Gość adam666777 Zgłoś #21 Napisano 24 Marca 2011 Witam koledzy. Mam podobny problem jak wyzej. Poczatkowo czasami ubywalo mi plynu, przewaznie przy wyzszych predkosciach. Potem ze 2 razy mi sie zagrzal, ale po ochlodzeniu mu przechodzilo... teraz auto ciagle sie grzeje... gorny waz jest goracy, a dolny zimny, brak ogrzewania w kabinie, nie patrzylem czy ida babelki przy gazowaniu, ale jak odkrecilem korek i tak jechalem to sie nie grzal ale za to wciagal wode w blyskawicznym tempie. Na co bardziej to wyglada? zaciety termostat, pompa wody czy uszczelka pod glowica? co do ostatniej mozliwosci to zadnych innych objawow (tj olej w zbiorniczku lub woda w silniku) nie ma. witam! ja mam ten sam problem co opisany powyżej,tylko że u mnie termostat i pompa wody są wymienione. co mam dalej robić? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #22 Napisano 29 Kwietnia 2011 Zaopserwowalm ostatnio ze moj silnik sie bardzo szybko nagrzewa nawet nieprzejedzie 2km i juz jest 90 stopni o co moze chodzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 29 Kwietnia 2011 Zaopserwowalm ostatnio ze moj silnik sie bardzo szybko nagrzewa nawet nieprzejedzie 2km i juz jest 90 stopni o co moze chodzic? termostat ---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 19:28 ---------- a po wymianie tego termostatu jak odpowietrzyc uklad chlodzenia? zalać płynem i odpalić zostawić do nagrzania (załączenia wiatraka) i powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #24 Napisano 29 Kwietnia 2011 jesli sie nie przegrzewa jest ok zobacz tylko czy po osiagnieciu 90 stopni masz cieple weze na dole i gorze i czy wlacza sie wentylator jesli tak to znaczy ze wszystko pracuje ok i nie przejmuj sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #25 Napisano 30 Kwietnia 2011 wlasnie jeden waz ten na gorze jes bardzo goracy a ten na dole chlodny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 30 Kwietnia 2011 wlasnie jeden waz ten na gorze jes bardzo goracy a ten na dole chlodny czyli termostat nie otwiera/zacięty lub przycięty w pozycji zamkniętej przed włożeniem nowego zrób próbę w garnku z wodą czy dobrze działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #27 Napisano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) podlacze sie do tematu. u mnie troche inaczej sie dzieje a mianowicie temperatura caly czas stoi na 90 st . jednak jak sprawdzalem na dolnym wezu od chlodnicy jest caly czas chlodny, a gorny goracy wisko sprawne jednak sie nie zalacza, chlodnica czyszczona robi sie ciepla jednak jak odkrece korek od zbiorniczka, wypuszcze cisnienie to to wtedy robi sie goraca, i co jakis czas wywali troche plynu przez odpowietrznik od spodu dalem auto do mechanika.. wszystkie przewody posciagal, przy nagrzewnicy tez , bylo ok tzn nie wywalalo plynu ale waz od termostatu caly czas chlodny, wisko sie nie zalacza przy predkosci 110 km/h jest ok, jak pogonie troche szybciej przez dluzszy kawalek to wywali troche plynu od spodu co to moze byc ?? uszczelka a dokladnie spaliny w ukladzie ?? dodam ze mam tak juz od roku i nie robi sie gorzej , caly czas tak samo a chyba uszczelke by juz dawno wydmuchalo ?? spotkal sie ktos z czyms takim ?? cholery powoli dostaje aha korek od zbiorniczka wymienilem na nowy. termostat na oryginalny wymieniony , pompa wody sprawna, brak mazi na korku od oleju, olej jednolity czarny, napiszcie co o tym myslicie . pozdro Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez lysy225 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #28 Napisano 30 Kwietnia 2011 podlacze sie do tematu. u mnie troche inaczej sie dzieje a mianowicie temperatura caly czas stoi na 90 st . jednak jak sprawdzalem na dolnym wezu od chlodnicy jest caly czas chlodny, a gorny goracy wisko sprawne jednak sie nie zalacza, chlodnica czyszczona robi sie ciepla jednak jak odkrece korek od zbiorniczka, wypuszcze cisnienie to to wtedy robi sie goraca, i co jakis czas wywali troche plynu przez odpowietrznik od spodu dalem auto do mechanika.. wszystkie przewody posciagal, przy nagrzewnicy tez , bylo ok tzn nie wywalalo plynu ale waz od termostatu caly czas chlodny, wisko sie nie zalacza przy predkosci 110 km/h jest ok, jak pogonie troche szybciej przez dluzszy kawalek to wywali troche plynu od spodu co to moze byc ?? uszczelka a dokladnie spaliny w ukladzie ?? dodam ze mam tak juz od roku i nie robi sie gorzej , caly czas tak samo a chyba uszczelke by juz dawno wydmuchalo ?? spotkal sie ktos z czyms takim ?? cholery powoli dostaje aha korek od zbiorniczka wymienilem na nowy. termostat na oryginalny wymieniony , pompa wody sprawna, brak mazi na korku od oleju, olej jednolity czarny, napiszcie co o tym myslicie . pozdro a robiłeś test termostatu przed montażem bo to że ori to nie znaczy że sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #29 Napisano 30 Kwietnia 2011 tak byl robiony, bo wczesniej kupilem 2 waltery i sie nie otwieraly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 30 Kwietnia 2011 tak byl robiony, bo wczesniej kupilem 2 waltery i sie nie otwieraly a jaką temp pokazuje VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #31 Napisano 30 Kwietnia 2011 ostatnio czyli jakies 4 mies temu, jak mi wywalil caly plyn podczas testu pokazal okolo 105 st o ile dobrze pamietam, jeszcze jedno jest dziwne ze plyn w zbiorniczku nie jest goracy a jedynie cieply lekko, kiedys u kumpla w fordzie z ciekawosci sprawdzilem to mial goracy .... jeszcze jedno jak bedzie zapchany katalizator to moze auto wywaqlac plyn chlodniczy czy raczej nie ? i nie ma zadnych objawow uszczelki, nie kopci na bialo po rozgrzaniu , nie jest mulowaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 30 Kwietnia 2011 ostatnio czyli jakies 4 mies temu, jak mi wywalil caly plyn podczas testu pokazal okolo 105 st o ile dobrze pamietam, jeszcze jedno jest dziwne ze plyn w zbiorniczku nie jest goracy a jedynie cieply lekko, kiedys u kumpla w fordzie z ciekawosci sprawdzilem to mial goracy .... jeszcze jedno jak bedzie zapchany katalizator to moze auto wywaqlac plyn chlodniczy czy raczej nie ? i nie ma zadnych objawow uszczelki, nie kopci na bialo po rozgrzaniu , nie jest mulowaty ten termostat mi podpada ale jak działa ogrzewanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #33 Napisano 30 Kwietnia 2011 ogrzewanie dziala bez zarzutow, myslalem czy czasem te auta nie maja tak ze w zimie normalne jest ze termostat sie nie otworzy przy minusowych temp. jednak troche odbiornikow ciepla to on ma ale zeby w lato ??? mam climatronik jest to moze w czyms pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 30 Kwietnia 2011 ogrzewanie dziala bez zarzutow, myslalem czy czasem te auta nie maja tak ze w zimie normalne jest ze termostat sie nie otworzy przy minusowych temp. jednak troche odbiornikow ciepla to on ma ale zeby w lato ??? mam climatronik jest to moze w czyms pomoc jakieś błędy na silniku klimie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #35 Napisano 30 Kwietnia 2011 zadnych bledow, jedyny blad to air bag kierowcy, i blad na turbo bo przewody mam do wymiany a moze i czyszczenie ale najbardziej to mnie martwi wlasnie to gubienie plynu , oleju w plynie nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #36 Napisano 30 Kwietnia 2011 zadnych bledow, jedyny blad to air bag kierowcy, i blad na turbo bo przewody mam do wymiany a moze i czyszczenie ale najbardziej to mnie martwi wlasnie to gubienie plynu , oleju w plynie nie ma . a próbowałeś śmigać bez termostatu jeśli będzie ok bez to znaczy że to jego wina lub czujnik temp szaleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #37 Napisano 30 Kwietnia 2011 może opiszę swoja historię związaną z gotowaniem wody. Mianowicie po odpaleniu nagrzeje się do 90 stopni, podczas jazdy grzeje się do 130 stopni. Wymieniłem wczoraj termostat - dalej to samo. Przy okazji wymieniłem też czujnik położenia wału - g28 bo czasem długo kręcił i wywalał EPC. Pompę wody mam już kupioną włoskiej firmy SKF. W piątek będę wymieniać rozrząd to założę pompę. U mnie górny wąż gorący, dolny letni, chłodnica też letnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #38 Napisano 1 Maja 2011 resi tylko ze u mnie nie wskakuje na 130 st , a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 1 Maja 2011 resi tylko ze u mnie nie wskakuje na 130 st , a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest może foto zrób będzie łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #40 Napisano 1 Maja 2011 a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51106&highlight=zaw%F3r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach