Skocz do zawartości
bimbol

Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pytanie jak otworze klapę bagażnika to pojawia mi się samochodzik z otwartymi drzwiami,tak powinnło być

W liczniku 1/2 fis-tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W liczniku 1/2 fis-tak

Tak 1/2 fis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Przeczytałem cały ten wątek i jak dobrze zrozumiałem, jeśli mam licznik bez fis to u mnie nie ma kontrolki otwartych drzwi???

Taki mam właśnie licznik:

licznik.jpeg

Edytowane przez tomislav27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Przeczytałem cały ten wątek i jak dobrze zrozumiałem, jeśli mam licznik bez fis to u mnie nie ma kontrolki otwartych drzwi???

Taki mam właśnie licznik:

Dobrze zrozumiałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobrze bo w planach mam przegląd zamka kierowcy, który powoduje kilka usterek i myślałem, że brak tej kontrolki jest też taką usterką zamka. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. [center:d7c12b1694]SYSTEM PODUSZEK BEZPIECZEŃSTWA[/center:d7c12b1694]

Po włączeniu zapłonu lampka sygnalizująca zapala się i gaśnie po kilku sekundach. W samochodach z wyłączoną poduszką bezpieczeństwa przedniego pasażera lampka świeci przez ok.12s .

Jeśli lampka nie gaśnie lub zapala się podczas jazdy to należy sprawdzić system Vag'iem.

 

Panowie ta kontrolka się w ogóle nie zapala u mnie zapala się i gaśnie ta zielona od poduszki pasażera w lampce na podsufitce , a ta nigdy . Paliła się tylko raz jak wymieniłem czujnik pod fotelem i wykasowałem błąd to od tamtej pory się nie świeci , czy tak ma być ? , pomóżcie auto nie przeszło przeglądu . Pozdrawiam

 

Ps passat z opisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki i gasnął, zostaje tylko epc i silnik (żółty kolor) ręczny i akumulator (czerwony), dodam że nie ma sygnałów dźwiękowych, a pod odpaleniu silnika kontrolki gasną. samochód jeździ i nie ma z nim problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki i gasnął, zostaje tylko epc i silnik (żółty kolor) ręczny i akumulator (czerwony), dodam że nie ma sygnałów dźwiękowych, a pod odpaleniu silnika kontrolki gasną. samochód jeździ i nie ma z nim problemów.
a o co pytasz bo nie czaję Twojego posta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam.zle wyrazilem sie. post mial sie tyczyc czy po przekreceniu stacyjki kontrolka epc i silnik ma sie swiecic czy powinna gasnac. z tego co czytalem komputer sprawdza przez kilka sekund i jak jest ok to gasnie. pytam sie bo jazda nie sprawia problemow . nie czuc zeby bylo cos nie tak. zwykla ciekawość, różne opinie wyczytałem. tylko że u większości zapala się podczas jazdy

Edytowane przez mdolinski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gasną po odpaleniu auta, więc wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie.

Tata ma Passata 3B 2003 rok - silnik AVF, 18 TDI.

Jest tam licznik 3B0920847E.

Nie wiem dlaczego nie swieci kontrolka check engine i załączonych świateł?? Czy w tych licznikach tak jest czy się diody przepalily??

Proszę o info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, mam pytanko. pali mi sie na zolto kontrolka CIŚNIENIE I POZIOM OLEJU W SILNIKU, dodatkowo wyswietla komunikat olstand prufen. przedwczoraj wymienilem olej i myslalem, ze to zalatwi sprawe, ale nic. nadal sie pali i wyswietla komunikat. co moze byc przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić czujnik oleju, skoro stan masz ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Szukam licznika z pełnym fisem ale bez can. Może ma ktos do sprzedania? Albo zna kogoś kto ma! Dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Szukam licznika z pełnym fisem ale bez can. Może ma ktos do sprzedania? Albo zna kogoś kto ma! Dzięki za pomoc :)

 

Polecam kolege z forum o nicku dyrektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Szukam licznika z pełnym fisem ale bez can. Może ma ktos do sprzedania? Albo zna kogoś kto ma! Dzięki za pomoc :)

 

Tu jest w przystępnej cenie http://allegro.pl/zegary-ziel-podswietl-manetki-vw-passat-b5-98r-i3283974236.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Cena przystępna ale zielone podświetlenie tego licznika... ja mam w aucie niebiesko-czerwone... ale dziękuje za propozycje... Może macie jeszcze inne...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie, mam pytanko. pali mi sie na zolto kontrolka CIŚNIENIE I POZIOM OLEJU W SILNIKU, dodatkowo wyswietla komunikat olstand prufen. przedwczoraj wymienilem olej i myslalem, ze to zalatwi sprawe, ale nic. nadal sie pali i wyswietla komunikat. co moze byc przyczyna?

 

wystarczylo odpiac kleme i po temacie......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość guzdzig

Witam

Raz na jakis czas zapala mi sie (na odpalonym silniku, czasem w czasie jazdy, czasem zaraz po odpaleniu) kontrolka: TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO + potrojny sygnal dzwiekowy, dodam tylko Passat B5, 1.9 TDi, 85 kW, 2000 r przed liftem.

 

Oczywiscie samochod od razu zatrzymuje, patrze temp na zegarach - jest ok, ok 90 st, patrze wentylator - jest ok, pracuje obraca sie i chlodzi, sprawdzam poziom plynu chlodzacego jest ok. Wylaczam silnik, wlaczam ponownie problem znika.

Zdarzylo mi sie to od kwietnia chyba z 5 razy.

 

Dodam, ze nie ma tu reguly. Za pierwszym razem wlaczylo mi sie to w 28 stopniowy upal, po godzinie jazdy po miescie ( w czasie jazdy). Kiedys wlaczylo mi sie to w chlodny poranek, zaraz pod odpaleniu silnika. Kiedys jak wlaczylem klime (manualna klima), ale duzo bardzo jezdze na klimie i wlaczylo mi sie tylko raz.

Dodam jeszcze, ze problem (czyli czerwona kontrolka) znika od razu po ponownym wlaczeniu silnika, czasem po pierwszym czasem po czwartym.

 

Dzwonilem do mojego mechanika i mowil mi, ze "najprawdopodobniej" zbiorniczek wyrownawczy jest do wymiany, mechanik z Krakowa z ulicy Mokrej, ceniony tu na forum, wiec nie mam powodu mu nie wierzyc.

 

 

Moje pytanie jest takie, musze tym samochodem jechac w trase (ok 1200 km), da rade to zrobic bez wymiany tego zbiorniczka czy lepiej sie z tym nie wstrzymywac i zrobic od razu przed wyjazdem ? Sytuacja jest pilna i bardziej mi by bylo na reke gdybym nie musial tego naprawiac przed trasa, ale z drugiej strony nie chce wracac na lawecie.

 

Mial ktos podobny problem ?

 

Dzieki za pomoc i pozdrawiam

 

Michal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Raz na jakis czas zapala mi sie (na odpalonym silniku, czasem w czasie jazdy, czasem zaraz po odpaleniu) kontrolka: TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO + potrojny sygnal dzwiekowy, dodam tylko Passat B5, 1.9 TDi, 85 kW, 2000 r przed liftem.

 

Oczywiscie samochod od razu zatrzymuje, patrze temp na zegarach - jest ok, ok 90 st, patrze wentylator - jest ok, pracuje obraca sie i chlodzi, sprawdzam poziom plynu chlodzacego jest ok. Wylaczam silnik, wlaczam ponownie problem znika.

Zdarzylo mi sie to od kwietnia chyba z 5 razy.

 

Dodam, ze nie ma tu reguly. Za pierwszym razem wlaczylo mi sie to w 28 stopniowy upal, po godzinie jazdy po miescie ( w czasie jazdy). Kiedys wlaczylo mi sie to w chlodny poranek, zaraz pod odpaleniu silnika. Kiedys jak wlaczylem klime (manualna klima), ale duzo bardzo jezdze na klimie i wlaczylo mi sie tylko raz.

Dodam jeszcze, ze problem (czyli czerwona kontrolka) znika od razu po ponownym wlaczeniu silnika, czasem po pierwszym czasem po czwartym.

 

Dzwonilem do mojego mechanika i mowil mi, ze "najprawdopodobniej" zbiorniczek wyrownawczy jest do wymiany, mechanik z Krakowa z ulicy Mokrej, ceniony tu na forum, wiec nie mam powodu mu nie wierzyc.

 

 

Moje pytanie jest takie, musze tym samochodem jechac w trase (ok 1200 km), da rade to zrobic bez wymiany tego zbiorniczka czy lepiej sie z tym nie wstrzymywac i zrobic od razu przed wyjazdem ? Sytuacja jest pilna i bardziej mi by bylo na reke gdybym nie musial tego naprawiac przed trasa, ale z drugiej strony nie chce wracac na lawecie.

 

Mial ktos podobny problem ?

 

Dzieki za pomoc i pozdrawiam

 

Michal

 

Sprawdź wtyczkę oraz przewody,mają 13 lat....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności