Gość Adi_B3 Zgłoś #1 Napisano 18 Kwietnia 2007 Witam wszystkich! Mam takie zapytanie, ostatnio jak zmienialem czujnik od swiatel cofania zauwazylem przy linkach ze byl niedokrecony dekielek przy skrzyni, ten so jest zaraz pomiedzy linkami a skrzynia mocowany na dwie sruby i tu jest pytanie czy to moglo spowodowac wycieki oleju ze skrzyni ?? jak mozna w skrzyni sprawdzic poziom oleju ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 18 Kwietnia 2007 Siem!!! czy to moglo spowodowac wycieki oleju Jezeli w tym miejscu skrzynie masz mokra,przypocona to pewnie cos sie wychlapalo!!!(nie wiem czy konstrukcja skrzyni akurat umozliwa wyciek tamtedy) jak mozna w skrzyni sprawdzic poziom oleju ?? po prawej strony skrzyni,patrzac od przodu auta jest sruba na taki spory imbus!!!Przy np: wymianie uzupelnia sie olej tym otworem,az zacznie wyciekac i...wtedy jest odpowiedni poziom!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adi_B3 Zgłoś #3 Napisano 18 Kwietnia 2007 Wielkie dzieki za odpowiedź . Jeszcze mam takie zapytanie: jaki olej sie tam wlewa i czy nalezy spuscic ten ktry jest i dopiero wlac nowy czy poprostu dolac ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adi_B3 Zgłoś #4 Napisano 18 Kwietnia 2007 Juz wszytsko wiadomo Olej przekładniowy i sie go tylko dolewa Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacek Zgłoś #5 Napisano 27 Czerwca 2008 Kurcze nie wiem gdzie szukać tego imbusa, on jest pod autem, czy w kabinie od strony kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aleks Zgłoś #6 Napisano 27 Czerwca 2008 Pod autem.Jeżeli jest osłona pod silnikiem ,to trzeba ją zdjąć, bo inaczej nie dostaniesz się do tego imbusowego korka, nie wiem jak w Audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c4rimucos Zgłoś #7 Napisano 27 Czerwca 2008 Witam Kolego przeczyść z grubsza jakąś szczotką drucianą skrzynię, a korek powinieneś znaleźć, jak wejdziesz do kanału i staniesz przodem do silnika to na pionowej płaszczyźnie skrzyni od przodu auta jest ów korek chyba na klucz imbusowy 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat1as Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2008 od przodu auta jest ów korek chyba na klucz imbusowy 18 nie 18 tylko 17 pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c4rimucos Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2008 nie 18 tylko 17 pzdr Przy dobrych układach i osiemnastką przy niewielkiej pomocy młotka dałoby rade odkręcić ;)Nie ma rzeczy niemożliwych, a polak potrafi POZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek861 Zgłoś #10 Napisano 28 Czerwca 2008 jaki olej sie tam wlewa Olej kupuje sie w serwisie kosztuje 35zł. za litr, to jest oryginalny taki jaki był wlany w fabryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #11 Napisano 28 Czerwca 2008 po prawej strony skrzyni,patrzac od przodu auta jest sruba na taki spory imbus!!!Przy np: wymianie uzupelnia sie olej tym otworem,az zacznie wyciekac i...wtedy jest odpowiedni poziom!!! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER81 Zgłoś #12 Napisano 30 Czerwca 2008 kolego dokładnie ten olej do skrzyni to SAE 75W90 fabryka przewiduje brak wymiany jest aby dolewka, a pełny stan oleju to ok 2 litrów i 2.6 litra w skrzyni typu SYNCRO. MOJA OSOBISTA RADA DOLEJ JAKIś MARKOWY OLEJ NIE OSZCZęDZAJ NA TYM OLEJU. JA KUPIłEM DO SIEBIE OLEJ FIRMY MIDLAND KTóRY BYł LANY W FABRYCE DO MOJEGO AUTA A LITRO KOSZTUJE U MNIE 45Zł. JEśLI NIE ZNASZ TEJ NAZWY MIDLAND TO POWIEM CI żE TO JEST GRUPA Quaker State A TO JEST OPIS http://WWW.MIDLAND.PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacek Zgłoś #13 Napisano 2 Lipca 2008 ze względu na to ze nie mailem dostępu do kanału pojechałem do warsztatu, tam sprawdzili poziom oleju skrzyni i jest on prawidłowy, dowiedziałem sie ze mam sprzęgło hydrauliczne i nie da sie naciągnąć linki. Po wyjściu z warsztatu testowałem i muszę wciskać prawie do końca sprzęgło żeby bieg wchodził, ale zgrzyta nie zawsze. (np jak jeżdżę po mieście to czasem raz zgrzytnie czasem dwa, a czasem wcale). Jak sądzicie ile jeszcze pociągnie mi to sprzęgło, rocznie przejadę około 10tys km. Pyt. nr 2 - skąd będę wiedział ze sprzęgło mi sie już zupełnie skończyło Pyt nr 3 Ile później będzie mnie kosztowala wymiana takiego sprzęgła, i czy warto zmieniać na używane. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #14 Napisano 2 Lipca 2008 Zacek, a spróbuj podpompować pedałem - możliwe, że to wysprzęglik pada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacek Zgłoś #15 Napisano 2 Lipca 2008 Ale jak podpompowac? na zimno? czy na odpalonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #16 Napisano 3 Lipca 2008 Kiedykolwiek przy włączonym silniku. Wciśnij kilka razy pod rząd pedał, i jak poczujesz różnicę (czyt. poprawę) to jesteś w domu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #17 Napisano 7 Lipca 2008 muszę wciskać prawie do końca sprzęgło żeby bieg wchodził, ale zgrzyta nie zawsze. (np jak jeżdżę po mieście to czasem raz zgrzytnie czasem dwa, a czasem wcale).Ile później będzie mnie kosztowala wymiana takiego sprzęgła, i czy warto zmieniać na używane. Zgrzyta na każdym biegu? Bo jak tylko np 1-ka, to pewnie synchronizator juz dymany. Sprzegło to zmieniaj tylko na nowe (docisk też) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach