Gość pyrga Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2007 Witam! Mam takie pytanie, co ile km wymienia się pasek rozrządu w passacie 1.9td ?? Z góry dziękuje za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 7 Kwietnia 2007 Masz auto jak w opisie czy AAZ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pyrga Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2007 aaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2007 co 60 tys, ale zalecam nie czekac dokladnie do 60tys, bo bedzie zonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2007 souler dobrze napisał co 60 tys. nie czekaj do tego osiągu ja wymieniam klientom w granicy 50-60 tys lub co 3 lata jeśli dużo nie jeżdżą. za względy na to że guma się starzeje lepiej nie ryzykować pasek to niewielki wydatek w porównani z tym co może się stać jak pęknie. dlatego lepiej wymienić zawczasu. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 8 Sierpnia 2007 Jestem po wymianie rozrządu (pasek contitech + rolka skf) i pasków klinowych. Od tego czasu słyszę inny odgłos silnika, mianowicie gwizd/świst, coś jakby odkurzacz słyszany z daleka nasila się wraz ze wzrostem obrotów. Nie jest głośny ale jednak... Byłem u mechanika który wymieniał mi te paski i powiedział że to pasek rozrządu jest nowy i musi się trochę "uleżeć" (był dość sztywny po wyjęciu z pudełka). Przejechałem niecałe 80 km od czasu wymiany. Wg niego mam się nie przejmować i jeździć dalej... ma rację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 8 Sierpnia 2007 skf swiszcza, pasek mam conti tech mam 40 000 przelotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 8 Sierpnia 2007 ormowiec no jesli masz dobrej firmy rolke to sie nie przejmuj. ogolnie po wymianie paskow praca silnika jest jakby twardsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 8 Sierpnia 2007 Właśnie praca silnika jest jakby milsza, bo stara rolka, jak się okazało po demontażu strasznie rzęziła. Tylko ten gwizd delikatny... Dzięki za uspokojenie panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #10 Napisano 8 Sierpnia 2007 ormowiec, ten gwizdek jest piekny, tak jakbys T mial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #11 Napisano 8 Sierpnia 2007 No nie wiem, ja też świeżo po wymianie rozrządu i to też miałem świst jak turbo. W końcu myślę, że po iluś km to się coś rozleci i pojechałem znów do mechanika. Luzował paski i nic. W końcu zaczął majdrowac z rolką ( mówił, że ją poluzował czy coś w tym stylu, choc wydaje mie się, że przecież jej to nie można poluzowac bo jak sie ją ustawi to się już dokręca zawsze tak samo; sam nie wiem ) i teraz też słychac ale bardzo cichutko i to na wysokich obrotach. Ale wcześniej dźwięk faktycznie fajny, na światłach możnabyło zrobi przygazówkę i wszczyscy by się dziwili co on ma pod maską Acha mechanik jeszcze powiedział, że może coś by nie tak z tą rolką i jak za jakiś czas powróci taki głośnawy świst to pewno ją trzeba wymienic. Ja to myślałem, że może w sklepie mnie oszukali i wszdzili mi w pudełko jakieś GPD albo coś bo ja bym i tak nie rozróżnił. Sam już nie wiem. Na razie jest dobrze. Ale skoro u mnie poprawili to i u ciebie chyba powinni. Poza tym sprawdź czy żaden z pasków nie jest za mocno naciągnięty. P.S. Rolkę kupiłem W Inter Cars - Reuville ( nie wiem czy dobra firma ?? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2008 No to wracamy do tematu Od jakiegoś czasu wydobywa się spod osłony paska rozrządu rzężenie przypominające sprężarkę od klimatyzacji. Słychać je tylko na dobrze rozgrzanym silniku i tylko na jałowych obrotach - wystarczy wcisnąć gaz na milimetr i wszystko cichnie. Dzisiaj tam zaglądam i co widzę: na zdjęciu średnio widać ale pasek jest cały SREBRNY!!! od zewnętrznej strony, po oznaczeniach zostało wspomnienie (na poprzednim pasku bez problemu dało się odczytać markę i numer katalogowy). Rolka tak gorąca że nie da się jej dotknąć. Ciekawi mnie czy winna jest spie...na rolka (SKF) czy coś zostało skopane przy montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2008 a rolka w dobra strone napieta? skf raczej jest polecany, takze hmm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2008 tak, w dobrą stronę ehh to czeka mnie druga wymiana paska rozrządu, dobrze że to nie B5 bo koszta by mnie pewnie zabiły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubm_wro Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2008 witam, skoro problem odswierzono to w zwiazku ze zblizajaca sie wymiana od razu spytam, jakie koszty wiaza sie z wymiana rozrzadu z podzialem na czesci i robocizne (to drugie to orientacyjnie oczywiscie) w silniku AAZ? pzdr, kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2008 .A to ze niema napisowPanowie rolka docisku jest na mimośrodzie i nie moze byc pasek naciagniety do granic mozliwosci bedzie to sie charakteryzowac świstem i zuzyciem podzespolow jak rolka i inne.Naciagniety pasek to taki ktory mozna obrocic o 90 stopni w palcach z pewnym oporem:cool:.A to ze nie ma napisow to tylko ze pasek przesowa sie ta strona po rolce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2008 Stary pasek przelatał więcej, a bez problemu dało się odczytać dane z niego. Co do robocizny za wymianę: 80-100 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #18 Napisano 14 Kwietnia 2008 Poprostu miales lepszej jakosci pasek a moze nadruk na nim lepszy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubm_wro Zgłoś #19 Napisano 15 Kwietnia 2008 ciagnac dalej... pasek: http://www.rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1138 66 pln rolka napinajaca: http://www.rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1141 96 pln czy http://www.rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1144 43 pln czy cos jeszcze potrzebuje? czy roznica w klasie rolek jest odpowiednia do roznicy w ich cenie - oplaca sie doplacac czy nie? pzdr kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach