Jump to content

kudelka.robert

  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.6 TDI 120KM
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wgralem recznie na orginalna karte i poszlo
  2. Skad pobierales. ?? Probowalem ale to nie w tym rzecz. Karte mam 15gb orginal a pobieralem mape ktora ma 5.1gb
  3. U mnie wywala taki blad podczas instalacji...
  4. Dziekuje kolego juz sciagam. ta aplikacja na windowsa cos nie poszlo. Wywala blad pod koniec pobierania, sciagnalem i wgralem recznie mape na karte sd ale jej nie widzi nie wiem co jest problemem (jest w katalogu maps) moze to ze jest tam jeszcze muzyka oprocz tego na tej karcie. chcialem zrobic update softu jak w klika postow wyzej do 2020 gdzie tego szukac??
  5. Witam posiadam passata b8 z 2015 roku podobno aktualizacje darmowe sa przez 5 lat. Czy moge jeszzcze zaktulizowac nowa mape?? Diacover media Witam ile zajmuje 2020’wersja? mam passata b8 i chyba discover media jak sprawdzic? Dodam ze jest to ta mniejsza wersja
  6. A czy ktoś mógłby mi pomóc naprawic? mam ten sam problem. Komputer widzi interfejs ale podłączony do auta pokazuje komunikat że nie ma połączenia z autem
  7. Witam chciałem zapytać bo ostatnio miałam taki nietypowy problem otóż zaparkowałem Auto na pochyłym terenie i to dość pochyłym momencie odpalenia i ruszenia dodam że skrzynia DSG pojawił mi się komunikaty błąd imobilaisera oraz safe oraz blad skrzyni. Za którymś razem udało mi się odpalić i normalnie ruszyć autem ale wcześniej w momencie wciśnięcia D Auto gasło chciałem zapytać bo pierwszy raz miałem taki przypadek czy tam może być jakiś czujnik położenia auta który zwariował?
  8. Witam jak wyglada temat aktywacji? Czy faktycznie tylko serwis?
  9. Heh dzisiaj to zrobilem i u mnie tez cisza? tak wlasnie u mnie tez dochodzil ten rezonans z okolicy deski lub radia
  10. U mnie jednak dalej cos...plastikowego...wydaje mi sie ze z kratki nawiewu kolo zegarka. Przerabial ktos to?
  11. Robilismy ze szwagrem dwa auta tak w jednym zeszlo ze 3h a z drugim to moze juz 40 minut dosc proste grilla odkrecasz potem zderzak(kilkanascie srubek) ciezko jest ze zderzaka wyciagnac stara a potem nowa najlepiej przesmarowac zatrzaski bo jest ich dosc sporo ale ogolnie nie jest to taka ciezka wymiana?
  12. Bzdura!! Trzeba sciagnac zderzak ale chlodnice po co??
  13. U mnie chyba się uspokoiło a co zrobiłem otóż wszystkie te rzeczy najpierw zaczalem od filtra powietrza i Łapacz powietrza. Potem była ta osłona termiczna pod autem jednak nie widziałam żeby ona tam o coś haczyla. Sprawdzałem też te Uszczelki chłodnicy o których pisaliście ale u mnie jest ok Natomist jak ściągnąłem grilla to zauważyłem tam taki plastik jakby Łapacz powietrza dodatkowy dość luźno latał i na dole przy łączeniach ewidentnie przy drganiach stukał wy kleiłem To gabka wygluszajaca wygłuszająca i jest spokój
  14. Czy zeby sie do tego dostac wystarczy zdjac grilla?
  15. U mnie niby przestalo ale teraz doszedl jakis rezonans z okolicy zegarka na desce lub kratki nawiewu moze ktos podpowie jak sie dobrac? Swoja droga auto ma 4 lata i dziwne to. Mam skode ponad 400k przebiegu i nic nigdy nie buczalo
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy