worthersee Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2007 Dzisiaj zakonczylem montaz duzego intercoolera. Intercooler kupiony na http://www.ebay.de wymiary 700x140x65 mm 140 = wysokosc 65 mm grubosc. Koszt z wysylka do nieniec 100 euro. Dla lepszego chlodzenia zostawilem oryginalny intercooler z boku. Do montazu potrzebne bylo jeszcze kilka kolanek, rura z kwasowki oraz pare gumowych wezy. Intercooler przymocowalismy do aluminiowej belki zderzaka. Wpielismy sie w oryginalne zatrzaski. Efekt bedzie widoczny w przyszlym tygodniu po zmianie programu i turbiny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stoneq Zgłoś #2 Napisano 20 Kwietnia 2007 piękny ! ,a jak ze zderzakiem ? nic nie bedzie trzeć,piszczeć,odstawać ? czy wymieniasz na "tuningowy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #3 Napisano 20 Kwietnia 2007 W ktorym miejscu wpieliscie sie w oryginal? Jakich lacznikow uzyliscie? Te VW czy silikonowe? Co z opaskami? Kto spawal i czy piaskowal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #4 Napisano 20 Kwietnia 2007 stoneq ja nie uznaje zadnych tuningowych zderzakow troszke bylo trzeba kratki podszlifowac przyciac maly wspornik i wszedl na styk. Pakarod. Za laczniki posluzyly gumy od audi s3 od turbiny takze powinny wytrzymac cisnienie (mysle ze sa mocniejsze od silikonowych a napewno sa duzo duzo tansze). W oryginalne miejsca wpielismy sie na wejsciu do bocznego ic, oraz z drugiej strony do weza ktory wchodzil w metalowa rure (ta pod chlodnicami). Z tej rury ucialem tez oryginalne mocowania. Srednica nierdzewki 57 mm. Jakbys mial jakies pytania to pisz bo ciezko tak ogolem wszystko napisac. a rur nie piaskowalismy, kwasowke spawal tigiem i spawy ladnie w srodku sa rozlane. Probowalem je czyms urwac ale nie maja prawa odpasc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2007 worthersee, wrzuć jeszcze fotę jak to z założonym zderzakiem wygląda, bo czuję, że budzi respect na sam widok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2007 Jaka masz teraz temp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #7 Napisano 21 Kwietnia 2007 pakarod dobre pytanie. Powiedz mi tylko jak to sprawdzic vagiem. bo jeszcze nigdy sie nie bawilem tym programem. Kiedy sprawdzac ? Po ostrym butowaniu ? W czasie jazdy ? Bardzo bylbym wdzeczny za info jak to zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #8 Napisano 21 Kwietnia 2007 Dla ciebie najwazniejsza informacja jest jaka masz temperature w czasie butowania. Bo jak za duzo to moc odplywa ;] Gdzie to na vagu sprawdzic zapytaj chlopakow w odpowiednim dziale. Powiem Ci tylko tyle, ze jak bedziesz mial do 50stopni to jestes kozak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #9 Napisano 21 Kwietnia 2007 worthersee, ciekawe rozwiązanie Jak bedziesz wiedział jaka jest temp daj znać. pakarod, czemu kozak, przecież to jest do osiągnięcia jak nie ma ogromnej turbiny, Ja u siebie mam 35-40 jak na zew jest pełen upał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 21 Kwietnia 2007 jak bym mogl poprosic to chcialbym zobaczyc zdjecia z gory silnika. Laczenie do turba i kolektora. Jakie srednice masz kwasiaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #11 Napisano 21 Kwietnia 2007 the wolf od gory silnika nic nie zobaczysz bo wszystko seryjne. Mocowanie do turba i rura od oryginalnego intercoolera do silnika zostala oryginalna. Srednica kwasiaka to 57 mm. Fmic polaczylem na dole. Od tej metalowej rury co idzie pod chlodnicami ucialem 2 metalowe koncowki, ktore przyspawalem do kwasowki. Tym wpialem sie w oryginalne weze, a 2ga strona gumowymi wezami do fmic. Gumowe weze zacisnalem szerokimi opaskami skrecanymi na klucz 10 takze powinny dac rade Jak to ktos madry kiedys powiedzial "obraz jest wart więcej niż tysiąc słów"; to narysowalem w paincie w 15 sec mniejwiecej co zrobilem hehe nigdy z plastyki dobry nie bylem Wieczorem postaram podac sie temperature bo po obiedzie lece pobawic sie Vag'iem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #12 Napisano 21 Kwietnia 2007 pakarod, czemu kozak, przecież to jest do osiągnięcia jak nie ma ogromnej turbiny, Ja u siebie mam 35-40 jak na zew jest pełen upał. Bo jest zrobiony troszke tanim kosztem (przynajmniej takie odnosze wrazenie) co sie bardzo ceni. Jesli efekty uzyska przyzwoite to bede sobie plul w brode ze tez nie kombinowalem chociaz mialem duza ochote na to. Po za tym z tego co wiem to on raczej bedzie wkladal jakies duze turbo to po pierwsze po drugie oryginalne rurki choc sa wytrzymale to maja swoje granice i napewno nie takie jak kwasiak ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #13 Napisano 21 Kwietnia 2007 Niestety dzisiaj koledze interfejs vag odmowil posluszenstwa takze nie bylo pomiarow. A co do kosztow mialo byc tanio ale troszke sie tego nazbieralo. Calosc zamknela sie w granicach okolo 900 zl takze nie jest zle.(gdybym odrazu szedl sluszna droga zamknalbym sie w granicach 600 zl). Turbo jakie mam zamiar wlozyc to hybryda gt17/gt20. Jedna strona od ARL, druga od v6 ale czekam na wolny termin. Mam nadzieje ze w koncu w ta srode pojade to zainstalowac. Ale mam nadzieje ze ori weze wytrzymaja cisnienie wiekszej turbawki ? Jak sadzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #14 Napisano 21 Kwietnia 2007 widzisz ja mam dol z kwasiaka a tylko gore ori i 3bary przechodzi szczelnie. Ile tam chcesz miec mocy i jakie cisnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #15 Napisano 21 Kwietnia 2007 Fajnie byloby uzyskac 2xx KM. Ale zobaczymy. Jak nie da rady bedzie trzeba zrobic calosc z kwasiaka a Ty jakie masz turbo u siebie zainstalowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #16 Napisano 21 Kwietnia 2007 hybryde tez robertowa jakas ale wymieniam na wieksza... Kto Ci spawa? Sam spawasz? piaskujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #17 Napisano 21 Kwietnia 2007 Rury pospawane byly u znajomego u mnie na wioskach. Mierzyles teraz ile masz 0-100 ? Jak trakcja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #18 Napisano 22 Kwietnia 2007 nie mierzylem, dzis jade na zawody to cos wiecej bede wiedzial (trzymac kciuki ) jezdze na slickach wiec nie jest zle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #19 Napisano 23 Kwietnia 2007 wothersee faktycznie malarzem nie będziesz:) dzieki za info. Dałbyś radę wypisać jakie elementy są potrzebne do zamontowania takiego coolera?(dokladnie co i jak) Jesli oczywiscie chcesz zdradzic know-how. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20 Napisano 23 Kwietnia 2007 dzis jade na zawody to cos wiecej bede wiedzial OT, ale jak po tych zawodach? (wyniki, foto, filmiki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach