepiej kupic inne auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #3 Napisano 2 Maja 2007 Lepiej kupic inne auto. Dokładnie to samo chciałem napisać. W tym przypadku wg mnie lepiej sprzedać obecnego passata i poszukać takiego z silnikiem, jaki Ci się marzy. Zakup silnika, ewentualna zmiana osprzętu, okablowania, komputera, być może skrzyni / przegubów... Kosztowne, czasochłonne. Później gorzej takie autko sprzedać (kupujący będzie snuł własne teorie o zatarciu silnika, dzwonie itp.). Jeśli swoje auto masz w idealnym stanie, pewnie ciężko byłoby Ci się z nim rozstać - wszyscy wiemy, jak teraz ciężko znaleźć używane auto w dobrym stanie. Wybór należy do Ciebie, ale musiałby ktoś bardziej "techniczny" odpowiedzieć, czy są jakieś duże różnice między tymi dwoma silnikami. Jeśli osprzęt, skrzynia, przeguby, komputer, wiązki zostają te same - gra może jednak być warta świeczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 2 Maja 2007 na 100 % uklad wydechowy, mysle ze raczej napewno skrzynia "mozliwe przeguby??" itd. "patrz poprzednie posty"czasem nawet zeby wszystko bylo jak trzeba niekture elementy zawieszenia powinno sie wymienic na mocniejsze dostosowane odpowiednio do mocy silnika,niestety nie sa to auta z lat -70 czy -80 tych gdze prawie wszystko bylo takie same. Mysle ze moi przedmowcy maja racje "lepiej kupic inne auto" ale Twoj passek Twoja decyzja . Uszanowanko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 2 Maja 2007 i co poza silnikiem jest mi potrzebne Komputer, nowa wiązka komp - silnik, układ wydechowy, mocowania silnika i inne pierdułki z tym związane, przeguby, półośki, skrzynia biegów..... itd, naprawdę nie warto. Znieniać silnik dla 25KM? Ćipsa zapodaj to wyciśniesz do 120 KM Taki swap to warto było robić ale w FSO z 1.5 na 1.6 lub skrzynię piątkę wrzucić Sprzedaj auto i kup mocniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #6 Napisano 2 Maja 2007 Podpytaj się troszke worthersee. On zmieniał w swoim pasku silnik(1,6AHL) wpierw na AFN(110KM), później ATJ(115KM) i teraz AWX(130KM). Jeśli chcesz pojeździć tym samochodem dobre pare aut i reszte samochodu Tobie w zupełności pasuje, to warto się zastanowić, chociaż ja i tak kupiłbym innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin434 Zgłoś #7 Napisano 2 Maja 2007 witam ja jestem w trakcie takiej operacji z 1.6 97r na 2.0 AZM z 2001r i oprócz dwóch łap do mocowania silnika nic nie pasuje jak masz sam silnik to lepiej nie zaczynaj ja mam prawie wszystko silnik,skrzynia,komputer i instalacja silnika,licznik,manetki a i tak jest sporo zabawy jak chcesz wszystko dokupywać osobno to stracisz majątek chyba ze masz dobrego kolegę to ci sprzeda to wszystko w promocji za jedyne 1500ZŁ tak jak mi ,no i nie jest kradziony tylko ANGOL. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #8 Napisano 2 Maja 2007 rozeznałem ten temat jakiś czas temu, chciałem zapodać 2.3 lub 2.8 , ale po głębszych przemyśleniach i podpytaniu co gdzie i jak,dałem sobie spokój.Łatwiej i w tej samej cenie zmienisz auto.Największą niespodzianką może być to jak mi ktoś napisał: nawet jak już kupisz wszystko co potrzebne , zrobisz to u kogoś kto ma o tym pojęcie, to nie masz gwarancji że to odpalisz...i będziesz bez stresu jeździł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mular Zgłoś #9 Napisano 2 Maja 2007 witam wszystkich mam paska z silnikiem 1,6 74kw z 98 roku ahl i chcialbym wrzucic do niego silnik 1,8 czy jest to mozliwe i co poza silnikiem jest mi potrzebne dzieki za pomoc Czemu chcesz zmienic silnik 1.6 na 1.8 zajechal Ci sie. Moj kumpel mial taki w oktawi i przez glupia odudowe termostatu (plastikowa byla u niego i prowadzenie termostatu wchodzilo w nia i grzal sie) zajechal silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość csatb Zgłoś #10 Napisano 2 Maja 2007 dziękuję wszystkim za odpowiedż w opisanej przeze ,mnie sprawie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #11 Napisano 2 Maja 2007 csatb, poinformuj nas jak podejmiesz decyzję. dodatkowo, gdy zdecydujesz się na przekładkę - informuj szczegółowo o postępie prac i pojawiających się problemach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soulraver1984 Zgłoś #12 Napisano 12 Sierpnia 2010 Ja tez musze wymienić silnik tylko ze ja mam 1.6 arm (rzadki okaz).Mam Fajny silnik 1.6 ahl ale nie wiem czy bedzie komp. pasował bo nie mam kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konan Zgłoś #13 Napisano 15 Września 2010 Witam. JA mam podobny problem. Silnik 1,6 padł i myślę nad wymianą na 1,8 lub 1,8t lecz czytam ,że to sporo zachodu. Wiec chyba poszukam jakiegoś w bd stanie 1,6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soboliero Zgłoś #14 Napisano 11 Lipca 2011 A co ja mam zrobic,gdy mam zatarty silnik BHW w passacie tdi 2.0 w automacie I nie pause do niego inny? Problem BGW i jest inny wał. Ktos moze mi poradzic co ja mam zrobic? Grat juz 3 miesiace stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #15 Napisano 21 Lipca 2011 ja mam pytanko:P zamierzam nabyć silnik 2.6 V6 ze skrzynią, układem chłodzenia i w ogóle ze wszystkim co jest pod maską (pewnie ramę też będzie trzeba przełożyć...). Silnik osobiście sprawdziłem i jest wszystko w porządku...i jeszcze cena Na swapa jestem bardzo przekonany, bo lubię ryzyko i jak będzie mnie ten silnik wkurzał to PF wskakuje z powrotem;) Mam kilka pytań: 1-mniej ważne, ale czy przeguby zew. podejdą z felg 15" na 14" i z innym rozstawem śrub? 2-Czy przejdę przegląd z tym silnikiem, zarejestrowanym na 1.8, bo już się boję jakie ubezpieczenie mi walną i jeszcze to jest silnik z Niem, więc mogą się przypieprzyć czy auto miało opłacone cło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #16 Napisano 21 Lipca 2011 w opisie masz B3 a piszesz w dziale B5... sprecyzuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #17 Napisano 21 Lipca 2011 No bo silnik jest z Audi A4 z rocznikowo tak jak wychodziły B5;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach