Jump to content

Michal Gdynia

  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2,0 TSI 140kW 190KM DSG7
  • Rok produkcji
    2020

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak się mieszka w małym mieście lub na wsi - App Connect może nie robić roboty, bo nie ma zjawiska korków. Jak jeżdżę w trójmieście, Łodzi czy Wawie to jest pierwsza rzecz którą uruchamiam gdy ruszam autem aby zminimalizować czas stania. Dużo wygodniejszy niż navi z telefonu. Na chwilę obecną znalazłem jeden "kontakt" z Rzeszowa który podjął się instalacji APp Connect. Koszt 2400 zł. Nie przyznał się czy to polega na retroficie czy na innym zabiegu. Odświeżyłem też temat u dealera i czekam na informację zwrotną..
  2. W Passacie 2016r. masz MIB 2 nie MIB 3 więc to inna bajka. W poprzednim aucie z grudnia 2015 r. (modelowym 2016) też miałem po kablu i było idealnie. Ale to inna jednostka..
  3. Możesz napisać na czym polega rozpracowanie lub podać kontakt do osoby która to potrafi uruchomić App connect na MIB 3 ?
  4. Witam Wszystkich, mam u siebie dokładnie taki sam problem jak kolega smax. MIB 3 w Passacie 2020r. - wersja oprogramowania: MOI3_EU_VWMQB_P1560P Temat badałem u Plichty na Lubowidzkiej - nie mają rozwiązania na nie działające AA i brak możliwości instalacji. Przez VW Store mogę zakupić jedynie We Connect. Infolinia VW Store potwierdziła, że te jednostki nie mają możliwości aktywowania App Connect, polecili kontakt z dealerem, który jak wspomniałem wyżej jest bezradny :( Z tego co się dowiedziałem na grupie Passata na FB - w takich sytuacjach jedynym wyjściem jest "downgrade" do MIB 2. Koszt ok. 3 tys. zł. Jeżeli ktoś z Was zna lepsze rozwiązanie (nie związane z ingerencją w wymianę jednostki) - będę wdzięczny za podpowiedź.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy