jaro7104 Zgłoś #21 Napisano 8 Kwietnia 2012 t nowak daj znac jak już będziesz po regeneracji czy coś pomogła regeneracja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #22 Napisano 30 Kwietnia 2012 Witam. Od pewnego czasu też drażnią mnie stuki z maglownicy. Czy zna ktoś kogoś kto robi to (regeneracje)w obrębie Częstochowy i okolic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #23 Napisano 11 Czerwca 2012 W kwietniu regenerowalem swoja maglownice juz teraz nadaje sie tylko do wymiany.Mam juz druga,i mam pytanie czy wymieniac samemu czy lepiej oddac do serwisu (jakies kodowania idp).Ma ktos jakies doswiadczenie,ewentualnie jakis maly opis by sie przydal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajeczy Zgłoś #24 Napisano 17 Października 2012 Witam,posiadam problem z dziwnym "stukotem". Mianowicie jest on niereguralny, slychac go jakby z prawej strony przedniego zawieszenia badz na srodku, ostatnio zaczal sie pojawiac przy gwaltownym hamowaniu. Czasami przy ruszaniu slysze odglos uderzenia jakby ktos uderzyl czyms metalicznym w podloge. Slychac taki dziwny przeskok, badz uderzenie. 2 razy zdazylo sie, ze stalem w miejscu i skrecilem kierownica i doszedl ten dziwny metaliczny dzwiek. Zazwyczaj jest to zaraz po ruszeniu, po skrecie. Czasami potrafi 2 dni sie nie odzywac..... Przy mocnym szarpnieci kierownica w lewo slychac dziwny metaliczny odzew... W czym jest probem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #25 Napisano 17 Października 2012 być może są to zużyte tuleje wahacza...nie ma co gdybać jedź na stacje diagnostyczną lub do mechanika to Ci powiedzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audik- Zgłoś #26 Napisano 19 Października 2012 U mnie stwierdzono w ASO, że maglownica do wymiany i wręczono kosztorys z dużą ilością zer po 7 czy 8 z wymianą Nie wymieniłem, od tego czasu przejechałem 20tyś i zaliczyłem dwóch mechaników. Żaden nie stwierdził uszkodzenia , nie ma luzów nic nie cieknie. Natomiast teraz podczas jazdy (a szczególnie w prawo ) słychać stuki i stawiam na maglownicę. PS:.... lub pompę olej, lub ...jak to w B6 innej usterce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #27 Napisano 20 Kwietnia 2013 Pytanie do tych co likwidowali luz na maglownicy. Panowie jak dostać się do tej śruby w maglownicy do regulacji po lewej stronie (patrząc w kierunku jazdy). Prawą dokręciłem jedna kreskę, jest lepiej ale jeszcze nie to. Jakim kluczem??? Nie pytam o rozmiar Z tych co mam, a mam ich dość sporo żadnym nie mogę tam podejść. I jeszcze jedno pytanie co jest pod tą gumką która siedzi w nakrętce, nie ma tam jakiejś kontry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #28 Napisano 20 Kwietnia 2013 Pytanie do tych co likwidowali luz na maglownicy. Panowie jak dostać się do tej śruby w maglownicy do regulacji po lewej stronie (patrząc w kierunku jazdy). Prawą dokręciłem jedna kreskę, jest lepiej ale jeszcze nie to. Jakim kluczem??? Nie pytam o rozmiar Z tych co mam, a mam ich dość sporo żadnym nie mogę tam podejść. I jeszcze jedno pytanie co jest pod tą gumką która siedzi w nakrętce, nie ma tam jakiejś kontry? Ze swojego doswiadczenia Ci powiem ze przyczyniasz sie tym do nieuniknionej wymiany magla,zostaw tak jak jest i jezdzij nie nasluc***ac albo szukaj drugiej.Ja swoja wymienilem na uzywke ale juz po roku dala d...,luzow nie ma ale od czasu do czasu zapala sie zolta kierownica,servis blad wykasuje i po miesiacu znowu sie zapala aale mozna z tym zyc napewno jest to przyjemniejsze niz te stuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #29 Napisano 21 Kwietnia 2013 A co się może popsuć skoro już jest popsuta... gorzej chyba być nie może? I tak będzie do wymiany ale jeszcze nie teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #30 Napisano 22 Kwietnia 2013 Jarsyb. U mnie mechanik poluźnił śruby mocowania od magla, tak, że opuściła się na dwa-trzy cm. Miał lepsze dojście i wtedy regulował. Nie wiem, czy pod tą gumą jest jakaś kontra. Nic nie mówił a ja nie widziałem żeby dwoma kluczami coś majstrował. Dokręcaj równomiernie z obu stron, bo wybije się więcej. Po dokręceniu o dwie kreski z każdej strony od 20tkm mam spokój z maglem. M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #31 Napisano 22 Kwietnia 2013 No i dzięki Maciej. O to mi chodziło. Podziękował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #32 Napisano 22 Kwietnia 2013 A proszę Cię bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #33 Napisano 30 Czerwca 2013 w koncu znalazłem odpowiedni temat , wymienilem wszystko co idzie wymienic i stuka dalej ,najbardziej slyszalne sa stuki gdy jade po kostce brukowej , z tego co tu wyczytalem zostala mi regulacja i dociagniecie maglownicy ,jesli mozna to czy mozliwe jest jakies foto z widokiem tych śrub ,z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #34 Napisano 30 Czerwca 2013 Siema. Fotki niestety nie mam, ale łatwo znajdziesz te śruby. Bez kanału niestety się nie obejdzie. Znajdują się za aluminiową belka łącząca oba wahacze (pewnie ma to jakąś fachową nazwę której nie znam). Dojście jest od tyłu, z tunelu gdzie znajduje się rura od wydechu, trzeba delikatnie odgiąć osłonę silnika wspomagania (cienka blaszka) i po prawej i lewej stronie znajdują się dwie śruby na 17 klucz. O ile prawą się da jeszcze jakoś dokręcić to z lewą jest straszny problem... mi się nie udało, i popsułem tylko łeb śruby. Dałem sobie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #35 Napisano 30 Czerwca 2013 no a mi własnie z lewej bardziej stuka , popatrze moze tak zle nie bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #36 Napisano 30 Czerwca 2013 Tylko pamiętaj że dokręca się obie i tyle samo bo inaczej będzie kicha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #37 Napisano 3 Lipca 2013 no i kicha , dwie godziny walki i sruba ani drgneła, oplaca sie wyjac magiel i dokrecac na stole, ile biora za taka operacje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #38 Napisano 3 Lipca 2013 Lewa? nie wiem ile biorą, ale to nie pomoże na długo. Ja dałem sobie spokój i szukam pewnej używki. Tobie też tak radze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #39 Napisano 5 Lipca 2013 Doświadczenia z maglownicą mam co prawda z Opla, ale powiem wam, żebyście nie słuchali mechaników. Ja zanim doszedłem, co jest przyczyną odwiedziłem kilku mechaników, ASO i wszędzie diagnozowali maglownicę. A już jak klient wspomni, że to może maglownica, to pozamiatane - diagnoza jest oczywista. Prawdziwą przyczyną były wytłuczone poduszki amortyzatora. Tutaj masz link do opisu objawów, bo są bardzo mylące, zwłaszcza jak cały czas idziesz w kierunku maglownicy. Wiadomo, Passat ma inne zawieszenie, ale może coś pomoże. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/objawy-zuzycia-poduszek-amortyzatora-w-astrze Na twoim miejscu wymienił bym wszystkie elementy metalowo gumowe zawieszenia. Nawet te najmniejsze. Zazwyczaj jest jakaś tuleja gumowa za 15 zł, ale wymiana trudna i kosztuje 150zł, mechanik mówi że jest jeszcze OK, a to właśnie ta guma stuka, bo drążek w niej siedzący dostaje luzu i obija się o inny element. Maglownica to bardzo trwały element i naprawdę trzeba by się postarać żeby miała luzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #40 Napisano 5 Lipca 2013 od wymiany wszystkiego sie zaczeło ,nawet kola byłem wywazyc i stuka i puka im mniejsza nie rownosc ,tym stuki konkretniejsze ,najbardziej słychac na kostce brukowej , jak bym znalazł moze jakis manual z demontażu magla to było by super wszystko jest a tego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach