Skocz do zawartości
KrystianPoland

Analiza logów-1.9 TDI AVF po wymianie uszczelki, głowicy turbo i wałka rozrządu-edit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymieniłem turbo na hybrydę plus wałek rozrządu, nowe szklanki, remont głowicy.Proszę o analizę logów, problemy:

-auto pali około litra średniego spalania (bylo 0,6-0,7)

-auto wolno wchodzi ,powyżej ok.2300 obr robi się rakieta 

Passat jak w opisie, poniżej logi statyczne,bs, i dynamiczne

https://vaglogs.com/log/023-Not-Running-Not-Running-45d2f5be-4df1-4089-b4b2-e0b694196e8b

https://vaglogs.com/log/018-Not-Running-Not-Running-556ccfe7-afaa-4d73-9f50-3f0123aae6d7

https://vaglogs.com/log/013-Not-Running-Not-Running-b55808e9-32f7-4b15-9438-185069875cc7

https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-854174cb-c21c-4a0b-975f-f48b0d2e5e6e

https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-84fdf213-0246-434f-a445-1d940d7fed7b

https://vaglogs.com/log/011-010-Not-Running-cf11b6f8-6531-4081-bdfe-bfeca623edb0

https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-5391b339-fb05-4a3d-9f5a-b560991beaf3

https://vaglogs.com/log/008-Not-Running-Not-Running-ffecad7c-08c8-4655-a786-5acfe31c36be

https://vaglogs.com/log/007-Not-Running-Not-Running-5fd2d01b-3bdc-43ad-9547-7c858f9cb6cd

https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-7e995d9f-d2d2-47e2-b72d-238788ed0a11

https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-2c2a068d-f61a-4dff-a0f8-f66500f82a71

https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-16efc2a6-fe58-4dc5-83f5-3f7902e7a198

https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-7f7a4c17-c273-4902-abb4-64177b347153

https://vaglogs.com/log/003-011-Not-Running-6f336f13-d84d-493d-acc2-93caaaa1abba

https://vaglogs.com/log/003-008-011-4eb10c59-08a7-48c3-9ff7-dd7870fb03dc

https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-a463b4d5-f808-4ef4-af4c-c1b0ad2cafa4

https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-771ffc1d-8d5d-4d4b-999b-becef11358b9

https://vaglogs.com/log/001-004-Not-Running-2f1e753a-2f59-4e3c-82b4-336e1249d7e9

 

LOG-01-010DYN-xxx-xxx.CSV

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że komuś będzie chciało się analizować pliki w Excel-u?

Zamieść to na jakimś "vaglog, vcds logs viewer" i może wtedy ktoś zaglądnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vaglog nie działa od kilku lat,wrzucę na inny serwer

edit: wrzucone

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze wyregulowałeś pompowtryskiwacze? ewentualnie czy w ogóle to zrobiłeś po wymianie wałka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, robione na listwe i suwmiarke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tlenu mu nie brakuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się zastanawiam gdzie może się dławić,dolot mam seryjny ,czyżby dławił się na wydechu?I skąd te wyższe spalanie? 

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie chodzi mi o osadzenie ich w głowicy tylko regulację dźwigienek co naciskają fizycznie pompowtrysk, bo on ci tak mułowato idzie bo na pierwszym masz prawię max dawkę na + a reszta cylindrów ucina dawki aby piec na wolnym obrocie równo chodził, to nie jest normalne zjawisko... grupa 013, tam wartości powinny być bliskie 0.0. Przy + lub - 3.0mg/R wywali ci błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki ustawione czujnikiem zegarowym, nie ma mowy o błędzie przy montażu, mam stare wartości grupy 013 i też nie były idealne

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc albo masz pompowtryskiwacze do naprawy, albo pompa tandem siada albo dół silnika jest gruzem... norma zakłada nawet +/- 2mg/R... ale sądząc po BIP'ach które są prawie idealne to ja osobiście stawiam na coś dołem silnika albo ktoś głowicę źle naprawił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności