Skocz do zawartości

polik-80

  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O polik-80

  • Urodziny 22.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pisz

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1995
  1. polik-80

    hamulce ABS

    moze vag ci odpowie??? od dawna masz autko? moze komuś padł abs i zamiast go naprawić to podpiął lampkę ABS razem z lampką od AirBag'a.
  2. polik-80

    hamulce ABS

    Odpowietrz układ !!!
  3. mi się wydaje że ludzie powtarzają to co utarło się naście lat temu że petrygo jest do układów z alu a borygo alu przeżera i nadaje się jedynie do miedzi. ale każda firma chce się rozwijać i wprowadza jakieś tam nowe technologie skoro teraz prawie wszystko ma chłodicę z alu to i borygo wypuściło NOWY produkt. a skoro w insturukcji jest napisane że nadaje się do wszelkich typów układów chłodzenia no to chyba przeprowadzili jakieś tam w miarę wiarygodne badania że mi tej chłodnicy z alu nie przeżre. A co do temperatury zamarzania to również uważam że jedynym wiarygodnym pomiarem jest schłodzenie płynu do temp. zamarzania a pomiar stężenia jest tylko pomiarem poglądowym.
  4. odłączyć można tak: przy wtryskach powinieneś mieć odłączone kable (oryginalne vw) i podłączone nowe kable (LPG) jeśli robili to fachowcy to wyciągasz wtyczki od wtryskiwaczy i podłączasz te oryginalne kable. jeśli "fachowiec" był do dupy to pocioł ci kable i masz problem bo musisz je łączyć. ps. przed odpięciem wtrysków oznacz sobie końcówki kabli żebyś potem podpioł w to same miejsce. i jeszcze jedno a benzynka jest??? kiedyś u brata sterownik a w zasadzie stacyjka od lpg padła tak że jeździł na benzynie i na gazie. przekonany o tym że ma na rezerwie pare litrów po tym jak mu się skończył gaz przełączy na benzynkę i prrrrrrrrrrrrr....... samochód zdechł..... i ani na gazie ani na benzynie już nie chciał chodzić.
  5. kiedyś spodkałem się z czymś takim w maluchu i podobno to był częsty przypadek w tych autach. poprostu nagar zalegający w komorze spalania rozgrzewał się do takiej temperatury że powodował samozapłon mieszanki i maluch nie gasł - chodził "prawie" jak diesel. co z tym zrobić nie mam pojęcia może ostra jazda po wcześniejszym rozgrzaniu silnika wydmuchała by troszkę nagaru. jeśli to przydarza ci się po nagrzaniu silnika to może być to jeśli trafia się na zimnym silniku to raczej szukał bym dalej.
  6. no więc sprawdziłem i jak włączam klimę to wentylator startuje. może pada ci silnik wentylatora, może jakiś przekaźniczek załączający wentylator a może sterownik klimy jakiegoś zimnego lutu dostał. więcej "zdalnie" chyba nie pomogę.
  7. muszę sprawdzić ale u mnie wentylator chyba startuje na 1 bieg wtedy gdy włączam klimę a na drugi w razie potrzeby zchłodzenia "silnika"
  8. założony jest dobrze... wczoraj zmieniałem i kupiłem taki z dwoma czujnikami + zaślepka 15+2pln u mnie wyglądało jakby leciało spod śruby więc najpierw wymieniłem oring ale dalej leciało i dopiero jak się dokładnie przyjżałem to zauważyłem że króciec pękł zaraz obok śruby. a ten plastyk zrobił się taki kruchy że pazmociem można go było skrobać najpierw myślałem że to osad ale za durzo go wydrapałem (prawie na wylkot)
  9. a wenylator chłodnicy załącza ci się na postoju? po włączeniu klimy powinien ruszyć na pierwszym biegu niezależnie od temeratury silnika.
  10. .czy korki zbiorniczków wyrównawczych w naszych passatach mają coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa?? wczoraj zmieniałem króciec i jak został mi do założenia jeden wężyk to zatkałem miejsce gdzie powinien być podłączony i dmuchnołem w niego ale nie czułem i nie słyszałem żeby powietrze uchodziło. z drugiej strony jak silnik ostygnie to czuć jakby korek się przyssał do zbiorniczka. jakie ciśnienie panuje w układzie gdy woda osiągnie 90stC?
  11. 90 nieważne gdzie i kiedy lato/zima trasa/korek 90 jak w mordę strzelił.
  12. Co do strzelania i gubienia obrotów to przejżyj instalację wysokiego napięcia : 1) świece 2) przewody 3) kopułka 4) palec rozdzielacza jeśli nie wiesz kiedy były zmieniane a zamieżasz jeszcze trochę pośmigać autkiem to wymień bo i tak cie to kiedyś czeka. co do wysokich obrotów na biegu jałowym to poszukaj na forum bo jest coś takiego jak regulator biegu jałowego (jakiś silniczek krokowy czy coś takiego) i on się potrafi zabrudzić i wtedy obroty są dziwnie regulowane.
  13. stawiam na ceweczkę chociaż kumplowi padło ECU w vr6 a może być jeszcze czujnik halla lub położenia wału.cewkę sprawdzisz tak kup diodę led i oporniczek bodajże 470ohm polutuj szeregowo i podłącz zamiast cewki między środkowy a czarny przewód w momencie gdy nie chce ci odpalić. niech ktoś zakręci silnikiem dioda powinna zamigać jeśli nie miga i nie świeci się podłącz ją odwrotnie. jeśli dalej nie miga to czujnik halla,położenia wału lub ecu. jeśli miga a iskry nie masz to ceweczka.
  14. mi skrzypi już drugi rok ale tylko wtedy gdy temperatura na podwórku przekroczy 15stC mam niewielki luz na końcówkach drążków kierowniczych.
  15. 1KM=0,74kW 1kW=1,36KM 55kWx1,36=74,8KM 90KMx0,74=66,6kW więc jakby nie liczył to wychodzi że te silniki nie są takie same chyba że: tu jest cosik nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności