Skocz do zawartości
bimbol

Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!

Rekomendowane odpowiedzi

Tak powinno być, nie ma się co martwić.

 

Następnym razem poprawnie cytuj wiadomości....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie po przekreceniu kluczyka nie gasnie "immo" ale odpalam samochod ale od razu gasnie dopiero musze drugi raz przekrecic i poczekac az zgasnie i wtedy juz normalnie odpala. co moze byc przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie występuje coś dziwnego, jak pasażer otwiera drzwi (raz zdarzyło sie że nawet tylne drzwi) to czasami mam sygnał ostrzegawczy w środku kabiny a raz nie. Systuacja występuje jak mam odpalone auto i kogoś wysadzam.

O tyle jest to dla mnie dziwne że raz mam sygnał a raz nie.

Na postoju sprawdzałem i nie mam takiego sygnału.

O co chodzi? może mi ktoś wyjaśnić?

Mam Passka 2003 silnik AVB.

 

Pozdrawiam

Sergiej

Sygnał dźwiękowy pojawia się jeśli samochód jest w ruch i pasażer otworzy drzwi, po całkowitym zatrzymaniu nie ma sygnału. Sygnał ten ostrzega o ruchu pojazdu z otwartymi drzwiami.

Edytowane przez jot48
zapomniałem wstawić cytat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie po przekreceniu kluczyka nie gasnie "immo" ale odpalam samochod ale od razu gasnie dopiero musze drugi raz przekrecic i poczekac az zgasnie i wtedy juz normalnie odpala. co moze byc przyczyna?

 

Uszkodzona pętla immo?

Masz drugi kluczyk na próbę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka, dziś zapalila mi sie kontrolka ABS oraz ESP. Po jakims kilometrze zaczela mi migac kontrolka świec żarowych. Czy to czysty zbieg okolicznosci czy te siece zarowe zaczelo mi sie to palic od ABS ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lektura googla wskazała, ze wszystkie opisane przeze mnie objawy mogą oznaczać uszkodzony czujnik stopu. Poszedlem do samochodu i owszem, swiatla stopu nie działają. Czy tak ciezko w dokumentacji opisu kontrolek napisac inne czeste powody swiecenia danych kontrolek? Z oficjalnych opisow to sie tylko czlowiek stresuje niepotrzebnie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie mruganie kontrolki świec żarowych przwiastowało problem czujnka (G28) zakończyło się jego wymianą.

Najlepiej podłączyć pod Vag i sprawdzić czy jakieś błędy zostały zapisane.

Kolega ma podobny problem w Touranie.Wymienił czujnik stopu,ale problem nie zniknął.Kontrolka od świec żarowych dalej mruga.Będę mu musiał nadmienić o tym czujniku G28,może faktycznie on powoduje takie szopki.

Edytowane przez c-k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 kluczyk orginalny.

Bo ten mam scyzoryk dorabiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega ma podobny problem w Touranie.Wymienił czujnik stopu,ale problem nie zniknął.Kontrolka od świec żarowych dalej mruga.Będę mu musiał nadmienić o tym czujniku G28,może faktycznie on powoduje takie szopki.

 

Mruganie ikony świec żarowych ma wiele znaczeń.

W TDI może oznaczać problem z pompkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dzisiaj w moim mieście było około -20*C. Po godzinie 6 rano próbowałem odpalić samochód. Za pierwszym razem nie odpalił. Za drugim jak kilka razy rozgrzałem świece odpalił bez problemu ale po 2 sekundach zgasł. Za trzecim razem ta sama historia, ale po zgaśnięciu wydawało mi się, że zaczęła mrugać na żółto kontrolka ciśnienia/poziomu oleju (nie było jednak słychać żadnego sygnału dźwiękowego). Już nie próbowałem go odpalić. Teraz się zastanawiam, czy to nic poważnego (bo silnik nie dostał paliwa, które prawdopodobnie za mocno zgęstniało lub zamarzło; miałem ok. 15% baku – mogłem wcześniej zalać prawie do pełna), czy może jednak powinienem się martwić (jakaś awaria czy zatarcie)? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Nigdy wcześniej nie miałem samochodu z silnikiem Diesla i nie miałem jeszcze takiego przypadku (poprzedniej zimy było ok; jak zapalił to już nie zgasł). Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj sasiad poprosil mnie o pomoc wiec za pomoca kabli odpalalismy jego samochod. Na drugi dzien po przejechaniu 120 km! samochod juz nie odpalil, nie bylo mrozu temp. okolo zera. Wymienilem akumulator na nowy stary byl 61Ah natomiast nowy doradzono mi zebym wzial wiekszy 70 Ah. Ciezko bylo go odpalic nie wiem czy w dobrej kolejnosci podlanczylem kable + i - ale po odpaleniu swieci mi sie kontrolka od silnika na zielono :(

Czy ktos moze podpowiedziec co to moze byc? doczytalem tylko ze to chyba zla jakkosc spalin lub blad w parametrach silnika. Silnik pracuje super , dodam tylko ze to VW B6 2007r 2.0.

Dzieki z gory za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sprajt 82

Witam,

czy ktoś wie co to za kontrolka złożony fotel ze strzałką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, wczoraj sasiad poprosil mnie o pomoc wiec za pomoca kabli odpalalismy jego samochod. Na drugi dzien po przejechaniu 120 km! samochod juz nie odpalil, nie bylo mrozu temp. okolo zera. Wymienilem akumulator na nowy stary byl 61Ah natomiast nowy doradzono mi zebym wzial wiekszy 70 Ah. Ciezko bylo go odpalic nie wiem czy w dobrej kolejnosci podlanczylem kable + i - ale po odpaleniu swieci mi sie kontrolka od silnika na zielono :(

Czy ktos moze podpowiedziec co to moze byc? doczytalem tylko ze to chyba zla jakkosc spalin lub blad w parametrach silnika. Silnik pracuje super , dodam tylko ze to VW B6 2007r 2.0.

Dzieki z gory za rady

 

Witam.

Ja,tylko że w peugeocie służbowym dostawczaku z 2007r jak wymieniłem aku to przez parędziesiąd km świeciła się kontrolka silnika na żółto ale po którymś uruchomieniu sama mi zgasła nawet nie zauważyłem kiedy...Ale jak to jest w paskach to nie wiem.W moim (jak w opisie) mogę przekładać aku do woli i nic się nie dzieje dziwnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc:

Przy odpalaniu na zimnym silniku (jak stoi np całą noc w garażu) mrugają kontrolki ESP, ABS i hamulec ręczny (w garażu samochód stoi bez zaciągniętego ręcznego) i do tego jest sygnał dźwiękowy - 3 razy.

O co chodzi?

Edytowane przez dariusz90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o pomoc:

Przy odpalaniu na zimnym silniku (jak stoi np całą noc w garażu) mrugają kontrolki ESP, ABS i hamulec ręczny (w garażu samochód stoi bez zaciągniętego ręcznego) i do tego jest sygnał dźwiękowy - 3 razy.

O co chodzi?

Akumulator mówi papa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

czy ktoś wie co to za kontrolka złożony fotel ze strzałką?

 

Odblokowane oparcie tylnej kanapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akumulator mówi papa.

 

Dzięki za odpowiedź. Czy na pewno akumulator? Bo różnicy w odpalaniu nie ma, czy jest zimno czy ciepło odpala od razu, bez "miałczenia", tylko wtedy gdy są ujemne temperatury to te kontrolki mrugają (ABS, ESP i hamulec ręczny) i jest ten sygnał dźwiękowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy ostatnich mrozach jak bylo -15 i wiecej tez palil Ci bez mialczenia? Ja mialem dokladnie to samo tj. kontrolki i 3xbip, ale przy minus pietnastu sie meczyl (tj. troche krecil) zanim zaskoczyl. Pojechalem sprawdzic aku no i niestety na testerze wyszlo ze do wymiany. Wymienilem i zarowno dobrze pali jak i skonczyla sie swietlno-dzwiekowa dyskoteka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dobrze palił. Teraz jak jest temperatura od 0 do 7 stopni nic nie mruga przy odpalaniu. Ale pojadę do elektryka samochodowego żeby sprawdził akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam,sterownik ABS/ESP jak odnotuje niższe napięcie niż 12v to wywala błąd bo uważa to za błąd a przy właśnie słabszym aku tak może się dziać.

Dobrze byłoby podłączyć VAG i zobaczyć jakie wtedy błędy wywala...

 

Normalnie ten zestaw kontrolek oznacza np. uszkodzenie taśmy po kierownicą,uszkodzony sterownik ABS/ESP lub źle zakodowany.

Edytowane przez waldi2807

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności