Skocz do zawartości
Gość Aspius

Zapowietrzony układ paliwowy

Rekomendowane odpowiedzi

Przewody są ciemne więc nic nie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalej filterek paliwkiem podokręcaj wszystkie opaski i próbuj odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Którędy nalać tego paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz filtr z podgrzewaczem? jeśli tak to wyjmij podgrzewacz i tamtędy Jesli nie to na spodzie filtra jest korek do spuszczania brudu i tędy możesz go zalać W twoim silniku filtr powinien być wkręcany w podstawę Więc go odkręć i nalej O.N

Edytowane przez oleksy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten drugi ale czy to znaczy że muszę go odkręcić? A nie można nalać śruą która jest na górze ,podobno służy do odpowietrzania tak wyczytałem.jeszcze jedno pytanie czy można odpalać gdy zdjęty jest przewód pow.doładowującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalać filtr i przewody paliwem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione.Musiałem niestety ratować się Plakiem, bo nie miałem czasu na eksperymenty.Odpalił od kopa i już nie zgasł.Dziękuję kolegom za podpowiedzi.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musiałem niestety ratować się Plakiem

 

mozesz opisac dokładnie co i jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz rurę powietrza doładowującego przed kolektorem ssącym.Jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty pryskasz Plakiem w kierunku kolektora z odległości ok. 15 cm.Ostrożnie z dozowaniem , nie wiele potrzeba aby silnik pracował.Plak to nazwa firmy a chodzi ogólnie o środek w sprayu do czyszczenia kokpitu.Ja robiłem to pierwszy raz, nie widząc wcześniej jak to się robi i byłem zszokowany prostotą pomysłu i skutecznością.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem co to plak :) tylko sie zastanawiałem na ile to jest skuteczne..

A gdy rozrusznik nie działa to da rade poratować sie w ten sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez rozrusznika to chyba nic nie zrobisz.Rozrusznik,jak nazwa wskazuje,powoduje że tłoki się poruszają i zasysają powietrze z plakiem które pełni rolę paliwa dopóki nie odpowietrzy się układ paliwowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez rozrusznika to chyba nic nie zrobisz.Rozrusznik,jak nazwa wskazuje,powoduje że tłoki się poruszają i zasysają powietrze z plakiem które pełni rolę paliwa dopóki nie odpowietrzy się układ paliwowy.

 

I tak i nie :) bo w dieslu występuje też takie zjawisko jak samo zapłon :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam podobny problem passat 131 km typ silnika awx po postoju nie che odpalic wymienilem pompe vacum , pompe w baku, pompowtryski ok,swiece zarowe, zaworki na dojsciu paliwa i na powrocie zalozone wystarczy mu 6 godz i pojawia sie problem z odpaleniem dodam ze oringi na pompowtryskach wymienione a pd ustawione, kat wacha sie od 0.0 do 0.6 filtr paliwa tez wymieniony juz trace głowe dziwi mnie jedno u kolegi w audi a4 101 ps nawet jak pd byly padniete palil od strzala tluklo calym autem ale odpalal a mojego musze krecic ok 10s i zimniej tym gorzej

Po odaplenie sa kłeby dymu i czuc nie spalone paliwo ale tylko przez chwile pozniej zero dymku wszystko chodzi idealnie sprawdzałem na kanale zadne wezyki nie sa popekane, plyn chlodniczy nie ucieka , ropa w olej nie idzie , takze wydaje mi sie jakby sie auto zapowietrzalo ale jak znalezc przyczyne tego niedomagania poprostu brakuje mi juz sil dodam ze nawet jak było -25 po odpalenie wystarczy ze pochodzil 2 s gasiłem odpala od strzała

dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość CRABsvetlana

witam,

jestem absolutnie nowa na forum i absolutnie zielona w kwestii motoryzacji...nie wiem czy to odpowiednie miejsce na mój post, ale cóż - spróbuję...

sprawa przedstawia się tak...oczywiście VW passat 1.9 tdi z 2003 r. 131 km i nędze pompowtryski:(... auto zakupiłam w styczniu bieżącego roku...wymieniłam to co należy (płyny, olej, rozrząd) i cieszylam się świetnym zakupem... wtrakcie eksploatacji autkao czasami mialo problem z odpaleniem (musiałam np. 2,3 kręcić), ale nie było to zbyt częste... aż do października... wtedy częściej zdarzało się mu nie odpalać za pierwszym, drugim razem...raz w ogóle nie odpalil i prawie pozbawiłam ako życia, więc kolega paoratował kabelkami rozruchowymi:) i pojechałam...nie stresowalam się za bardzo, bo mialam już umówionego maechanika na wymianę oleju i filtrów (bo czas już był)...oczywiście poinformowalam go o niedomaganiach mojej strzały w kombi:)...uspokoił i powiedzial, że naprawi...no i wymienił świece bo podobno ledwie dychałay, oczywiście filtr... po wizycie u mechanika, czyli jakieś 2 tyg temu, autko zwariowało... znowu problemy z odpalelniem, ale częstsze niż wcześniej i dodatkowo gasło w trakcie jazdy (bez żadnych oznaków, tzn. nie szarpał, nie wył)!!! ... po tym jak pasek padł na skrzyżówaniu, znowu zadzwoniłam po pomoc z kabelkami rozruchowymi i odpalił (zadzwonilam do mech i umówilam paska na wizytę lekarską)... dojechałam pod dom, po drodze trochę strząsnęłm mu pajęczyne z turbiny:) i było gitt...rano odpalił i pojechałam do pracy... po pracy juz nie chcial współpracować, ale po kilku próbach dowiózł mnie do domu ... żywota dokonał natomiast w dniu następnym kiedy padł znowu na skrzyżowaniu (o zgrozo!!!) i nawet kabelki nie dały rady:( ... od soboty stoi u mechanika... podobno na kompie brak błędów, pompa podaje paliwo, auto nie odpala (mechanik - polecany, ja - zerowy stan wiedzy o motoryzacji, nawet nie będę wiedziala, kiedy mnie wali w rogi:(, poza tym, auto stoi w warsztacie 130 km ode mnie)... poradźcie, co może dolegać mojej srebrnej strzale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności