Skocz do zawartości
shibby

MIB3 i bezprzewodowy Android Auto

Rekomendowane odpowiedzi

On 11/2/2023 at 9:53 PM, Michal Gdynia said:

Witam Wszystkich, 

mam u siebie dokładnie taki sam problem jak kolega smax. MIB 3 w Passacie 2020r. - wersja oprogramowania: MOI3_EU_VWMQB_P1560P

Temat badałem u Plichty na Lubowidzkiej - nie mają rozwiązania na nie działające AA i brak możliwości instalacji. Przez VW Store mogę zakupić jedynie We Connect. 

Infolinia VW Store potwierdziła, że te jednostki nie mają możliwości aktywowania App Connect, polecili kontakt z dealerem, który jak wspomniałem wyżej jest bezradny :(

Z tego co się dowiedziałem na grupie Passata na FB - w takich sytuacjach jedynym wyjściem jest "downgrade" do MIB 2. Koszt ok. 3 tys. zł. 

Jeżeli ktoś z Was zna lepsze rozwiązanie (nie związane z ingerencją w wymianę jednostki) - będę wdzięczny za podpowiedź.

 

Mam podobną sytuację, ale mnie dodatkowo wydymał dealer, bo przy zakupie się nie udało zainstalować AppConnect z pudełka i powiedział że się da jak AppConnect wejdzie do sklepu. Weszło do sklepu i dalej się nie da, uderzyłem nawet do Customer Care VW, ale trzymają stronę dealera.
Na infolinii VW Shop powiedzieli mi że istnieje usługa Retro Fit, która może dostosować sprzęt w samochodzie do instalacji AppConnect, ale nie bliskie mi serwisy nie znają tej usługi.
Generalnie przez 3 lata mówili mi w serwisach, że się da jak wejdzie do sklepu, weszło do sklepu i serwisy nie wiedziały jak pomóc i dopiero na infolinii VW Shop mi powiedzieli że samochód nie jest przystosowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.10.2023 o 16:05, smax napisał:

Mam konto powiązane z autem. W serwisie powiedzieli, że jeżeli wgram soft 0324, to w sklepie pojawi sie możliwośc zakupu App. Niestety w dalszym ciągu jest tylko możliwośc kupna/przedłużenia we connect.

Właśnie otrzymałem odpowiedż na maila z Volkswagena. 

 

Uprzejmie informujemy, iż z informacji, jakimi dysponujemy wynika, że wskazane funkcje na żądanie We Upgrade (m.in. App Connect oraz Obsługa głosowa) nie są dostępne dla Pana samochodu, dlatego też nie pojawiły się one w sklepie wewnątrz pojazdu, czy na stronie internetowej myVolkswagen.

Pojazdy wyposażone w system Infotainment MOD3.1 (Passat, Arteon, Tiguan, T-Roc, Touran, T-Cross, Polo), które wyprodukowane zostały przed rokiem 2021 (tj. pojazdy z rocznika modelowego 2020), niestety nie posiadają technicznych możliwości, aby obsługiwać funkcje „We Upgrade”. Aby usługa mogła zostać aktywowana pomyślnie, samochód musiałby zostać odpowiednio przystosowany na poziomie fabrycznym. W przyszłości również nie będzie można aktywować niniejszych funkcji w powyższych samochodach.

Mam taki sam problem w Passacie MY2020. Czy wiadomo że jest to przegrana sprawa i nie ma co walczyć czy może ktoś słyszał o udanej akcji odblokowania tego? Nie tyle zależy mi nawet na odblokowaniu możliwości kupowania Upgrade'ów przez internet, co po prostu na samym AppConnect.
Nie rozumiem, czego oni do tych aut nie włożyli że nie można tego odblokować? Czym różni się od poprzednich (w których można było zrobić to u dealera) i od następnych (w których można zrobić to przez internet).
Brzmi to absurdalnie. Wyprodukowali cały rocznik aut, który w tym aspekcie jest gorszy zarówno od starszych jak i od nowszych modeli.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, theswoz napisał:

Mam taki sam problem w Passacie MY2020. Czy wiadomo że jest to przegrana sprawa i nie ma co walczyć czy może ktoś słyszał o udanej akcji odblokowania tego? Nie tyle zależy mi nawet na odblokowaniu możliwości kupowania Upgrade'ów przez internet, co po prostu na samym AppConnect.
Nie rozumiem, czego oni do tych aut nie włożyli że nie można tego odblokować? Czym różni się od poprzednich (w których można było zrobić to u dealera) i od następnych (w których można zrobić to przez internet).
Brzmi to absurdalnie. Wyprodukowali cały rocznik aut, który w tym aspekcie jest gorszy zarówno od starszych jak i od nowszych modeli.

Drobna aktualizacja w tej sprawie. Po bardzo wielu próbach udało mi się dodzwonić na infolinię We Connect Volkswagena.
Pani po sprawdzeniu mojego samochodu powiedziała że faktycznie w moim samochodzie technicznie nie ma możliwości aktywacji tego przez We Upgrade. Jednocześnie powiedziała że jeśli jestem skłonny zapłacić więcej niż za aktywację przez internet (około 1300zł) to być może jest opcja wykonać retrofit AppConnecta (za około 3000zł) i w tej sprawie powinienem kontaktować się z dealerem.
Informacja która wskazuje coś takiego jest dostępna również tutaj: https://www.volkswagen.pl/pl/connected-car/myvolkswagen/cic.html


Pani była też zdziwiona, kiedy jej powiedziałem że jeden z dealerów sam był zdziwiony że istnieje taka sytuacja gdzie w tym nowym infotainmencie nie mogę tego zainstalować, dodając że oni przecież są punktem kontaktu klientów z marką i powinni to wiedzieć. Nie wiem czy to niekompetencja ASO czy może zakładają że nie warto się z tym cackać i po prostu nie mówią wszystkiego. W każdym razie Volkswagen-Centrum Wrocław nie umiał zrobić nic ponad aktualizację infotainmentu i "może się uda ale bez gwarancji" a następnie "no niestety się nie udało, w pana aucie się nie da, przykro nam".
Także kontaktuj się pan z dealerem, dealer nie wie, proszę robić przez sklep, a jak się nie da to się nie da. Spychologia po całości, "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?".

Pewnie spróbuję jeszcze gdzieś indziej bo jakoś ciężko mi uwierzyć że nie da się za opłatą dołożyć do auta kawałka hardware'u, pod który w pewnym sensie to auto jest przygotowane (choćby przycisk "App" na infotainmencie).

Zagwozdką w tej całej sprawie jest dla mnie dalej to czego konkretnie w aucie brakuje. Czy jest to jakiegoś rodzaju hardware do "zdalnej aktywacji funkcji" czy może po prostu dopiero w 2021 zaczęli do każdego auta wkładać wszystko i oferować upgrade'y później. Wtedy wychodziłoby że w autach z MY2020 nie ma ani hardware'u do AppConnect, ani do obsługi głosowej, ani do innych rzeczy odblokowywanych przez sklep, a w nowszych jest wszystko, za software'ową flagą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę podziwiam Waszą determinację we włączeniu tego gadżetu. Mam w furze ten software i szczerze mówiąc włączyłem to może z dwa razy. Mimo, że jestem "z branży" (IT) to niespecjalnie widzę jakąkolwiek wartość w tym ustrojstwie. Dla mnie jest to najbardziej przereklamowana opcja, w której miałbym na display-u samochodu powielać to co mogę mieć na telefonie i to w dodatku w uboższej wersji? To taki trochę lep na łosi. Osobiście dałbym za to może 200 zł, ale raczej nie więcej.

PS. Wiem, że najczęściej rzecz idzie o te mityczne Google Maps, ale bez przesady, na telefonie są zupełnie używalne.

Edytowane przez Hk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.11.2023 o 17:39, Hk napisał:

Naprawdę podziwiam Waszą determinację we włączeniu tego gadżetu. Mam w furze ten software i szczerze mówiąc włączyłem to może z dwa razy. Mimo, że jestem "z branży" (IT) to niespecjalnie widzę jakąkolwiek wartość w tym ustrojstwie. Dla mnie jest to najbardziej przereklamowana opcja, w której miałbym na display-u samochodu powielać to co mogę mieć na telefonie i to w dodatku w uboższej wersji? To taki trochę lep na łosi. Osobiście dałbym za to może 200 zł, ale raczej nie więcej.

PS. Wiem, że najczęściej rzecz idzie o te mityczne Google Maps, ale bez przesady, na telefonie są zupełnie używalne.

Jak się mieszka w małym mieście lub na wsi - App Connect może nie robić roboty, bo nie ma zjawiska korków. Jak jeżdżę w trójmieście, Łodzi czy Wawie to jest pierwsza rzecz którą uruchamiam gdy ruszam autem aby zminimalizować czas stania. Dużo wygodniejszy niż navi z telefonu.

W dniu 9.11.2023 o 14:56, theswoz napisał:

Drobna aktualizacja w tej sprawie. Po bardzo wielu próbach udało mi się dodzwonić na infolinię We Connect Volkswagena.
Pani po sprawdzeniu mojego samochodu powiedziała że faktycznie w moim samochodzie technicznie nie ma możliwości aktywacji tego przez We Upgrade. Jednocześnie powiedziała że jeśli jestem skłonny zapłacić więcej niż za aktywację przez internet (około 1300zł) to być może jest opcja wykonać retrofit AppConnecta (za około 3000zł) i w tej sprawie powinienem kontaktować się z dealerem.
Informacja która wskazuje coś takiego jest dostępna również tutaj: https://www.volkswagen.pl/pl/connected-car/myvolkswagen/cic.html


Pani była też zdziwiona, kiedy jej powiedziałem że jeden z dealerów sam był zdziwiony że istnieje taka sytuacja gdzie w tym nowym infotainmencie nie mogę tego zainstalować, dodając że oni przecież są punktem kontaktu klientów z marką i powinni to wiedzieć. Nie wiem czy to niekompetencja ASO czy może zakładają że nie warto się z tym cackać i po prostu nie mówią wszystkiego. W każdym razie Volkswagen-Centrum Wrocław nie umiał zrobić nic ponad aktualizację infotainmentu i "może się uda ale bez gwarancji" a następnie "no niestety się nie udało, w pana aucie się nie da, przykro nam".
Także kontaktuj się pan z dealerem, dealer nie wie, proszę robić przez sklep, a jak się nie da to się nie da. Spychologia po całości, "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?".

Pewnie spróbuję jeszcze gdzieś indziej bo jakoś ciężko mi uwierzyć że nie da się za opłatą dołożyć do auta kawałka hardware'u, pod który w pewnym sensie to auto jest przygotowane (choćby przycisk "App" na infotainmencie).

Zagwozdką w tej całej sprawie jest dla mnie dalej to czego konkretnie w aucie brakuje. Czy jest to jakiegoś rodzaju hardware do "zdalnej aktywacji funkcji" czy może po prostu dopiero w 2021 zaczęli do każdego auta wkładać wszystko i oferować upgrade'y później. Wtedy wychodziłoby że w autach z MY2020 nie ma ani hardware'u do AppConnect, ani do obsługi głosowej, ani do innych rzeczy odblokowywanych przez sklep, a w nowszych jest wszystko, za software'ową flagą.

Na chwilę obecną znalazłem jeden "kontakt" z Rzeszowa który podjął się instalacji APp Connect. Koszt 2400 zł. Nie przyznał się czy to polega na retroficie czy na innym zabiegu. 

Odświeżyłem też temat u dealera i czekam na informację zwrotną..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.11.2023 o 17:39, Hk napisał:

Naprawdę podziwiam Waszą determinację we włączeniu tego gadżetu. Mam w furze ten software i szczerze mówiąc włączyłem to może z dwa razy. Mimo, że jestem "z branży" (IT) to niespecjalnie widzę jakąkolwiek wartość w tym ustrojstwie. Dla mnie jest to najbardziej przereklamowana opcja, w której miałbym na display-u samochodu powielać to co mogę mieć na telefonie i to w dodatku w uboższej wersji? To taki trochę lep na łosi. Osobiście dałbym za to może 200 zł, ale raczej nie więcej.

Też jestem z IT i używam AA codziennie. Wsiadam do auta, komórka z automatu się łączy, mapy, YT music, informacja o korkach (od razu widzę czy dojazd zajmie mi 40 czy 60min i którą drogą mam jechać a mam 35km do pracy), połączenia głosowe, odczytywanie i odpowiadanie głosowe na smsy. Nie wiem jak można tego nie doceniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, shibby napisał:

Też jestem z IT i używam AA codziennie. Wsiadam do auta, komórka z automatu się łączy, mapy, YT music, informacja o korkach (od razu widzę czy dojazd zajmie mi 40 czy 60min i którą drogą mam jechać a mam 35km do pracy), połączenia głosowe, odczytywanie i odpowiadanie głosowe na smsy. Nie wiem jak można tego nie doceniać.

Panowie, chyba mnie nie zrozumieliście. Ja nie kwestionuję idei spięcia telefonu z infotainmentem pokładowym, bo jest to bezsprzeczna wartość. Ja się zastanawiam po co powielać coś co jest (lub może być) na ekranie telefonu? Dla mnie wartością jest to, że mam dwa ekrany i na każdym mogę mieć co innego, bez względu na to,  czy Google-owi lub Apple-owi podoba się ta aplikacja. Szczególnie, jeżeli to podłączenie musi przebiegać przewodowo.

 

W dniu 20.11.2023 o 23:07, Michal Gdynia napisał:

Jak się mieszka w małym mieście lub na wsi - App Connect może nie robić roboty, bo nie ma zjawiska korków. Jak jeżdżę w trójmieście, Łodzi czy Wawie to jest pierwsza rzecz którą uruchamiam gdy ruszam autem aby zminimalizować czas stania. Dużo wygodniejszy niż navi z telefonu.

 

Ale to nie AppConnect "robi robotę" a Google Maps, Yanosik czy cokolwiek innego a one działają bez przenoszenia/powielania ekranu na navi samochodu (które można wykorzystać np. do wizualizacji czegoś innego). I o to mi chodzi.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Hk napisał:

do wizualizacji czegoś innego

wizualizacji czego? filmu? To nielegalne 😜 Ekran AA masz podzielony na mapę + coś np Youtube Music w proporcjach 60:40. Można to łatwo zmienić. Ekran w aucie jest większy niż ten w telefonie, telefon nie wisi na uchwycie przyssanym do szyby (nie zasłania nam pola widzenia) lub nie stuka w uchwycie w kratce wentylacyjnej - uchwyty przyklejane na stałe pominę bo raz że nie każdy chce niszczyć sobie wnętrze auta, a dwa nie zawsze jest to możliwe (auto w leasingu lub najmie, auto służbowe itd). Dodatkowo jak wyznaczy się trasę w google maps to mi automatycznie uruchamia się moduł nawigacji między zegarami. Nie wiem jak to wygląda jak ktoś ma wirtual AID.

Ja wchodzę do auta, telefon ląduje na ładowarce indukcyjnej lub w uchwycie na napoje (jak trasa krótka) i na niego nie zerkam.

Piszesz, że jesteś z branży IT, to ci odpowiem przykładem z branży: przychodzisz z laptopem 12" do stanowiska pracy, wpinasz go w stację dokującą, do którego masz podpięty monitor 32", mysz ergonomiczną, klawiaturę mechaniczną low profile, sieć kablową LAN, może drukarkę i inne peryferia i zaczynasz pracę. Można sobie zadać pytanie dlaczego... przecież laptop ma ekran (fakt że 12"), ma klawiaturę (fakt że małą, bez bloku numerycznego), ma też mysz wbudowaną (fakt że w formie touchpadu ale ma), na WiFi też można przecież popracować, choć jest wolniejsza i bardziej zawodna od sieci kablowej. Wygoda, ergonomia, wydajność pracy i możliwości takiej konfiguracji. Laptop w stacji robi za "mózg" systemu i tyle. Tak samo jest z AA.

 

Edytowane przez shibby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 11/20/2023 at 11:07 PM, Michal Gdynia said:

Jak się mieszka w małym mieście lub na wsi - App Connect może nie robić roboty, bo nie ma zjawiska korków. Jak jeżdżę w trójmieście, Łodzi czy Wawie to jest pierwsza rzecz którą uruchamiam gdy ruszam autem aby zminimalizować czas stania. Dużo wygodniejszy niż navi z telefonu.

Na chwilę obecną znalazłem jeden "kontakt" z Rzeszowa który podjął się instalacji APp Connect. Koszt 2400 zł. Nie przyznał się czy to polega na retroficie czy na innym zabiegu. 

Odświeżyłem też temat u dealera i czekam na informację zwrotną..

Czy ostatecznie udało się znałeść rozwiązanie na ten problem? 
Mam taką samo przypadłość i zastanawiam się gdzie szukać rozwiązania.
BTW, czy masz najnowszy soft infortaiment? Jestem ciekaw czy to nie bug przypadkiem, i czy w nowszych wersjach to nie zostało naprawione przez sam VW. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim. 

 

Czyli reasumując, pobieramy właściwy soft, wypakowujemy na czysty sformatowany pendrive (FAT32), w samochodzie wchodzimy w menu serwisowe i rozpoczynamy aktualizacje. 

 

Po aktualizacji trzeba będzie w adaptacji poprawić kod odpowiedzialny za zgodność wersji i trzeba beezie odznaczyć bit odpowiedzialny za bezprzewodowy AA. 

 

Widzę że używacie OBD11, nie sprawdzałem jeszcze czy VCDS23 będzie miał tą adaptacje u siebie (mój stary VCDS nie ogarnia nowego auta a nowego kabla jeszcze nie mam). Pytanko jeszcze takie, bo obawiam się trochę tego archiwum z fw pobranego z mib-helper (strasznie dziadowskie łącze mają..), sumy kontrolnej też nie udostępnili żeby sprawdzić czy archiwum się dobrze pobrało ale do brzegu - w paczkach z softem sumy kontrolne widziałem więc głupie pytanie, czy jest możliwość uceglenia MOI3 takim wadliwym archiwum, czy raczej jak coś się nie będzie zgadzać to nie przepuści aktualizacji. 

 

Dzięki 💪

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Zyller napisał:

sumy kontrolnej też nie udostępnili żeby sprawdzić czy archiwum się dobrze pobrało

jak suma będzie błędna (archiwum źle się pobierze) to ci się archiwum nie rozpakuje :)

Taka sytuacja jest właśnie z softem 306 jak dobrze pamiętam - nie da się go rozpakować. Na szczęście 324 jest 2w1 i zawiera w sobie soft 306.

Edytowane przez shibby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. 

W sumie głupio zapytałem - oczywiście jest tak jak mówisz. 

Odnośnie samego programowania to jest tak jak napisałem wyżej? 

Dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, program i tak sprawdzi integralność instalatora (sumy kontrolne), sprawdzi które moduły wymagają aktualizacji i czy w ogóle może przeprowadzic aktualizację (czy obecna wersja softu na to pozwala). Jak wszystko z checklisty przejdzie to masz 30-40min w aucie (ja robiłem na włączonym zapłonie). Poruszasz się bodajże prawym pokrętłem a potwierdzasz wciskając go)

Tu przykładowo pokazany cały proces

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. 

No to w takim razie czekamy na interfejs i do boju. 

Opowiem wam jeszcze przy okazji moją przygodę z softem w tym samochodzie i co na to serwis. 

Moja bryka czasami boryka się z ograniczoną funkcjonalnością systemu SOS. Dzieje się tak w sumie może dwa razy w roku, jak jest mokro i zimno ale nie zawsze, ciężko stwierdzić. Na forum Arteona, Passata i tiguana (na zagranicznych również) wyczytałem że po aktualizacji oprogramowania ten problem został rozwiązany (czyżby jakiś threshold został poprawiony po walidacji? Takie rzeczy się zdarzają po prostu). Najlepsza była reakcja serwisu - wymiana modułu na nowy. Kiedyś już pytałem o aktualizacje oprogramowania (sprawdzili po numerze VIN) i twierdzą że nie ma :D

 

Kiedy zacząłem męczyć support że przez chwilę nie działał vw-connect (w samochodzie faktycznie coś się stało bo był offline) to dostałem telefon z Wolfsburga w sprawie usterki którą zgłosiłem i tam już głębiej udało się sprawdzić czy jest aktualizacja - oczywiście że jest! Wysłali zalecenia do wskazanego ASO i jak coś się grubszego odwali to na pewno się tam z uzupełniona kartoteka zjawię. 

 

Szkoda ze mój samochód już nie jest na gwarancji, generalnie ta sytuacja uświadomiła mi że da się wszystko załatwić tylko trzeba być wręcz upierdliwym w tym co się robi.. 

 

Pozdroo 💪

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Zyller napisał:

No to w takim razie czekamy na interfejs i do boju. 

w sumie to nie musisz czekać, bo błąd po flashu nie będzie się w żaden sposób objawiał wizualnie podczas użytkowania. Jedynie po przeskanowaniu vcdsem/obd11 będzie widoczny błąd.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

mam problem w Arteonie z resetowaniem całego systemu medialnego w trakcie jazdy, prawdopodobnie traci połaczenie?, nagle gaśnie wszystko i restart systemu.

Mam przestarzałą wersję softu 0156, byłem w serwise VW (Hiszpania), powiedzieli mi, że zapłacę za czas poświęcony na upgrade systemu, jakiś żart, soft będzie się aktualizował a ja będę płacił im.

Pobrałem z  mib-helper MOI3_EU_VWMQB_P32400P_3G0919360TN.7z  i teraz pyatnie, nagrać to na kartę SD rozpakowane z dwoma katalogami, które są w archiwum ?

-Data

-Meta

 

W meta mamy chyba włściwe upgrady Meta\MOI3_EU_VWMQB_P30800P  oraz Meta\MOI3_EU_VWMQB_P32400P 

z góry dzieki za podpowiedź

pzdr.

 

 

 

-

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie dasz rady skoczyć z wersji 156 na 3xx. O tym jest cały ten temat - przeczytaj go cały na początek, bo pisałem o tym wielokrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności