piotrpassat9309 Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2020 Witam Serdecznie. Autem przejechałem może z dwa kilometry . zaparkowałem wróciłem ze sklepu odpaliło ruszyłem i po 20m zgasło . odczekałem chwile auto odpaliło po przejechaniu 100m zgasło na amen. auto kręci ale nie odpala . Na plaka załapie i zgaśnie . błąd jedyny jaki pokazało to czujnik plynu chlodzacego wymienilem. odkrecilem filtr paliwa ropy jedynie na spodzie . filtr jest czarny. Dodam ze jak krece to auto puszcza bialy dymek z rury. Co moze byc przyczyna ? juz mi rece opadaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #2 Napisano 12 Stycznia 2020 Jak mało ropy w filtrze to pompka w zbiorniku do wymiany. Słychać ja wgl przy zapłonie? Czarny filtr to olej w paliwie vacum pompa ewentualnie uszczelniacze pompowtryskow do roboty bo przepuszczaja. Jak pali i gaśnie tzn że nie ma paliwa podawanego. Podłączyć pod vaga i spr błędy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #3 Napisano 12 Stycznia 2020 Po wsadzeniu kluczyka słychać jakby pompkę cyk cyk cyk takie 3 krótkie dźwięki. Auto na dzień dzisiejszy nie odpala. Możliwe że vacu pompa się zepsuła i pompka w zbiorniku również przez to że olej się do niej w jakiś sposób dostał? Może zalać filtr paliwem? Spróbować odpalić? Żeby wykluczyć że to vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #4 Napisano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Poziom oleju jaki jest? Większy poziom? Uszczelnienie pompowtryskow mają to do siebie że przeważnie ropa idzie w olej. Można podłączyć na krótko z jakiegoś zbiorniczka z paliwem żeby obejść pompę w baku. Jeżeli odpali i bedzie chodzil to wiadomo że do wymiany ta pompka ( sam wkład się wymienia). Pompka w baku powinna bys slyszalna dosyc glosno Edytowane 12 Stycznia 2020 przez krystian188 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #5 Napisano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Dodam że błędów nie ma czujnik płynu chłodniczego ale już wymieniony. Poziom oleju spadł. Do minimum. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez piotrpassat9309 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #6 Napisano 12 Stycznia 2020 Dolej olej do 3/4 albo do max na bagnecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #7 Napisano 12 Stycznia 2020 To ma w czymś pomóc? Raczej wątpię ?. Jeżeli to pompa w baku to czemu filtr czorny? Czyżby vacum poszło również? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #8 Napisano 12 Stycznia 2020 Oleju i tak masz za mało. A dolać trzeba. Możliwe że od oleju mogła ta pompka w baku się uszkodzić poprzez powrot A następnie zmieszanie z paliwem i zassysanie . Olej w filtrze tak jak już pisałem raczej vacum. Poszły uszczelnienia w środku tej pompy. Poczytaj forum na temat oleju w filtrze jest tego sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2020 (edytowane) Pompa pompuje paliwo przez jeden otwór tak powinno być? Drugi to powrót? W sensie pompuje jak przekręcę kluczyk to poleci strumien i to wszystko czy powinna pompować cały czas? Dziś sprawdzalem filtr w dzień chyba nie ma tam oleju tylko jest brudny spodem ale paliwa i tak tylko na spodzie. Czyli to też nie wacum? Więc czemu nie odpala? Dodam że pompa raz buczy raz nie Auto odpaliło wyjelem pompę poleżała chwilę zalałem filtr paliwem skręciłem z powrotem. Pompkę zaczęło słychać teraz za każdym razem wsadziłem kilka razy klucz żeby odpowietrzyć. Ja nie mam pojęcia co mu było. Wymienilem tylko wcześniej czujnik płynu. Mogło to być przyczyną? Na desce mam takie błędy. Przyszła mi taka myśl że może pompa się zawiesiła? Ok zacząłem sprawdzać wszystko czy dobrze zrobiłem dotykam węża od powrotu chyba i jest ciepły czy to normalne? Ten niebieski ale tylko jak auto pochodzi chwilę Edytowane 15 Stycznia 2020 przez piotrpassat9309 Wyjasnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #10 Napisano 15 Stycznia 2020 Tak to jest normalne w końcu paliwo dostaje temp od silnika i na powrocie masz czujnik temp paliwa więc luz. Ja na twoim miejscu bym wymienił pompe w baku dla świętego spokoju. Jedni montują za 150zł i jeżdżą a drudzy wkładają za 300zl i też jeżdżą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #11 Napisano 15 Stycznia 2020 (edytowane) A może się tylko zawiesila? Ostatnio kilka razy na rezerwie jeździłem prawie że do końca. Może pływak czy coś Edytowane 15 Stycznia 2020 przez piotrpassat9309 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2020 Podstawowy błąd to nie jeździ się na rezerwie. No chyba że w ostateczności. No to w końcu jaki ten filtr jest? Zrób zdjęcie. Brud na dnie obudowy filtra to z pewnością syf z baku po ciągłej jeździe na rezerwie. Masz szczęście że wtryski od syfu nie poleciały tylko filtr zatrzymał. Pływak nie ma nic wspólnego on po prostu tylko pokazuje ilość paliwa w baku. Zalej ponad 30 litrów i sprawdzaj zachowanie pompy oraz filtr czy jest pelny. Może faktycznie się przypchala i puściła. Co do błędów. Odpinałeś akumulator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2020 Znowu nie słychać pompy auto nie odpala. Raz buczy raz nie. Gdzie się znajduje przekaźnik pompy paliwa? Może warto go sprawdzić przed wymiana pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2020 Sprawdź pompę na krótko bezpośrednio z akumulatora będziesz wiedział. Filtr kolejny raz pusty? Przekaźnik pompy znajduje się od strony kierowcy pod kierownic. Jak otworzysz ten mały schowek to z prawej strony jak będziesz patrzył będzie widać przekaźniki. Daj zdj filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #15 Napisano 16 Stycznia 2020 Które to będą piny żeby podłączyć ją na krótko? Jest tam kilka kostek przekaźnik ów która to będzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #16 Napisano 16 Stycznia 2020 Odpinasz wtyczkę od pompki i dajesz kable podpięty pod akumulator. Wątpię żeby to była wina przekaźnika bo pompa raz działa raz nie. Sprawdź to na poczatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musashi80 Zgłoś #17 Napisano 16 Stycznia 2020 Panowie nie tędy droga. Co pokazał VCDS?Kiedy myłeś auto na myjce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian188 Zgłoś #18 Napisano 16 Stycznia 2020 A którędy? Ewidentnie wina po stronie pompy wstępnej bo brak paliwa w filtrze. Najpierw trzeba spróbować na własne siły coś zrobić z naszą pomocą. A później do magika. Musashi80 znasz się dobrze? Pytam bo mógł byś zerknąć na mój problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musashi80 Zgłoś #19 Napisano 16 Stycznia 2020 (edytowane) Auto odpalone a na desce choinka a kolega grzebie po omacku przy paliwie i sam nie wie czego szukać. Niestety to nie astra 2 albo inny escort i bez konkretnego VCDS nic nie zrobisz bo akurat w tym aucie jest wiecej elektroniki niż na stacji kosmicznej. Pierwsze co to trzeba zczytać błedy bo CHECK nie świeci tak sobie.Drugie blokada kierownicy i trakcja przy odpalonym silniku też nie świeci bez powodu a nie powinna. Podobny temat właśnie przerabiam u siebie.Diagnostyka zwyklym VAGiem wyrzuciła błąd silnika klapy gaszącej i zaworu EGR. Po czyszczeniu zaraz wyskoczył czujnik położenia wałka rozrządu ale VAG tego już nie widział. Po wymianie czujnika na używany nie bylo poprawy a zamiennik pomógł na ok40km. I się dyskoteka zaczęła na desce. Okazało się, i tu też proponuje sprawdzić,że uszkodzony jest sterownik silnika także bez kompa lub podmianki na identyczny pozostaje sprawdzić cisnienie w kołach albo posprzątać wnetrze bo nawet niski poziom płynu do spryskiwaczy ma swój czujnik. Edytowane 16 Stycznia 2020 przez musashi80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpassat9309 Zgłoś #20 Napisano 16 Stycznia 2020 Auto nie ma błędów wszystko zgasło samo. To wina pewnie tego że aku było wykręcane. Wina leży pewnie po stronie pompki w baku jak ją słychać i się załączy to auto jeździ gdy odpalam i jej nie słychać auto pojedzie kawałek i zaraz gaśnie. Wymienię ją i dam znać Co do vcds podpięcie głupiego kompa kosztuje 100zl. Ja tym czarodzieja dziękuję bo już dwa razy podpinał i skasował i nic się nie dowiedziałem jedynie tylko musimy go sprawdzić bo na 90% wtryski ale komputer nic nie pokazał. Mechanik który idzie w koszty... Z innej beczki co sądzicie żeby kupić kabel vcds i oprogramowanie na aledrogo w granicach 100zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach