Skocz do zawartości
Misio

Brak buksowania kołami.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie moge zabuksowac kołami. Na ssaniu nieraz zapiszczy. Zaznaczam ze sprzegło jest wporzadku. Mam podejzenie ze katalizator blokuje. Mam przejechane ok 240 tys. Podczas jazdy nieraz przyspiesza dosc dobrze a nieraz słabo sie podnosi. Jak na 90ps to powinien byc dosc zwawy. Na samym puszczonym sprzegle bez gazu podjechałby nawet pod sciane bez zaksztuszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zła technika :) Napisze Ci jak to zrobić - trzymasz wciśnięty pedał sprzęgła palcami lewej nogi, prawą nogą wciskasz gaz doprowadzasz silnik do ok. 6000 obr. i wtedy zsuwasz raptownie paluszki lewej nogi z pedału sprzęgła. To tyle. Jest to również szybka lekcja do uszkodzenia skrzyni, przegubów itd, ale to Twoje auto :D

 

Napisz jak Ci poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ja nie mialem problemow kadettem ktory mial duzo mniej mocy .. 1.7 D ...

 

zalezy od techniki ... teraz moim pasatem mozna 'zwijac asfalt" :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o normalne zbuksowanie kołami podczas ruszania, a nie o pałowanie silnika. Z pełnym gazem to wszystkie auta zabuksuja. U mnie objaw taki jakby za pozno na obroty wchodził, jakby go cos muliło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mocus

miałem coś "podobnego" ... tylko że miałem zapchany ostatni wydech.. ale samochód zachowywał się jakby miał ogranicznik 120km/h i 4tyś obrotów i koniec..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim też ciężko jest zaboksować kołami , myślę że to może zależeć od przełożeń w skrzyni biegów bo do passatów było kilka typów skrzyń, może mamy skrzynie o przełożeniach bardziej na silę ( moc ) niż na szybkie przyśpieszenie , ale to są tylko moje przypuszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przeciez to proste, że COŚ macie "spartolone" :mur::dobani: Miałem B4 AAM - czyli 75 KM + GAZ i nie było ŻADNEGO problemu, zeby "zapiszczeć" :hurra: Niewazne czy to na benzynie czy na LPG :hyhy: I nawet na "dwójce" jeszcze piszczał - a to TYLKO 75 "kucy" było (i to kombi w dodatku :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest problem z przybuksowaniem ale to tylko dlatego że jest ABS z EDL ( elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego ) i ciągnie na dwa koła, możliwe że i Ty masz pompę ABS/EDL choć w to wątpię.

Co innego jak się wyjmie bezpiecznik od ABS, normalnie stoi w miejscu..... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż do tej pory jeżdziłem poldkiem i o pisku opon przy ruszaniu można było pośnić teraz zdaża mi się przy ruszaniu ze świateł popiszczeć :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No przeciez to proste, że COŚ macie "spartolone" :mur::dobani: Miałem B4 AAM - czyli 75 KM + GAZ i nie było ŻADNEGO problemu, zeby "zapiszczeć" :hurra: Niewazne czy to na benzynie czy na LPG :hyhy: I nawet na "dwójce" jeszcze piszczał - a to TYLKO 75 "kucy" było (i to kombi w dodatku :D )

 

no to ja nie wiem co może być spartolone bo samochód ładnie przyśpiesza , miałem lanosa 1,5 8V i tak jak piszesz gumy piszczały też na 2-ce , a w pasku nie choć o 29 kucy więcej i cięższy samochód, jeśli silnik byłby zarżnięty brak kompresji to i słabo by się rozpędzał ( ja mam silnik po remoncie ) po drugie jak samochód mam załadowany towarem na ful i musze wyprzedzić inne auto to nie ma problemu ciągnie aż miło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldek - w niedziele (22 kwiecień) będę przez Wawę przejeżdżał :hyhy: I dasz mi fure i sam "obadam" :] Może po prostu boicie się "depnąć" :rotfl: A skoro masz silnik po remoncie - to naprawde nie wiem, co możesz miec "spartolone" :zdziwko: jak to pisałem wcześniej - u mnie problemów nie było. I co ja mam tu wam więcej powiedziec :zdegustowany: ? Dodam, ze LPG miałem najprostsze jakie jest i w dodatku regulowane "na śrubę" :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w moim też ciężko jest zaboksować kołami , myślę że to może zależeć od przełożeń w skrzyni biegów bo do passatów było kilka typów skrzyń, może mamy skrzynie o przełożeniach bardziej na silę ( moc ) niż na szybkie przyśpieszenie , ale to są tylko moje przypuszczenia
Popieram zdanie kolegi. Bo normalnie to on siłe ma niesamowita. Chlowałem kiedys dostawczaka zimą pod niewielka górke na samym sprzegle bez gazu ruszył i to po 20cm sniegu (oponki uniwersalne) Wogóle podczas jazdy góry nie robia na nim wiekszego wrazenia. Fakt ze mój passio to GT to mysle ze powinien byc troche sportowy. A co do buksowania, to ja ruszam bez pisku ale nie mam problemu zeby na 3 biegu kola zapiszczały podczas przyspieszania :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawel78054

Mam nadzieję ze dobrze zrozumiałem i wnioskuję z tego ze to zapłon jest zle ustawiony ( opózniony ) bo jak pisałeś normalnie się rozpędza ale jak mu depniesz nie ma siły zapewne się strasznie muli. Ale to moze być tylko jeden z powodów takiego stanu. warto byłoby to sprawdzic tylko przed przestawieniem zapłonu nie zapomnij zaznaczyć go w jakim położeniu się teraz znajduje zawsze gdyby okazało sie że to nie to można wrócić do tego samego miejsca. Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze to i zapłon. Nieraz jak dodam gazu popuszcze i znowu dodam to strzeli w rure, poza tym pracuje jak nalezy. Na wolnych pracuje jak marzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale luuuudzie!! To nie FSO :wpale: !!!!! Skoro przysłowiowego pisku nie możecie zrobić - to macie problem z autem - po prostu :zdegustowany:

A jak przyczynę znajdziecie, to sie podzielcie wiadomościami :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale luuuudzie!! To nie FSO :wpale: !!!!! Skoro przysłowiowego pisku nie możecie zrobić - to macie problem z autem - po prostu :zdegustowany:

A jak przyczynę znajdziecie, to sie podzielcie wiadomościami :hyhy:

 

OK za 2 tygodnie jadę do mechanika na wymianę nagrzewniczki to przy okazji będzie miał następne zadanie :D , ale kiedyś koleś sprawdzał mi vagiem i powiedział że zapłon mam ok??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawel78054

To nie FSO !?!?!? Nie rozumiem dlaczego takie porównanie a wzasadzie to całkiem dobre bo o oba modele posiadają aparat zapłonowy. i wiem ze w b5 nie ma takich problemów bo tam już go nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuczlaw, jak sprzwdzić czy u mnie jest takie coś jak te EDL ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stempel72, ja mam na wlepce kod a w praktyce to wyjmij bezpiecznik od ABSu i rusz energicznie, mój stał w miejscu :P i dziwiłem na początku dlaczego. Okazało się że te dwa układy współpracują ze sobą do jakiejś tam tam prędkości, przy okazji słychać "nieokreślony" dzwięk z pompy jak się załącza blokada mechanizmu różnicowego ale tylko wtedy jak działa no i jest problem z "zapiszczeniem" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba EDS. w vr to jest i rzeczywiscie ciezko zabuksowac kolami. widzialem na wlasne oczy jak sie scigal vr z afn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności