
Michal Gdynia
-
Content Count
4 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2,0 TSI 140kW 190KM DSG7
-
Rok produkcji
2020
-
Jak się mieszka w małym mieście lub na wsi - App Connect może nie robić roboty, bo nie ma zjawiska korków. Jak jeżdżę w trójmieście, Łodzi czy Wawie to jest pierwsza rzecz którą uruchamiam gdy ruszam autem aby zminimalizować czas stania. Dużo wygodniejszy niż navi z telefonu. Na chwilę obecną znalazłem jeden "kontakt" z Rzeszowa który podjął się instalacji APp Connect. Koszt 2400 zł. Nie przyznał się czy to polega na retroficie czy na innym zabiegu. Odświeżyłem też temat u dealera i czekam na informację zwrotną..
-
App connect - jak wyglada temat aktywacji?
Michal Gdynia replied to kudelka.robert's topic in Ogólne tematy i dyskusje
W Passacie 2016r. masz MIB 2 nie MIB 3 więc to inna bajka. W poprzednim aucie z grudnia 2015 r. (modelowym 2016) też miałem po kablu i było idealnie. Ale to inna jednostka.. -
App connect - jak wyglada temat aktywacji?
Michal Gdynia replied to kudelka.robert's topic in Ogólne tematy i dyskusje
Możesz napisać na czym polega rozpracowanie lub podać kontakt do osoby która to potrafi uruchomić App connect na MIB 3 ? -
Witam Wszystkich, mam u siebie dokładnie taki sam problem jak kolega smax. MIB 3 w Passacie 2020r. - wersja oprogramowania: MOI3_EU_VWMQB_P1560P Temat badałem u Plichty na Lubowidzkiej - nie mają rozwiązania na nie działające AA i brak możliwości instalacji. Przez VW Store mogę zakupić jedynie We Connect. Infolinia VW Store potwierdziła, że te jednostki nie mają możliwości aktywowania App Connect, polecili kontakt z dealerem, który jak wspomniałem wyżej jest bezradny :( Z tego co się dowiedziałem na grupie Passata na FB - w takich sytuacjach jedynym wyjściem jest "downgrade" do MIB 2. Koszt ok. 3 tys. zł. Jeżeli ktoś z Was zna lepsze rozwiązanie (nie związane z ingerencją w wymianę jednostki) - będę wdzięczny za podpowiedź.