untaztood Zgłoś #641 Napisano 30 Grudnia 2013 Tak powinno być, nie ma się co martwić. Następnym razem poprawnie cytuj wiadomości.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toko Zgłoś #642 Napisano 30 Grudnia 2013 witam mam pytanie po przekreceniu kluczyka nie gasnie "immo" ale odpalam samochod ale od razu gasnie dopiero musze drugi raz przekrecic i poczekac az zgasnie i wtedy juz normalnie odpala. co moze byc przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot48 Zgłoś #643 Napisano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Witam, U mnie występuje coś dziwnego, jak pasażer otwiera drzwi (raz zdarzyło sie że nawet tylne drzwi) to czasami mam sygnał ostrzegawczy w środku kabiny a raz nie. Systuacja występuje jak mam odpalone auto i kogoś wysadzam. O tyle jest to dla mnie dziwne że raz mam sygnał a raz nie. Na postoju sprawdzałem i nie mam takiego sygnału. O co chodzi? może mi ktoś wyjaśnić? Mam Passka 2003 silnik AVB. Pozdrawiam Sergiej Sygnał dźwiękowy pojawia się jeśli samochód jest w ruch i pasażer otworzy drzwi, po całkowitym zatrzymaniu nie ma sygnału. Sygnał ten ostrzega o ruchu pojazdu z otwartymi drzwiami. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez jot48 zapomniałem wstawić cytat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
untaztood Zgłoś #644 Napisano 31 Grudnia 2013 witam mam pytanie po przekreceniu kluczyka nie gasnie "immo" ale odpalam samochod ale od razu gasnie dopiero musze drugi raz przekrecic i poczekac az zgasnie i wtedy juz normalnie odpala. co moze byc przyczyna? Uszkodzona pętla immo? Masz drugi kluczyk na próbę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #645 Napisano 11 Stycznia 2014 Hejka, dziś zapalila mi sie kontrolka ABS oraz ESP. Po jakims kilometrze zaczela mi migac kontrolka świec żarowych. Czy to czysty zbieg okolicznosci czy te siece zarowe zaczelo mi sie to palic od ABS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #646 Napisano 13 Stycznia 2014 Lektura googla wskazała, ze wszystkie opisane przeze mnie objawy mogą oznaczać uszkodzony czujnik stopu. Poszedlem do samochodu i owszem, swiatla stopu nie działają. Czy tak ciezko w dokumentacji opisu kontrolek napisac inne czeste powody swiecenia danych kontrolek? Z oficjalnych opisow to sie tylko czlowiek stresuje niepotrzebnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #647 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) U mnie mruganie kontrolki świec żarowych przwiastowało problem czujnka (G28) zakończyło się jego wymianą.Najlepiej podłączyć pod Vag i sprawdzić czy jakieś błędy zostały zapisane. Kolega ma podobny problem w Touranie.Wymienił czujnik stopu,ale problem nie zniknął.Kontrolka od świec żarowych dalej mruga.Będę mu musiał nadmienić o tym czujniku G28,może faktycznie on powoduje takie szopki. Edytowane 13 Stycznia 2014 przez c-k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toko Zgłoś #648 Napisano 14 Stycznia 2014 Mam 2 kluczyk orginalny. Bo ten mam scyzoryk dorabiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
untaztood Zgłoś #649 Napisano 15 Stycznia 2014 Kolega ma podobny problem w Touranie.Wymienił czujnik stopu,ale problem nie zniknął.Kontrolka od świec żarowych dalej mruga.Będę mu musiał nadmienić o tym czujniku G28,może faktycznie on powoduje takie szopki. Mruganie ikony świec żarowych ma wiele znaczeń. W TDI może oznaczać problem z pompkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Verdan Zgłoś #650 Napisano 24 Stycznia 2014 Witam! Dzisiaj w moim mieście było około -20*C. Po godzinie 6 rano próbowałem odpalić samochód. Za pierwszym razem nie odpalił. Za drugim jak kilka razy rozgrzałem świece odpalił bez problemu ale po 2 sekundach zgasł. Za trzecim razem ta sama historia, ale po zgaśnięciu wydawało mi się, że zaczęła mrugać na żółto kontrolka ciśnienia/poziomu oleju (nie było jednak słychać żadnego sygnału dźwiękowego). Już nie próbowałem go odpalić. Teraz się zastanawiam, czy to nic poważnego (bo silnik nie dostał paliwa, które prawdopodobnie za mocno zgęstniało lub zamarzło; miałem ok. 15% baku – mogłem wcześniej zalać prawie do pełna), czy może jednak powinienem się martwić (jakaś awaria czy zatarcie)? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Nigdy wcześniej nie miałem samochodu z silnikiem Diesla i nie miałem jeszcze takiego przypadku (poprzedniej zimy było ok; jak zapalił to już nie zgasł). Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
terry Zgłoś #651 Napisano 28 Stycznia 2014 Witam, wczoraj sasiad poprosil mnie o pomoc wiec za pomoca kabli odpalalismy jego samochod. Na drugi dzien po przejechaniu 120 km! samochod juz nie odpalil, nie bylo mrozu temp. okolo zera. Wymienilem akumulator na nowy stary byl 61Ah natomiast nowy doradzono mi zebym wzial wiekszy 70 Ah. Ciezko bylo go odpalic nie wiem czy w dobrej kolejnosci podlanczylem kable + i - ale po odpaleniu swieci mi sie kontrolka od silnika na zielono Czy ktos moze podpowiedziec co to moze byc? doczytalem tylko ze to chyba zla jakkosc spalin lub blad w parametrach silnika. Silnik pracuje super , dodam tylko ze to VW B6 2007r 2.0. Dzieki z gory za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sprajt 82 Zgłoś #652 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, czy ktoś wie co to za kontrolka złożony fotel ze strzałką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #653 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, wczoraj sasiad poprosil mnie o pomoc wiec za pomoca kabli odpalalismy jego samochod. Na drugi dzien po przejechaniu 120 km! samochod juz nie odpalil, nie bylo mrozu temp. okolo zera. Wymienilem akumulator na nowy stary byl 61Ah natomiast nowy doradzono mi zebym wzial wiekszy 70 Ah. Ciezko bylo go odpalic nie wiem czy w dobrej kolejnosci podlanczylem kable + i - ale po odpaleniu swieci mi sie kontrolka od silnika na zielono Czy ktos moze podpowiedziec co to moze byc? doczytalem tylko ze to chyba zla jakkosc spalin lub blad w parametrach silnika. Silnik pracuje super , dodam tylko ze to VW B6 2007r 2.0. Dzieki z gory za rady Witam. Ja,tylko że w peugeocie służbowym dostawczaku z 2007r jak wymieniłem aku to przez parędziesiąd km świeciła się kontrolka silnika na żółto ale po którymś uruchomieniu sama mi zgasła nawet nie zauważyłem kiedy...Ale jak to jest w paskach to nie wiem.W moim (jak w opisie) mogę przekładać aku do woli i nic się nie dzieje dziwnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz90 Zgłoś #654 Napisano 7 Lutego 2014 (edytowane) Proszę o pomoc: Przy odpalaniu na zimnym silniku (jak stoi np całą noc w garażu) mrugają kontrolki ESP, ABS i hamulec ręczny (w garażu samochód stoi bez zaciągniętego ręcznego) i do tego jest sygnał dźwiękowy - 3 razy. O co chodzi? Edytowane 7 Lutego 2014 przez dariusz90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #655 Napisano 7 Lutego 2014 Proszę o pomoc:Przy odpalaniu na zimnym silniku (jak stoi np całą noc w garażu) mrugają kontrolki ESP, ABS i hamulec ręczny (w garażu samochód stoi bez zaciągniętego ręcznego) i do tego jest sygnał dźwiękowy - 3 razy. O co chodzi? Akumulator mówi papa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #656 Napisano 7 Lutego 2014 Witam,czy ktoś wie co to za kontrolka złożony fotel ze strzałką? Odblokowane oparcie tylnej kanapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz90 Zgłoś #657 Napisano 9 Lutego 2014 Akumulator mówi papa. Dzięki za odpowiedź. Czy na pewno akumulator? Bo różnicy w odpalaniu nie ma, czy jest zimno czy ciepło odpala od razu, bez "miałczenia", tylko wtedy gdy są ujemne temperatury to te kontrolki mrugają (ABS, ESP i hamulec ręczny) i jest ten sygnał dźwiękowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Polak Zgłoś #658 Napisano 10 Lutego 2014 Przy ostatnich mrozach jak bylo -15 i wiecej tez palil Ci bez mialczenia? Ja mialem dokladnie to samo tj. kontrolki i 3xbip, ale przy minus pietnastu sie meczyl (tj. troche krecil) zanim zaskoczyl. Pojechalem sprawdzic aku no i niestety na testerze wyszlo ze do wymiany. Wymienilem i zarowno dobrze pali jak i skonczyla sie swietlno-dzwiekowa dyskoteka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz90 Zgłoś #659 Napisano 11 Lutego 2014 Właśnie dobrze palił. Teraz jak jest temperatura od 0 do 7 stopni nic nie mruga przy odpalaniu. Ale pojadę do elektryka samochodowego żeby sprawdził akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #660 Napisano 11 Lutego 2014 (edytowane) Jak dobrze pamiętam,sterownik ABS/ESP jak odnotuje niższe napięcie niż 12v to wywala błąd bo uważa to za błąd a przy właśnie słabszym aku tak może się dziać. Dobrze byłoby podłączyć VAG i zobaczyć jakie wtedy błędy wywala... Normalnie ten zestaw kontrolek oznacza np. uszkodzenie taśmy po kierownicą,uszkodzony sterownik ABS/ESP lub źle zakodowany. Edytowane 11 Lutego 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach