VIPER81
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O VIPER81
- Urodziny 24.12.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraśnik
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1997
-
Podsufitka z 3bg do 3b kombi/sedan -różnice
VIPER81 odpowiedział mateo2558 → na temat → Nadwozie i wnętrze
Witam czy podsufitka do b5 sedan 1997r. jest taka sama jak b5 FL sedan?? bo wizualnie na foto są takie same ale nie wiem czy może wymiary są inne albo kąt zagięcia dachu. proszę o odpowiedz bo moja materiał opiera mi się na głowie. -
VIPER81 obserwuje zawartość → Poziom oleju w skrzyni, Pompa paliwa - którą kupić?, tłumnik końcowy do B3 kombi syncro 2.0 i oraz 5 innych
-
Witam padła mi pompa paliwa w baku passat B3 91r 2.0 2E SYNCRO na plastiku w którym siedzi pompa jest napisane PIERBURG 7.21598.01 1 008 jaką mam kupić proszę o jakieś dane tej pompy i co można podebrać może jakieś linki np allegro a całość siedzi jeszcze w jednym plastiku na którym jest pływak
-
tłumnik końcowy do B3 kombi syncro 2.0
VIPER81 odpowiedział VIPER81 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
ok dzięki wszystkim. Chyba trzeba będzie przerobić beczkę od zwykłego. -
Witam mam passata B3 kombi SYNCRO 2.0 8v silnik 2E rok 91 Mam problem z zakupem tłumika końcowego, mam nietypowy układ wydechowy 2 katalizatory, potem jedna gruba rura następnie 2 środkowe i dopiero jeden końcowy. Z jakiej firmy mogę dostać taką końcową beczkę bez przeróbki układu ?? POMOCY
-
koledzy jak macie etkĘ TO SPRAWDZCIE skrzynię od T4 np 2,5 TDI SYNCRO lub vr6 syncro
-
Passat B3 2.0 2e Syncro Tylny Most
VIPER81 odpowiedział VIPER81 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
do skrzyni nie mam przewodów podciśnieniowych. A w jaki sposób moge sprawdzić czy ta blokada działa w moście????? -
Witam FORUMOWICZÓW mam pytanko odnośnie tylnego mostu w moim pasku syncro. MIANOWICIE do mostu dochodzą mi dwa przewody podciśnieniowe i dwa elektryczne Wiem że te elektryczne to jakiś czujnik prędkości ale do czego są te podciśnieniowe PASSAT B3 2.0 2E SYNCRO 91r. KWIECIEŃ
-
Kolego Adrian Lkr63gt Jak Bedziesz Miał Jakiś Problem Ze Swoim Paskiem To Daj Znać Zajmuje Się Vw Od Kilkunastu Lat Mieszkamy W Tym Samym Mieście Jeżdze Paskiem B3 Kombi Lkr 81mm
-
dokładnie takie miałem u siebie 2 duże i 2 podwujne . CZYLI KRóTSZY OKRES EKSPLOATACJI
-
Patrzyłem w katalog i jeśli wziąłeś to od transportera T4 to jest takie jak u mnie w pasku 2.0 2E 115KM SYNCRO i jest słabsze od tego z VR6 czyli możesz liczyć się z krótszą żywotnością
-
a jakie ma sprężyny drgań skrętnych takie same jak w orginale ,gróbsze czy może jedna w drugiej Moim zdaniem od VR6 było by mocniejsze to tak jak ci pisałem załóż komplet od VR6 i bedzie śmigać Pozdro życzę powodzenia przy wyciąganiu skrzyni i reduktora do wału
-
kolego LECHU podaj mi konkretne dane twojego silnika ( nr silnika pełny , rok prod, poj. i napęd czy symcro oraz jakie chcesz konkretnie sprzęgło założyć sachs to ci powiem konkret 3 tyg temu miałem wymiane sprzęgła u siebie i jestem na bierząco w tym temacie. MAM TEŻ KATALOG SPRZęGIEł SACHSA Jeśli w twoim opisie są dane twojego auta to po tych danych dam ci konkretne informacje. Będe pisał cały czas o sprzęgle firmy sachs i operował numerami katalogowymi jeśli masz możliwość zakupu to kup oddzielnie tarcze o nr.katalogowym 1862 393 031 to tarcza od paska 2.9 VR6 SYNCRO ma też fi 228mm i 28 zębów. docisk i łożysko w twoim 1.8 G60 jest taki sam jak w VR6 tarcza w twoim aucie ma słabsze sprężyny drgań skrętmych. a od VR6 jest mocniejsza bo VR6 ma jakieś 180 KM i z tego co wiem to VR6 jest tańszy w utrzymaniu od 1.8 G60 Tak więc docisk nr katalogowy SACHS 3082 231 031 łożysko nr katalogowy SACHS 3151 180 231 tarcza twoja od 1.8 G60 nr katalogowy SACHS 1878 043 141 tarcza od VR6 2.9 SYNCRO nr katalogowy SACHS 1862 393 031 fi 228 mm i 28 zębów moja propozycja kup to po tych nr katalogu lub nr katalogowy całego kompletu SACHS 3000 384 001 to od VR6 2.9 SYNCRO i mapewno ci wytrzyma jeśli podniosłeś moc do 190KM dodam że je też dopbierałem u siebie od innego taką tarcze i ciągnie jak głupi. POZDRAWIAM ADAM
-
kolego dokładnie ten olej do skrzyni to SAE 75W90 fabryka przewiduje brak wymiany jest aby dolewka, a pełny stan oleju to ok 2 litrów i 2.6 litra w skrzyni typu SYNCRO. MOJA OSOBISTA RADA DOLEJ JAKIś MARKOWY OLEJ NIE OSZCZęDZAJ NA TYM OLEJU. JA KUPIłEM DO SIEBIE OLEJ FIRMY MIDLAND KTóRY BYł LANY W FABRYCE DO MOJEGO AUTA A LITRO KOSZTUJE U MNIE 45Zł. JEśLI NIE ZNASZ TEJ NAZWY MIDLAND TO POWIEM CI żE TO JEST GRUPA Quaker State A TO JEST OPIS http://WWW.MIDLAND.PL
-
Problem z wyjęciem skrzyni biegów pasek 2.0 2E syncro 91r.
VIPER81 odpowiedział VIPER81 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dzięki kolego JERRIX z poradę powiedz mi jeszcze co ile kilometrów wymieniasz olej moscie z tyłu -
Problem z wyjęciem skrzyni biegów pasek 2.0 2E syncro 91r.
VIPER81 odpowiedział VIPER81 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wyszła tylko musiałem wykręcić filtr oleju żeby opuścić silnik niżej i odkręcić reduktor do wału od skrzyni.