Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

co moze byc przyczyna ze silnik bierze olej ok 2l na 10000km

i czy oplaca sie to robic czy ni

ile taka naprawa moze kosztowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Uszczelniacze na zaworach (na 80%)

Koniec silnika - tłok cylinder pierścienie (na 20%)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi też trochę za durzo bierze ale ile to jeszcze nie wiem.

znam magików którzy wymianę uszczelniaczy robią bez zdejmowania głowicy (prawda czy fałsz ?? opłaca się tak robić czy lepiej robić tak jak się należy???) samochód odstawiają po 4 godzinach pod dom :rotfl: biorą 120 za wszystko (no chyba że uszczelniacze podrożeją) powiedzieli mi że to uszczelniacze na 95%

 

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszczelniacze na zaworach (na 80%)

Koniec silnika - tłok cylinder pierścienie (na 20%)

 

ja bym dał odwrotnie bardziej na pierścieniach niż na uszczelniaczach, wiem po swoim silniku KOSZTY?? Ja miałem części po zniżkach –28% ceny sklepowej

pierścienie – nie pamiętam

głowica- 300

panewki korbowodowe- nie pamiętam

wszystkie uszczelki silnika-nie pamiętam

deflektor oleju w misce olejowej- 80

olej + filtr –100

itd., itp.- nie pamiętam

robocizna –400( znajomy robił ) całość zamknąłem w granic 1400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi też trochę za durzo bierze ale ile to jeszcze nie wiem.

znam magików którzy wymianę uszczelniaczy robią bez zdejmowania głowicy (prawda czy fałsz ?? opłaca się tak robić czy lepiej robić tak jak się należy???) samochód odstawiają po 4 godzinach pod dom :rotfl: biorą 120 za wszystko (no chyba że uszczelniacze podrożeją) powiedzieli mi że to uszczelniacze na 95%

 

:vw:

można i tak zrobić mi też tak proponowano ale poszedłem na całość zdjąłem głowice i ukazał się widok sporej przerwy na łączeniu pierścieni pierścienie były całe w nagarze bo bardziej brał olej pierścieniami a w głowicy lekko podgięte 2 zawory a uszczelniacze były dobre ale wymieniłem prowadnice i uszczelniacze na nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

A ja uważam że najpierw powinno zmienić się uszczelniacze na trzonkach bo to są dużo mniejsze koszty.Da się to zrobić bez zdejmowania głowicy.Jeśli to nie pomoże to wtedy trzeba brać się za silnik.Szlif cylindra + nadwymiarowe tłoki + pierścienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pszemek no ja podobnie uważam chociaż mówią że biedny płaci dwa razy.

ale na 1400 teraz mnie nie stać (bo amorki z tyłu do wymiany i silentbloki) a na 120 stać więc na koniec miesiąca postawię autko do wymiany uszczelniaczy i zawiechy.

a zakładając że bieże 2l na 10000km (bo jak wcześniej wspomniałem wiem że bieże ale nie wiem ile ale napewno za durzo) i niech poprawi się na 1l to już jest dobrze i finanse można uzbierać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne, ze da sie uszczelniacze wymienic bez zdejmowania glowicy. sam tego nie robilem ani nie widzialem, ale znajomy z forum bratniego nawet przyrzad do tego opracowal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze da się tak zmienić ale nie na każdym silniku (ale na większości tak)

 

2l/10kkm to dużo?? mi kadett kiedyś brał 1l/1000km,niby biednego nie stać na szczędzanie, ale dwa razy zmieniane uszczelniacze nic nie dały, dopiero wymiana pierścionków (a jednak bieda bo tylko pierścionki, bez szlifu cylindrów i bez wymiany tłoków) pomogła, na tyle skutecznie że kadziem śmiga do dziś żona, tak już ze trzy lata prawie od tej operacji i z 80.000 km i jak do tej pory oleju miedzy wymianami bierze może z 200 ml (na 7-10kkm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój pasek w zależnosci jak mu deptam bierze od 1 do 2 l na 1000 km (słownie tysiąc) i jakoś mnie to nie rusza zbytnio :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JACU6X6 a na jakim oleju śmigasz ?? 5W40 10W40 ?? jak na którymś z tych to zalej 15W40 i będzie brał mniej :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OJOJOJ

Są minusy dodatnie i plusy ujemne.

przynajmniej tani jest :evil:

ja leję 10W40 i po 3kkm zmalało mi z max na 1/3 tego zagiętego bagnetu fakt nogę też mam ciężką.

ale kumpel opowiadał jak jego wujaszek (niemiec) do swojego pasia dolewał co tankowanie tak z 0,5l a ponoć pasio miał bardzo mały przebieg i to była seledynowa B3 ale z jakim silniczkiem to nie powiem ponoć niemiaszek ma go do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adams4lta

Ja właśnie dolałem 0,7 litra castrol EDGE 5w40 po ok. 6-6,5 tys. km czyli wyjdzie jakiś litr na 10 000 km. Nie wiem czy to dużo czy mało. Styl jazdy raczej dynamiczny....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

No cóż, ja tylko powiem, że na 15kkm mój motorek "wciągnął" 0,3l oleum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja właśnie dolałem 0,7 litra castrol EDGE 5w40 po ok. 6-6,5 tys. km czyli wyjdzie jakiś litr na 10 000 km. Nie wiem czy to dużo czy mało. Styl jazdy raczej dynamiczny....

 

zajeb... malo jak na tak stary silnik, przebieg, pelny syntetyk i do tego dynamiczna jazde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja leje tak od wymiany do wymiany czyli co 10-12 tys 0,5-0,7 l oleju (10w40) z tym że większość to spiepsza chyba turbinką bo pokapuje mi olej z okolic intercoolera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet

a mnie nie bierze od wymiany do wymiany 10w40 BP i nie jestem pewien czy to dobrze :evil:

 

na bagnecie nie zmniejsza się ani trochę, stoi w miejscu, wycieków też nie zlokalizowałem :cwaniak: mam qrde nadzieję, że nie ma na to wpływu płyn chłodniczy :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kappa00

na to niema rady.....ma prawo wziąść, to nienowe auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camel

to i ja mam to samo na 10 000 km - 2,5 l., ale nie dymi, wydech nie tłusty i świeca jak popiół siwa :confused:

"93 - 1,8 LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności